וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרופה לסרטן וצורת חיים חדשה: האיש שחזר בזמן משנת 6,000 חושף כיצד יראה העתיד

25.1.2018 / 8:34

נוסע בזמן החליט לחשוף פרטים על "ביקורו" בשנת 6,000, בה לדבריו המין האנושי נשלט בידי אינטליגנציה מלאכותית, נמצאה תרופה לסרטן ובני האדם התמזגו לצורת חיים נעלה יותר. הוא גם מספק הוכחה לא ממש משכנעת

יח"צ - חד פעמי

בסרטון - ככה נראה מסע בזמן בסרטים

הוכחה היא דבר חשוב, בטח אם אתם מספרים שנסעתם בזמן כמה אלפי שנים קדימה וחזרתם עם תובנות. אז איזה בחור אחד מסתורי טוען שנסע בזמן לשנת 6,000 וחזר משם עם הוכחה מצולמת כדי שנאמין לו. באופן נורא נוח, הוא טוען שהקפיצה בזמן מעוותת חפצים וזו הסיבה שהתמונה שהביא איתו נראית כה מעוותת ובעצם לא מוכיחה כלום. מן הסתם מדובר בתמונה ערוכה גרוע בפוטושופ - אבל בואו רגע ננסה להתעלם מהמציאות והעובדות שבשטח ונכנס לסרט שהבחור הזה חי בו.

הנוסע בזמן הוא בעל ערוץ היוטיוב ApexTV שמוכר לחובבי הקונספירציות וידוע בסרטונים המציגים לכאורה כל מיני פעילויות על טבעיות ותופעות מסתוריות בעולם. המתוקי - שפניו מטושטשות בסרטון כדי שחס וחלילה הממשלה לא תתפוס אותו ותבצע בו ניסויים - מספר על עתיד האנושות והטכנולוגיה וטוען שמדובר בעתיד אוטופי בו בני אדם חיים באושר תחת ממשל תבוני שקובע החלטות נבונות ללא התחשבות במניעים רגשיים.

נוסע בזמן לשנת 6,000. צילום מסך
וואו, עכשיו אנחנו ממש מאמינים לך. נוסע בזמן לשנת 6,000 מציג "תמונה מהעתיד"/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

המהפכה מתקרבת: "רובוטים יחליפו את בני האדם כמעט בכל מקצוע"

לכתבה המלאה

הנוסע בזמן מספר שלקח חלק בתכנית סודית משנות ה-90לשלוח אנשים לעתיד. הוא טוען שבשנת 6,000 נמצאה תרופה לסרטן, שנרשמה התקדמות גדולה ברפואה, בממשלה ובטכנולוגיה, שהחיים המודרניים שלנו נחשבים לפרימיטיביים שם בעתיד ושהאנושות כולה חיה בשלום תחת השלטון הנדיב של מפלגת הבינה המלאכותית.

הוא מספר בסרטון - שצבר כבר יותר מ-3.3 מיליון צפיות - שבני האדם נמצאים על סף תהליך התמזגות עם האינטליגנציה המלאכותית בדרך להפוך לצורת חיים נעלה יותר. הוא טוען שהטכנולוגיה המהפכנית תאפשר לאנשים להתכווץ כך שהצפיפות העולמית לא תהווה בעיה. כמו כן, הוא מספר בדמעות שאל המסע המיוחד שלו הוא לא יצא לבד. שותפו נשאר בעתיד ולעולם לא יוכל לחזור. הוא אמר: "אני יודע שהוא נמצא במקום טוב. במובן מסוים מדובר בעתיד אוטופי. כשניסיתי לחזור לשם לא הצלחתי. רק רציתי לראות אותו עוד פעם אחת".

צפו בקטע המלא:

הוא מוסיף ואומר: "אני יודע שהרבה מכם יתקשו להאמין לסיפור שלי אבל אני לא מאשים אתכם. אם אני הייתי צופה במישהו אומר את הדברים האלה, אני בעצמי כנראה לא הייתי מאמין. אין לי כוונה לרמות אף אחד. אני רק רוצה להעביר מסר על העתיד של האנושות ולספר לאיזה כיוון העולם מתקדם. ראיתי איך העולם משתנה ואת הטכנולוגיות שקיימות שם".

בין אם אתם מאמינים לזה או לא - כנראה שכולנו נדע בקרוב אם הבחור דובר אמת. לדבריו, מסע בזמן יהפוך לדבר שבשגרה בעוד כעשור מהיום. בשלב די מוקדם בסרטון הוא חושף תמונה מטושטשת מאוד של העיר אליה הגיע - אבל בקושי ניתן להבין מה קורה בתמונה. לדעתנו זה היה נשמע משכנע יותר אם הוא היה מספר שקפץ בכמה עשורים לעתיד ולא בכמה אלפים. בכל זאת, בואו נהיה כנים, הסיכוי שנצליח לשרוד זה לצד זה עוד 4,000 שנה קלוש ביותר.

קבלו עוד מבט בתמונה הסופר משכנעת הזאת:

נוסע בזמן לשנת 6,000. צילום מסך
נסע בזמן לשנת 6,000 וחשף מה מצפה לנו העתיד/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully