וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תרבויות קדומות תיקשרו עם חייזרים" - כך טוענים חוקרים בעקבות ממצאים ארכיאולוגים

6.3.2018 / 9:36

מחקר חדש טוען כי כבר בימי התרבות השומרית, אחת התרבויות הראשונות באנושות, בני האדם הצליחו ליצור קשר עם העולם החיצון. כעת נשאלת השאלה: הייתכן שהם היו יותר מתוחכמים מאיתנו?

UFO MANIA - THE TRUTH IS OUT THERE

מחקר חדש שנערך במשך שנתיים שלמות מגלה פרט חדש ומפתיע - בני אדם בימי קדם תקשרו עם חייזרים ומצאו הוכחות להימצאותם, בצורה טובה יותר מהעת הנוכחית.

לפי פרסומים בבלוגים של חוקרי עב"מים וחוצנים, המחקר בדק את הטכנולוגיות שבהן נעשה שימוש בתרבות השומרית, הנחשבת לאחת התרבויות הראשונות באנושות. החוקרים טוענים שמצאו הוכחות שהשומרים המציאו שיטות משונות לתקשר עם העולם החיצון באמצעות התקנים פולטי אור וקול שיוצרו במיוחד והגיעו לעוצמה של למעלה מ-380 ג'יגה-הרץ, הגבוהה בהרבה מהרמות שאנו מכירים כיום.

המחקר מתבסס על ממצאים ארכיאולוגים שנמצאו בדרום אפריקה ובווידאו שהועלה לרשת בשבוע שעבר ובו מוסבר כיצד ייתכן הדבר, צפו כבר עשרות אלפי אנשים מופתעים.

מה אתם אומרים?

לפי הדובר בסרטון, ייתכן שהשומרים כבשו או ירשו את החלקים הללו בדרום אפריקה והם אלו שעומדים מאחורי המבנים העגולים והמוזרים שנמצאו בעיקר במקום בו נמצאת היום מוזמביק. החוקרים טוענים שהמעגלים הללו מייצרים אנרגיה באמצעות גלי קול טבעיים. הדפוסים המעגליים המוזרים האלה, מעשה ידי אדם, נמצאים במקום בו לפי ההערכות היו ערים עתיקות. לפי הדיווח של ה-SUN הבריטי, החוקרים טוענים שחלק מהתדרים שנרשמו במקום יכלו להגיע ליותר מ-380 ג'יגה הרץ - מספר שגבוה בכמה רמות ממה שמכונות כיום יכולות לייצר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מעגלים מוזרים שנמצאו במוזמביק. UFOMANIA, אתר רשמי
ככה נראים המעגלים שנמצאו. האם הם מעשה ידי השומרים?/אתר רשמי, UFOMANIA

הוויברציות שאותם גלי קול יצרו באתר עשויות להיות חזקות מספיק כדי לאפשר ריחוף, כך נטען בסרטון. חובבי תיאוריות קונספירציה מתעקשים כעת שזו ההוכחה שהשומרים השתמשו במעגלים הללו כדי ליצור קשר עם צורות חיים מחוץ לכדור הארץ.

הטענה שבני האדם תקשרו עם חייזרים בעת העתיקה אינה מהפכנית. למעשה, היא נשענת על אסכולה שלמה הידועה גם בתור אסכולת החייזרים הקדומים. זוהי תאוריה פסאודו-מדעית שקובעת כי יצורים אינטליגנטיים מהחלל החיצון ביקרו בכדור הארץ בעבר, יצרו קשר עם בני אדם, והשפיעו על ההתפתחות של תרבויות אנושיות, טכנולוגיות ודתות. חסידי האסכולה טוענים כי בני אדם הם, או צאצאיהם או יצירותיהם, של יצורים מהחלל החיצון, שנחתו על כדור הארץ לפני אלפי שנים.

מעגלים מוזרים שנמצאו במוזמביק. UFOMANIA, אתר רשמי
הוויברציות שאותם גלי קול יצרו באתר עשויות להיות חזקות מספיק כדי לאפשר ריחוף/אתר רשמי, UFOMANIA

מי היו השומרים?

שומר הייתה ממלכה בדרום מסופוטמיה, שהתקיימה לפני יותר מ-5,000 שנה והיא נחשבת לתרבות העתיקה ביותר הידועה לנו. בניגוד לעמים השמיים, השומרים אינם בני שם ולא ידוע מהיכן הגיעו למסופוטמיה, אזור הסהר הפורה.

העיר השומרית אור, או אור כשדים, כפי שנקראה בתנ"ך, כעירו של אברהם אבינו, נחשפה על ידי הארכאולוגים ובחפירות בה נמצאו ממצאים רבים. בין השאר בנו השומרים במות ענק לפולחן שנקראות זיקורת. הזיקורות הכילו מדרגות רבות שהובילו למקדש שנבנה בראשן.

התרבות השומרית הייתה מפותחת יחסית לתקופתה. מעריכים שהשומרים הם שהמציאו את הכתב, בסביבות 3,000 לפני הספירה. כתבים שונים של השומרים שנכתבו בכתב היתדות שלהם מעידים על כך. בנוסף להמצאת הכתב השומרים נחשבים לאחראים להמצאת הגלגל, אולי ההמצאה הטכנולוגית הכי חשובה בעידן הקדום. גם מערכת החינוך שלהם הניחה את היסודות למה שאנו קוראים חינוך והשכלה. לפני כמעט 5000 שנה, לימדו השומרים מדעים כמו מתמטיקה, אלגברה, רפואה ואסטרונומיה - אז די הגיוני שהם גם תיקשרו עם חייזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully