וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוליטיקאית היפהפיה הצטלמה בעירום כדי לטהר את שמה

15.12.2015 / 9:44

כרמן לופז בת ה-43 מספרד פוטרה לאחרונה מעיריית קסטייחה דה לה קואסטה, לאחר שעברה להתגורר בשיקגו וגבתה הוצאות נסיעה למסע הארוך. כעת היא חושפת את האמת (ולא רק את האמת)

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

הפוליטיקאית הספרדיה כרמן לופז בת ה-43 פוטרה לאחרונה מתפקידה כחברת מועצה בעיריית קסטייחה דה לה קואסטה, שבסמוך לסביליה, לאחר שהתברר כי עברה להתגורר בשיקגו, והמשיכה לגבות הוצאות נסיעה למסע הארוך מאילנוי לדרום ספרד - מסע של כ-6,500 ק"מ.

כעת, מלכת היופי לשעבר שהפכה לעורכת דין ופוליטיקאית, הצטלמה בעירום למגזין הספרדי "אינטרויו", והחליטה להעניק את הגרסה שלה למאורעות. לופז טענה שבעלה הוא זה שדחף לעבור לשיקגו משום שלא הצליח למצוא עבודה בספרד, וכעת החל לעבוד כמורה בארצות הברית. "שלחתי מכתב לעירייה, הם לא יכולים להכחיש כי ידעו שאני עוברת לגור בשיקגו", אמרה מלכת היופי לשעבר.

הפוליטיקאית הספרדיה כרמן לופז. צילום מסך
תכלס, זה היה מאוד חשוב שהיא תתפשט כדי להעביר את המסר/צילום מסך

לופז אף טענה כי ביקשה לנהל ישיבות וידאו מביתה החדש אך נענתה בשלילה, ועל כן נאלצה לעשות את דרכה הארוכה בחזרה לספרד, ודרשה על כך תשלום. "הם לא הותירו לי ברירה", אמרה, "זו היתה מלכודת, ונפלתי פנימה. לספרד יש זכות לדעת את האמת".

אגב, כרמן לופז היא לא הדמות הפוליטית הראשונה שמצטלמת בעירום בניסיון לטהר את שמה. קדם לה אלברט ריברה, שעשה זאת ב-2006 והיום הוא מועמד מוביל לראשותך ממשלת ספרד.

עוד באותו נושא

סרטון פרובוקטיבי של מועמדת לראשות העיר הודלף רגע לפני הבחירות

לכתבה המלאה
אלברט ריברה. twitter, צילום מסך
מי זה בא? ראש הממשלה הבא? אלברט ריברה./צילום מסך, twitter
  • עוד באותו נושא:
  • כרמן לופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully