וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו החברה החדשה? פוטין כמעט חשף אישה מסתורית שהחביא ברכב שלו

13.7.2017 / 12:55

נשיא רוסיה לא חושף דבר על חיי האהבה שלו ולכן כשהוא נראה כמעט פותח את הדלת לנוסעת סודית השמועות החלו לרוץ. האם זו המתעמלת האולימפית איתה הוא מנהל (לכאורה) רומן או שזו אשה חדשה בחייו?

צילום מסך

האם זה זה הרגע בו וולדימיר פוטין כמעט וחשף לעולם את האישה החדשה בחייו? הנשיא הרוסי היה בחופשה באתר האהוב עליו בצפון רוסיה ונהג להנאתו במרצדס השחורה שלו לביקור במנזר. הוא החנה את הרכב ויצא החוצה – ומיד פתח את דלת הנוסע שמאחורי הנהג, ככל הנראה עבור האישה המסתורית שישבה שם. אולם בשלב הזה, וככל הנראה בגלל שהבחינו במצלמות, הנוסעת ,שזכתה בתקשורת לכינוי "האישה עם התיק האדום", מסמנת לו לסגור את הדלת. הוא מציית מיד ונראה נכנס לבדו למנזר.

מרבית ערוצי הטלוויזיה ברוסיה הם בבעלות המדינה ולכן הם לא שידרו את הרגע בו האישה, שפרצופה לא נחשף, מסמנת לנשיא לסגור את הדלת. אולם הערוץ RAIN שנמצא בבעלות פרטית, שידר את הסרטון וכינה את הנוסעת "האישה באדום" (רק לאחר מכן התברר שהאדום הוא התיק ולא השמלה). דוברו של פוטין ניסה להפחית בחשיבות התקרית ברכב וטען כי הנוסע במושב האחורי זה בסך הכל איש אבטחה. לאחר הביקור פוטין לא חזר לרכבו והעדיף לנסוע ברכבו של הארכיבשוף המקומי.

עוד בנושא

עכשיו יש הוכחות: ולדימיר פוטין הוא בן אלמוות ונוסע בזמן
פוטין מפיץ תמונות עירום לסביות של פוליטיקאית וסרטון סקס של רה"מ לשעבר?

בעקבות הפרסום החלו שמועות לפיהן לפוטין יש אישה חדשה בחייו. לאחר שהתגרש ב-2013 מאשתו ואם שתי בנותיו, לודמילה, הוא שמר בסוד את המתרחש בחיי האהבה שלו ולמרות שרמז בראיונות שהוא נאהב הוא סירב לחשוף את הנשים בחייו.

על פי השמועות, שמוכחשות כל הזמן, לפוטין יש מערכת יחסים ארוכה עם המתעלמלת האולימפית אלינה קבייבה בת ה-34 ולשניים יש אפילו מספר ילדים.

עוד באותו נושא

רוסיה סוערת: האם זו ההוכחה שפוטין התחחתן בסתר עם ספורטאית מפורסמת?

לכתבה המלאה

הכירו את החברה הסודית של פוטין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully