וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשפה העיוורת שרוב נבואותיה התגשמו חוזה עתיד מצמרר הנוגע לפוטין ורוסיה

19.3.2018 / 0:09

המכשפה העיוורת המתה, באבה ואנגה, ממשיכה להתהפך בקברה ולחשוף בפנינו תחזיות הרסניות נוספות - אחרי שחזתה נכונה את אסון התאומים והברקזיט. הפעם זה נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, שנמצא על הכוונת שלה

אילוסטרציה

בווידאו - באבה ונגה בפעולה

כבר סיפרנו לכם לא פעם על באבה ואנגה, המיסטיקנית העיוורת הבולגרייה, שחזתה אינספור נבואות שהתבררו כנכונות - והשאירה, כך מתברר היום, כמה תחזיות מצמררות שנוגעות לשנה שלנו - 2018. האישה שזכתה לכינוי "נוסטרדמוס של חבל הבלקן" - ומתה כבר מעל לשני עשורים - חזתה נכונה את אסון התאומים, הברקזיט, עלייתו של דאעש והצונאמי הגדול ב-2004. ה"ברמינגהאם מייל" מדווח שב-1979, במהלך פגישה עם הסופר ולנטין סידורוב, היא חשפה בפניו תחזית מאיימת הקשורה לרוסיה שצפויה להתממש - לדבריה - ממש השנה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באבה ואנגה בתחזית מפתיעה לשנת 2018. בקרוב נגלה אם צדקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד בנושא:

לפי הנבואה של ואנגה, ולדימיר פוטין ורוסיה ישלטו בעולם - והגורל של כולנו נמצא בסכנה. ואנגה אמרה באותה פגישה: "הכול יפשיר, כמו קרח, רק אחד יישאר ללא פגע - התהילה של ולדימיר, התהילה של רוסיה. יהיו יותר מדי קורבנות, אף אחד לא יעצור את רוסיה. כל דבר יסור מדרכה ולא רק שהיא תשרוד, היא תהיה מלכת העולם".

הנבואה הזו מתקשרת יופי למתיחות האחרונה בין בריטניה לרוסיה סביב הרעלתו של המרגל סרגיי סקריפל ובתו יוליה שממשיכה להניב חילופי האשמות בין לונדון ומוסקבה. שר החוץ הבריטי בוריס ג'ונסון מסר בתגובה כי "סביר ביותר להניח שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין בעצמו החליט להשתמש בגז העצבים הצבאי נגד המרגל הרוסי ובתו". רוסיה הכחישה את ההאשמות נגדה בעוד בריטניה החליטה בתגובה למתקפה הכימית לגרש 23 דיפלומטים רוסים מלונדון. שר החוץ הרוסי, סרגיי לברוב, האשים את בריטניה בהתנהגות "גסת רוח" ואמר שתגובת הקרמלין תגיע "בקרוב מאוד".

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מרים כוסית בטקס פרסים בקרמלין, במוסקבה, רוסיה, יום חמישי, 28 בדצמבר 2017. AP
לחייכם. ולדימיר פוטין ישלוט בעולם?/AP

בחזרה לואנגה שלנו - זו חזתה מאות תחזיות ב-50 שנות חייה. בעוד חסידיה טוענים שצדקה כמעט 85 אחוזים מהתחזיות שלה, מומחים חישבו שמדובר בסה"כ ב-68 אחוזים (שזה עדיין מספר מדהים, אתם חייבים להודות). רוצים ספויילרים להמשך תולדות האנושות? ובכן בין התחזיות שלה לעתיד אפשר למצוא כמה מפתיעות במיוחד - החל משנת 2,341 יתרחשו סדרה של אסונות טבע מעשי ידי אדם שיהפכו את כוכב הלכת שלנו לבלתי ראוי למגורים. האנושות תברח למערכת סולארית אחרת - אך זה יוביל למלחמת משאבים בין מדינות. לדבריה, בשנת 3,815 הציוויליזציה כולה תיהרס ואנשים יחיו כמו בהמות עד שדת חדשה תעלה ו"תוציא אותנו מהחשיכה". בשנת 4,302 בני האדם יהיו בני אלמוות, יתבוללו עם חייזרים ויוכלו לדבר עם אלוהים ובשנת 5,079 היקום יגיע לקיצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully