וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צונאמי, סופות ומלחמה גרעינית: העולם יתחיל להתפרק ביום ראשון הקרוב?

13.10.2017 / 23:47

דייב מיד, "מומחה" לסוף העולם, טוען שב-15 באוקטובר יתחילו שבע שנים רעות שיבשרו על סוף העולם, ויכללו שלל אסונות טבע, מלחמות גרעיניות, וזה ממש לא הכל

איך יגיע סוף העולם? יש כמה אפשרויות/מערכת וואלה! News. בימוי וקריינות: אביב אברמוביץ'

רק לפני מספר ימים סיפרנו לכם שנוצרים טוענים שסוף העולם יגיע ביום שישי הקרוב (יום שישי ה-13), לאחר שביססו את התאוריה החדשה שלהם על פסוקים מהברית החדשה ומידע על אסטרואידים. ובכן, ה"מומחה" דייב מיד, שמתעסק בסוף העולם על בסיס קבע, טוען כי הכל יתחיל להתפרק דווקא ביום ראשון, ה-15 לאוקטובר.

לטענתו, החל מהשבוע הבא יתחילו שבע שנים רעות שיסמנו את סיומו של העולם, ובהם יהיו מקרים רבים של צונאמי, רעידות אדמה והוריקנים. לפני שאתם נכנסים לפאניקה, זהו אותו מיד שעד לפני כחודש היה בטוח שסוף העולם יגיע ב-23 בספטמבר. כעת, כשזה לא קרה, הוא מנסה למזער נזקים ו"מצא" תאריך חדש לנבואת יום הדין שלו.

עוד ב"אסור לפספס":

האם הממשלה מסתירה מהציבור שרידים של חייזרים שנמצאו בקבר?
אסטרונום בכיר טוען: נמצא חיים מחוץ לכדור הארץ ב-20 השנים הקרובות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היי, לפחות הוא כבר לא חושב שכדור הארץ יתפוצץ פתאום/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנבואותו/תחזיתו הראשונה הוא דיבר על מחיקת כדור הארץ על ידי פגיעה של כוכב ניברו. כעת, לפי מיד, אותו כוכב אקס (ניבירו), הפלנטה המסתורית במערכת השמש - שרוב האנשים והמומחים מאמינים כי היא בכלל דמיונית, תחלוף בסמוך לכדור הארץ ולא תתנגש בו ולכן תביא איתה "רק" שלל אסונות טבע, כולל התפרצויות הרי געש. במקביל תפרוץ לדבריו מלחמה גרעינית בין ארצות הברית, בריטניה והאויבות - רוסיה, סין, איראן וצפון קוריאה. "וזו היא רק ההתחלה", אמר מיד ל"דיילי סטאר" הבריטי.

כי אם כל הטוב זה לא מספיק לכם, אז מיד הביא בנוסף "הוכחות מהברית החדשה" לכך שאסטרואיד בשם וורמווד יתנגש בכדור הארץ בשבע השנים הקרובות. "החברה תהיה בכאוס", הוא אמר לפי "הסאן" הבריטי. "אנשים יתעלפו מרוב בהלה".

עוד באותו נושא

אפשר לנשום לרווחה: סוף העולם לא הגיע

לכתבה המלאה

האזינו לדיוויד מיד מסביר ברדיו האירי את התזית שלו לסוף העוולם

בעקבות הפרסומים על נבואותיו של מיד, סוכנות החלל האמריקאית, נאס"א, פירסמה הבהרה לפיה אין כלל כוכב לכת בשם ניבירו, לא קיים כל קשר בינו לבין התגלית של כובב אקס, ואין שום מידע רציני או הוכחה מדעית שכוכב כלשהו נמצא במסלול התנגשות עם כדור הארץ.


מה בדיוק יקרה כשגם ה-15 באוקטובר יחלוף לו בלי שאף אחת מנבואותיו של מיד תתגשמנה? אנחנו משערים שהוא ימצא מיד את ההסבר לכך שטעה בחישוביו, או יטען שלא הבנו אותו ויספק מיד תאריך חדש בו ה"עולם יגיע לקיצו".

  • עוד באותו נושא:
  • סוף העולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully