וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היכונו לסוף העולם: הברית החדשה צופה ארמגדון בשנת 2018

20.1.2018 / 9:18

מומחה צרפתי לתיאוריות קונספירציה טוען כי קיים קטע בספר הנוצרי העתיק המבשר על חורבן כדור הארץ, ואף נוקב בתאריך מדויק. גורמים בנאס"א כבר הכחישו, האם ייתכן שהפעם זה אמיתי?

איך יגיע סוף העולם? יש כמה אפשרויות/מערכת וואלה! News. בימוי וקריינות: אביב אברמוביץ'

מפעם לפעם מזהירים אותנו נביאי זעם למיניהם שסופנו קרוב, שהעולם עומד להגיע לקיצו, ובכל פעם חולף התאריך המדובר וכדור הארץ נותר ללא פגע (מעבר, כמובן, לבעיות הרגילות של הכוכב שלנו). לאחרונה נפוצה תיאוריה חדשה שמבשרת על הארמגדון, לפי הברית החדשה שצופה לכולנו מוות וחורבן בשנת 2018.

אדם צרפתי בשם מתייה ז'אן מארק ז'וזף רודריג (כן, כל זה שם אחד), שמתעסק בתיאוריות קונספירציה, הבחין בקטע ב"חזון יוחנן" _הנקרא גם "ספר ההתגלות" "Book of Revelations") שעשוי לדעתו לבשר על סוף העולם בשנת 2018. על פי ז'וסף רודריג משפט שגרתי לכאורה מהספר - על יבול חקלאי ומחיריו - וחישוב מתמטי פשוט שכולל את מספר השטן 666, טומנים בחובם את הנבואה הקשה. למעשה, הוא אפילו נוקב בתאריך מדוייק - וצופה שהעולם יגיע לסיומו ב-24 ביוני השנה.

עוד בנושא
נוסטרדמוס בנבואה מפחידה לשנת 2018: סוף העולם קרוב?
אפשר לנשום לרווחה: סוף העולם לא הגיע

גיך אסטרואיד פוגע בכדור הארץ מתוך הסרט ארמגדון. אתר רשמי
כדאי להתחיל להתכונן?/אתר רשמי

עם זאת, נבואת הזעם שלו חא כוללת את הצורה בה יתרחש הארמגדון, אך הדעה הרווחת היא שאסטוראיד ענק (או כוכב לכת מסתורי בשם ניבירו יתנגש בכדור שלנו). אגב, תיאורטיקן נוסף בתחום הגיב לנבואה הזו, וטען שלפי החישובים שלו שבע שנים של אסונות כבר החלו ב-23 בספטמבר 2017.

גורמים בסוכנות החלל נאס"א מיהרו להרגיע וביטלו לחלוטין את הטענות הללו. לדבריהם, אם יש גורם שמימי שעושה את דרכו לכדור הארץ ועומד להרוס אותו, כבר היינו שמים לב אליו. אם בכל זאת הם טועים (רמת סבירות אפסית) כדאי לכולנו למהר, כי נשארה לנו רק כחצי שנה להתכונן לסוף העולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully