וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיש שחזר משנת 2030 חושף: היכונו לנשיאה צעירה במיוחד

5.3.2018 / 0:23

צעיר שטוען שביקר בעתיד וחזר, ואף אימת את סיפוריו בבדיקת פוליגרף, טען בראיון חי שהעניק ביוטיוב כי הוא בסכנה בעקבות פרטים שחשף ושעבר עינויים כי חשף סודות מהעתיד

ApexTV

ממש לא מזמן סיפרנו לכם על ה"נוסע בזמן" משנת 2030 שנמצא דובר אמת בפוליגרף וחשף תחזיות מפתיעות לגבי העתיד, וכעת נראה שהדברים שגילה עשויים להיות מסוכנים עבורו. נח, שלא מגלה את שם משפחתו כדי לשמור על זהותו חסויה, סיפר במהלך ראיון באורך שעתיים וחצי שהעניק בשידור חי ביוטיוב שמסעותיו והדברים שגילו בהחלט סיבכו את חייו.

"אנשים חקרו אותי ואיימו עלי. אני לא בטוח אם הם היו מהממשלה אבל אני מתחבא ממנה אז הם בטח שלחו נציגים להוכיח שהם מסוגלים למצוא אותי", אמר, "הם אמרו לי לא לדבר יותר". מנחה הראיון אמר לו: "זה מאוד אמיץ מצדך לבוא ולדבר אחרי דבר כזה", ונח השיב: "זה מלחיץ מאוד אבל אני מנסה להתעלם מזה. מנסה להתנהג כאילו דבר לא קרה".

עוד בנושא
נוסע בזמן משנת 2118 חושף הוכחה: תמונה מטרידה "מהעתיד"
אוי לא: נוסע בזמן משנת 5,000 חזר עם בשורות קשות לכולנו

נוסע בזמן עובר בדיקת פוליגרף. אתר רשמי
יכול להיות שהוא דובר אמת? נח/אתר רשמי

מאז הראיון האחרון שהעניק, נח עבר דירה. לראיון הראשון שהעניק, במהלכו גם עבר את בדיקת הפוליגרף, הוא הגיע בעצמו, אך לאחרונה הוא משוחח עם מראייניו רק באמצעות הטלפון כדי לשמור בסוד על מיקומו וזהותו. באחד מאותם ראיונות הוא הדהים שדרי רדיו אוסטרלים כשחזה שב-2030 תהיה להם נשיאה בת 21 בשם אלינה רמיקי.

קולו ופניו טושטשו בראיון, בו טען: "מדובר בנכדה של מרטין לות'ר קינג, היא תהיה בת 21. עד אז יעבור חוק שיאפשר להיבחר לנשיאות בגיל צעיר". המראיינים ההמומים ניסו להבין ממנו מי יהיה נשיא ארצות הברית אחרי דונלד טראמפ, והוא ענה: "אני לא יכול להגיד כי זה אדם שיעשה משהו מאוד רע, והוא כבר דמות מוכרת בפוליטיקה".

גולשים ברשת ניסו למצוא את אותה אילנה רמיקי אך ללא הואיל - אבל זה לא מפריע להם לפתוח לה חשובות פיקטביים ברשת (עם תמונת אילוסטרציה של דוגמנית) וקבוצות פייסבוק שמריצות אותה לנשיאות עם הבטחה לעתיד טוב יותר.

עוד באותו נושא

נוסע מהעתיד חושף מי באמת עומד מאחורי אסון התאומים ומתי תפרוץ מלחמת עולם שלישית

לכתבה המלאה

בפייסבוק כבר מיהרו לפתוח חשובות פיקטיביים שמריצים את אילנה לנשיאות (בתמונה- לא אילנה)

נח טוען שהוא נראה צעיר לגילו כי הוא לוקח "גלולות אנטי אייג'ינג" כדי לשמור על עצמו באותו גיל כשהוא נוסע בזמן. "כשאתה נוסע אתה מרוויח זמן. כשהייתי בתיכון וטיילתי בזמן, הייתי מוכרח לקחת את הגלולות כדי לוודא שלא אזדקן". הוא טוען שבעתיד אנשים יוכלו לייצר "תינוקות מעוצבים" (אבל זה יהיה יקר), שרובוטים של גוגל יהיו בכל העולם שהבתים יהיו טכנולוגיים לחלוטין. בנוסף, לדבריו הביטקוין עוד יהיה פופולרי, אבל עדיין נשתמש גם בכסף רגיל.

צפו בראיון המלא עם נח הנוסע בזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully