וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מיס רוסיה לשעבר היא הפייבוריטית החדשה של ולדימיר פוטין?

29.3.2018 / 9:31

ויקטוריה לופיריבה קיבלה ג'וב נחשק ותהיה שגרירת המונדיאל הקרוב ברוסיה. במוסקבה משוכנעים שאושיית האינסטגרם קיבלה את הג'וב בזכות נשיא רוסיה וזו מצידה לא מסתירה את תמיכתה בפוטין

אתר רשמי

האם לנשיא רוסיה ולדימיר פוטין יש פייבוריטית חדשה והורסת במיוחד? כך לפחות על פי הדיווחים שמתפרסמים לאחרונה ולפיהם ויקטוריה לופיריבה, מיס רוסיה לשנת 2003, קיבלה ג'וב נוח ומבוקש ותהיה השגרירה של המונדיאל הקרוב שייערך בחודש יוני ברוסיה. לופירבה טסה באופן פרטי בימים האחרונים לבירות של אירופה וגם העלתה פוסט אינסטגרם של עצמה בסוויטה מפוארת במלון ארבע עונות יוקרתי עם תיק מעור תנין.

עוד בנושא
המכשפה העיוורת שרוב נבואותיה התגשמו חוזה עתיד מצמרר הנוגע לפוטין ורוסיה
רוסיה סוערת: האם זו ההוכחה שפוטין התחחתן בסתר עם ספורטאית מפורסמת?
מונדיאל 2018 - כל מה שצריך לדעת

מקורות במוסקבה סבורים שלופיריבה לא היתה מקבלת את המשרה הזו אם פוטין לא היה מורה על כך, ומגישת הטלוויזיה לא מצניעה את התמיכה שלה בנשיא הדומיננטי. לופיריבה דירבנה את 1.8 מיליוני העוקבים שלה באינסטגרם להצביע לפוטין ביום הבחירות וגם ביקרה במשרד שעקב אחרי ההצבעות במוסקבה. "היום ראיתי עד כמה תהליך ההצבעה ברוסיה מתנהל תחת מעקב והשגחה", כתבה לופיריבה, ואחרי בחירתו של פוטין לקדנציה נוספת, הוסיפה: "שבוע חדש מתחיל, אך יש הרגשה של יציבות בשש השנים הקרובות".

לפוטין יש שתי בנות בוגרות מאשתו הקודמת, לודמילה, ועל פי השמועות יש לו גם שלושה ילדים מהמתעמלת האולימפית לשעבר אלינה קאבאבה. "לפוטין לא אכפת מהספקולציות על הבחורה היפהפיה הזו. זה חלק מהתדמית שלו", נאמר בדיווחים בתקשורת הרוסית.

עוד באותו נושא

האם זו החברה החדשה? פוטין כמעט חשף אישה מסתורית שהחביא ברכב שלו

לכתבה המלאה

עוד קצת מלופיריבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully