וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נוסע בזמן" מ-2030 נמצא דובר אמת בפוליגרף וחשף תחזיות מפתיעות לעתיד

15.2.2018 / 10:01

אדם שטוען שהגיע משנת 2030 כדי לחשוף בפנינו כיצד יראה העתיד - עבר בהצלחה את בדיקת הפוליגרף שאישרה שהוא דובר אמת. בין התחזיות שלו נחשף גורלו של טראמפ כנשיא ארה"ב, עתיד הסמארטפונים והבינה המלאכותית והמסע הראשון של תושבי כדור הארץ למאדים

ApexTV

השבוע צץ לו עוד איזה בחור מפוקפק שטוען שהגיע אלינו מהעתיד עם בשורות מפתיעות, אולם בניגוד לאחרים שכבר לא מצליחים לרגש אותנו - זה עבר בדיקת פוליגרף בשידור חי ונמצא דובר אמת. לכו תתווכחו עם זה. חכו, אתם עוד תתווכחו עם זה.

הנוסע בזמן של השבוע הוא אדם אנונימי שקורא לעצמו נוח. הוא הגיע אלינו מהעתיד הלא רחוק, שנת 2030, וסיפר שהוא סיכן את חייו במסע אלינו רק כדי לשתף מה צפוי לקרות לנו ב-12 השנים הקרובות - כולל מה יעלה בגורלו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. הישארו קצת במתח - התשובה שלו לזה מפתיעה.

נוסע בזמן עובר בדיקת פוליגרף. אתר רשמי
נוח הנוסע בזמן הגיע מהעתיד?/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תרופה לסרטן וצורת חיים חדשה: האיש שחזר בזמן משנת 6,000 חושף כיצד יראה העתיד

לכתבה המלאה

נח טוען שהוא סובל מאנורקסיה ודיכאון ושהוא למעשה בן 50, אולם הוא לקח "תרופת נעורים" שהחזירו אותו לגיל 25. בין תחזיותיו העתידיות: דונלד טראמפ ייבחר שוב לנשיאות ארה"ב ב-2020, הבינה המלאכותית תצבור תאוצה והלהיט הבא שלנו יהיו המשקפיים החכמים - הדומים לאלו של גוגל.

Apex TV חיברו את הנוסע לפוליגרף ושאלו אותו שאלות בריאיון שצולם בוידאו. הפוליגרף אישר שהוא דיבר אמת כשנשאל האם הוא אכן נוסע בזמן משנת 2030 ושבידיו ראיות חותכות לכך, אולם בגלל "הפרדוקס" אינו יכול לחשוף אותם בפנינו. כמה נוח. אחר כך חשף הבחור את כל התגליות העתידיות שלו. כשנשאל בסופם האם דיבר אמת - וזה השיב "כן" - המכונה אימתה שוב את דבריו. לצערו של נוח, אנחנו קצת יותר חכמים ממנו, ועלינו על פרט שמעמיד את אמינות הבדיקה בספק.

12 חודשים עם טראמפ - סיכום שנה. צילום: CNN, עריכה: יוסי אלטר, מערכת וואלה! NEWS
דונלד טראמפ יזכה שוב בבחירות?/מערכת וואלה! NEWS, צילום: CNN, עריכה: יוסי אלטר

בסרטון, שצבר בשבוע האחרון יותר מ-400 אלף צפיות, התשובות של מכונת האמת מוצגות בטקסט על המסך ("אמת" או "שקר") - ולא ניתן לראות את הפוליגרף עצמו בעבודה. כל אחד למעשה יכול לחבר לעצמו כבלים לאצבע ולערוך אחר כך על המסך את התשובות. האם הפוליגרף אכן אימת את הדברים? או האם בכלל נעשה שימוש בפוליגרף? עם הספק הזה נאלץ כנראה לחיות. אחד הצופים גם עלה על הטעות: "כל מה ש- Apex TV עושה זה לכתוב לנו את התשובה על המסך. זה לא מוכיח את מה שמצא גלאי האמת. אפשר לראות את נוח נע בחוסר נוחות כשהוא מחובר לפוליגרף, אבל אני יודע מניסיון שכשאתה עובר בדיקת פוליגרף - אתה מחוייב לשבת, להישען אחורה ולא לזוז כדי שהתוצאות יהיו מדויקות".

ההחלטה אם להאמין או לא היא שלכם. לעומת "נוסעים" ונביאים אחרים - שחוזים דברים לעוד 200 שנה קדימה - זה שיגר לנו נבואות לעשור הקרוב כך שלא נותר לנו עוד הרבה זמן לחכות כדי לגלות אם דיבר אמת או שמא נקלענו לעוד טרול עם דמיון מפותח במיוחד.

נוסע בזמן משנת 2030. צילום מסך
ואנחנו אמורים להאמין למה שכתוב על המסך?/צילום מסך

התחזיות של נוח:

1. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ייבחר מחדש בשנת 2020. לעומת זאת, ב-2030 כבר תהייה לארה"ב נשיאה אישה בשם אילנה רמיקי (אם כי שמה אינו מופיע בתוצאות החיפוש בגוגל על אף שהיא אמורה להיות בחיים עכשיו).

2. המסך של הסמארטפונים רק ילך ויגדל לקראת 2030 (ואת זה גם אנחנו יכולנו לנבא)

3. רובוטים לניהול הבית יכנסו לשוק (כלומר הם כבר קיימים וקוראים לזה בית חכם).

4. יותר אנשים ישתמשו בביטקוין, אולם הכסף המזומן - השטרות והמטבעות - עדיין יימצאו בשימוש (אוקי, מה עוד חדש?)

5. בעיית ההתחממות הגלובלית תגדל. בצפון אמריקה יהיה חם יותר - בעוד באירופה קר יותר (כלומר - בערך המשך המגמה הקיימת היום).

ועכשיו כמה תחזיות באמת חדשניות -

6. הציבור יוכל לטוס למאדים ב-2028. באותה שנה תחשף בפומבי היכולת לנסיעה בזמן. נח טוען שכבר היום ארגונים סודיים משתמשים בטכנולוגיה המהפכנית וימשיכו לעשות כך בעשור הקרוב.

7. מכוניות חשמליות יגיעו למהירות של 960 קמ"ש.

8. ימצא מרפא לכמה מהמחלות הקשות - כולל כמה סוגים של סרטן.

9. הבינה המלאכותית תתעצם עד שנת 2021 ואיתה גם יגדל השימוש במשקפיים החכמות, שיראו כמו המשקפיים של גוגל אבל עם המעבדים של המחשבים הקיימים כיום.

צפו בבדיקת הפוליגרף המלאה:

ה"נוסע בזמן" עונה לשאלות הגולשים:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully