וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף העולם קרב: הנבואה המפחידה של נוסטרדמוס לשנת 2018

4.1.2018 / 1:01

מלחמת עולם שלישית תפרוץ, עשרות אלפים ימותו באסונות טבע, הכלכלה העולמית תקרוס ואם זה לא מספיק - אסטרואיד עצום יפגע בכדור הארץ: בכתביו של האסטרולוג/נביא הצרפתי המפורסם נמצאו תחזיותיו לשנה החדשה והן קודרות מאוד

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בסרטון: זה מה שהיה ב-2017. מה יהיה ב-2108?

כל שנה שנפתחת מביאה עימה תקווה לחיים עשירים, משמחים ומלאים יותר עבור האנושות כולה, אבל אם להסתמך על כתביו של האסטרולוג הצרפתי הנודע נוסטרדמוס, 2018 הולכת להיות שנה "מקוללת". מעריציו האדוקים של "הנביא", שחי במאה ה-16 וחזה בין היתר את עלייתו לשלטון של היטלר, נפילת התאומים ואפילו את עלייתו לשלטון של טראמפ ועוד שלל אירועים בעלי חשיבות היסטורית, משוכנעים שתחזיתו הקודרת לשנה החדשה תתממש.

נוסטרדמוס היה ככל הנראה הנביא המפורסם ביותר בהיסטוריה, לפחות מאז ימי הנביאים בתנ"ך. והחל מ-1547, בהתבססו על מפות הכוכבים, הוא פירסם מאות נבואות שפורשו בין היתר כניבוי של המהפכה הצרפתית ושתי מלחמות העולם. כעת, טוענים חסידיו שלפי כתביו ופרסומיו, שנת 2018 עתידה להיזכר כ"אחת הגרועות בהיסטוריה האנושית", בעקבות רצף של התפתחויות נדירות בשלל תחומים. לפי הדיווח ב"דיילי אקספרס", נוסטרדמוס חוזה בין היתר שהכלכלה העולמית תקרוס לחלוטין ואסונות טבע מרובים יביאו למותם של עשרות אלפי אנשים, אולם התחזיות הקודרות מכולן הן שהשנה יפגע אסטרואיד בכדור הארץ ולקראת סוף השנה, עתידה לפרוץ מלחמת העולם השלישית.

"אנרגיה שלילית תופץ בממדים חסרי תקדים ובמהירות חסרת תקדים ברחבי העולם, וייטמנו הזרעים למלחמה הגדולה ביותר שידעה האנושות", אמר אלסנדרו ברונו, פרשן לכתביו של נוסטרדמוס. "הרבה אנשים מתעלמים לחלוטין מהעובדה שהמתיחות בין שתי מעצמות עולמיות - ארצות הברית ורוסיה - עולה בהדרגה ומגיעה לשיאים חדשים שלא נראו ב-30 השנים האחרונות. במקום להנמיך את המתיחות, סנטורים ובכירים בקונגרס בוושינגטון רק מגבירים את הסיכון שהנבואה של נוסטרדמוס תתממש".

עוד ב"אסור לפספס"

שוב נאס"א מואשמת בהסתרת מידע על אסטרואיד קטלני שיחסל את כולנו
כדאי שתאמינו: שש תיאוריות קונספירציה שעשויות להתברר כנכונות

הנביא בן המאה ה-16 נוסטרדמוס. GettyImages
נוסטרדמוס - ככל הנראה הנביא המפורסם ביותר בהיסטוריה, לפחות מאז ימי הנביאים/GettyImages

אלה התחזיות הבולטות של נוסטרדמוס ל-2018

פרוץ מלחמת העולם השלישית

"המלחמה תתחיל בצרפת, וכל אירופה תהיה תחת מתקפה", הוא כתב. "זו תהיה מלחמה איומה ועקובה מדם שבסופה יגיע שלום, אולם מעט מאוד אנשים שישרדו יהנו ממנו. להערכתי, שתי מעצמות עולמיות יילחמו זו בזו והמלחמה תימשך לא פחות מ-27 שנים".

הר הגעש ווזוב יתפרץ ויזרע הרס בכל איטליה

"הר הגעש הולך להרעיד את האדמה במשך חמש דקות תמימות, ולפחות 6,000 אנשים ימותו כתוצאה מההתפרצות", כתב נוסטרדמוס, ולדבריו יש סימוכין חלקי: בשנת 2016 הזהירה ממשלה איטליה את 1.5 מיליון האנשים שחיים בקרבתו של הר הגעש המפורסם מפני התפרצות "בעתיד הנראה לעין".

רעידת אדמה "הרסנית" תתרחש בארצות הברית

נוסטרדמוס כותב: "רעידת אדמה בעוצמה חריגה תכה במערב ארצות הברית, ותביא להרס וחורבן גם במקומות אחרים בעולם".

אסטרואיד יפגע בכדור הארץ ועלול להשמיד את העולם כולו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה זה נראה כשזה קורה - בסרטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוסטרדמוס כתב ש"כוכב שביט יכה את כדור הארץ והתוצאות יהיו קטסטרופליות", אולם בנאס"א כבר הבהירו לאחרונה כי על פי המעקב שלהם, לא אמורה להתרחש "פעילות חריגה" של אסטרואידים ב-100 השנים הקרובות.

בני האדם יחיו עד גיל 200

ולסיום, תחזית שמעמידה את הנבואות של נוסטרדמוס בפרופורציות: בעודו בחיים, הוא חזה כי בשנת 2018 הרפואה תגיע לשלב המתקדם ביותר שלה, ותאפשר לבני אדם מסוימים לחיות עד גיל 200. לטענתו, פריצת דרך בתחום הגנטיקה אף תביא לכך שאנשים בני 80 ייראו כמו בני 50.

לשם אנחנו הולכים? ככל הנראה שלא

גיף סוף העולם. מערכת וואלה!
גיף סוף העולם/מערכת וואלה!

צפירת הרגעה

נלחצתם? כדאי לזכור שנוסטרדמוסס כתב את נבואותיו בצורת שירים, שאת ניסוחיהם המעורפלים ניתן כנראה לפרש בכל צורה. זה למשל מה שטענו אותם פרשנים לענייני נוסטרדמוס בדיוק היום לפני שנה שיקרה ב-2017: ארצות הברית הייתה אמורה לחוות חוסר יציבות ולהפוך, תחת שלטונו של טראמפ, ל"בלתי ניתנת לשליטה". תחזית נוספת שלו ל-2017 עסקה בהסכם שלום בין רוסיה ואוקראינה, ואחת אחרת גרסה כי סין עשויה "לבצע צעדים אמיצים על מנת לרפא את כלכלת העולם הלא יציבה". איטליה, לעומת זאת, הייתה צפויה לחוות שנה רעה מאוד במישור הכלכלי, עם אחוזי אבטלה שיילכו ויגדלו, עד כדי משבר של ממש.

התחזית הקודרת ביותר שלו לשנה שזה עתה נגמרה דיברה על "מלחמה חמה", ככל הנראה בכל הנוגע להתחממות גלובלית והמשאבים הטבעיים, ההולכים ואוזלים, כמו גם לנשקים ביולוגים ולטרור. האם משהו מהתחזיות הללו התממש?

בנוסף, יש לזכור ששנת 2018 אינה הפעם הראשונה ש"רותמים" את נוסטרדמוס לנבואת חורבן. זה קרה גם ב-2012, אז טענו חסידיו כי כתביו מאוששים את נבואת סוף העולם של בני שבט המאיה, עוד קודם לכן הוא גוייס לטובת נבואת סוף העולם בתחילת המילניום, כיוון שאחת מנבואותיו היותר מפורשות חזתה שהעולם יושמד על ידי כוכב שביט ב-1999. ואם כל זה לא מספיק לכם כדי להטיל ספק בנבואות סוף העולם שלו, כדאי לזכור שנבואותיו לגבי מה שיקרה בעולם ממשיכות ומרחיקות לכת עד שנת 3797. אז מה זה אומר? קחו את זה לאן שאתם רוצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully