וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיאוריית קונספירציה חדשה: ארצות הברית תביים נחיתת חייזרים"

17.3.2018 / 0:01

האם באמת הממשל האמריקאי ינסה לשכנע את העולם שפלישת חייזרים הולכת להתרחש, כדי לאחד אותו סביב אויב משותף ולגלגל עוד קצת כסף? ואיך זה קשור לזקני ציון?

War of the Worlds (2005) - Trailer - Paramount Movies

בסרטון - ככה זה נראה בסרטים כשהחייזרים פולשים לכדור הארץ

כבר שמענו לא מעט תאוריות קונספירציה מופרכות לאחרונה, אך זו שנספר לכם מיד היא ללא ספק אחת המוזרות. לפיה, ארצות הברית מעוניינת לביים נחיתת חייזרים, על מנת "לצבור כוח עולמי". לטענת המאמינים בתיאוריה, הרשויות בארה"ב יפעלו בשיתוף סוכנות החלל נאס"א ומספר כלי תקשורת בכדי לייצר בהלה לפני כן ואז לביים פלישת חוצנים בכדי "להגביר את השליטה שלהם בציבור".

כן, גם לנו זה לא נשמע הגיוני במיוחד, מצד שני - תזכרו מי הוא נשיא ארצות הברית בימים אלה.

לפי הדיווח של האקספרס הבריטי, תומכי הקוסנפירציה הזו, ביניהם אפילו כמה מדענים, מתבססים על כתבה של ניו יורק טיימס, לפיה בפנטגון קיימת תכנית של 22 מיליון דולר שכל תפקידה הוא לחקור חייזרים. בו בזמן, קבוצת חוקרים ומדענים, ביניהם סטיבן הוקינג ז"ל, בדקה את "אומואמה", כוכב שביט מאורך וייחודי שנצפה לראשונה באוקטובר 2017,, בניסיון להבין האם מדובר בכלל בחללית או במכשיר גישוש שנשלח על ידי חוצנים.

עוד בנושא:

"תרבויות קדומות תיקשרו עם חייזרים" - כך טוענים חוקרים בעקבות ממצאים ארכיאולוגים
האיש שחזר משנת 2030 חושף: היכונו לנשיאה צעירה במיוחד

חייזרים - המראה האמיתי?. SKETCHFAB, צילום מסך
אל תאמינו לשום דבר/צילום מסך, SKETCHFAB

"אנשי הצבא ומחרחרי המלחמות יגידו שהם רוצים לכסח לחייזרים את הצורה, כמו שאומרים בסרט 'היום השלישי', אבל למעשה הם רק רוצים להצדיק את הקיום שלהם ולהוציא סכומי כסף אדירים על איום מבוים מהחלל", אמר הפיזיקאי הרוסי סטיבן גריר.

בניסיון להסביר מהיכן צמחה מהתיאוריה הזו. באתר הקונספירציות Return of Kings נכתב: "עד כמה שזה נשמע משוגע, זה הגיוני שהממשלה האמריקאית תנסה לשכנע את העולם שפלישת חייזרים הולכת להתרחש, בבהלה המזויפת הגדולה ביותר מאז נפילת התאומים. אני לא מאמין בחייזרים, אבל כן יודע שהתקשורת עוזרת ליצור תוכניות שכבר מקדמות חשש שכזה, והיא עושה את זה בתיאום עם הממשלה. זו למעשה תהייה דרך לאחד את המדינה (או אפילו את העולם) נגד אויב משותף, וגם לתפוס עוד כוח".

ומה עוד? הכותב ממשיך ומסביר כי "זו גם דרך קלה לגנוב עוד כסף - אנחנו צריכים חיסונים נגד חייזרים, החברה של חבר שלי מייצרת אותם וזה יעלה 10 מיליארד דולר, אבל אנחנו צריכים את זה!"

גיף חייזר מוחמא. מערכת וואלה! NEWS
"אנחנו צריכים חיסונים נגד חייזרים"/מערכת וואלה! NEWS

ומה עם המדינה העמוקה?

ואם עד עכשיו זה נשמע לכם מופרך, הנה מגיעה השלב הנוסף בתיאוריה - הקשר של כל הסיפור ל-Deep state - "המדינה העמוקה" היא תיאוריית קונספירציה ותיקה שקיימת כבר מאות שנים ולפיה קיימת הנהגת צללים שמנהלת את העולם, ללא שום התחשבות בהנהגה הנבחרת. לפי תיאוריה ותיקה בארה"ב, ממשלת הסתרים יושבת במרתפי האו"ם; לפי תיאוריה אחרת, הפופולרית כבר מאות שנים, אלה "הם זקני ציון" השולטים בעולם.

בשנה האחרונה התיאוריה חסרת הבסיס הזו חזרה לכותרות בקרב מספר גורמי ימין קיצוני בארה"ב, והטענה המרכזית שלהם היא שאותה ישות נסתרת פועלת להפלת דונלד טראמפ, באמצעת הדלפות, פייק?ניוז, וחקירות. אז איך זה קשור לחייזרים? ובכן - "אם המדינה העמוקה באמת נמצאת במלחמה עם הנשיא טראמפ", מסבירים הוגי תיאוריית ביום מתקפת החייזרים, "אז המדינה העמוקה תהייה צריכה לפעול בצורה קיצונית במיוחד - ויכול להיות שהם יבחרו בתוכנית המגירה הזו שאותה הם מתכננים כבר זמן רב".

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully