וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזה העתידות המפורסם בתולדות האנושות חזה את ניצחון טרמאפ – עם תוצאות נוראיות

13.11.2016 / 9:46

מאמיניו של נוסטרדמוס טוענים שהוא היה היחיד שחזה את תוצאות הבחירות של ארצות הברית, ויש לו חזון עגום מאוד לגבי העתיד הקרוב: היכונו למלחמת עולם שלישית. ו - גם ישראל מעורבת בנבואה

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

בסרטון - טראמפ נפגש עם אובמה בבית הלבן

אם כל הצרות והבלאגן בארצות הברית שלאחר בחירת דונלד טראמפ לנשיאות לא הספיקו לכם, תוסיפו את זה לשלל תיאוריות הקונספירציה: חוזה העתידות המפורסם בתולדות האנושות, נוסטרדמוס, חזה את הניצחון המפתיע של טרמאפ – עם תוצאות מצמררות.

נוסטרדמוס היה אסטרולוג, רופא צרפתי ממשפחה של יהודים מומרים שנולד בשם מישל דה נוסטרדם, אך היום זכור בשמו הלטיני נוסטרדמוס - והוא ככל הנראה הנביא המפורסם ביותר בהיסטוריה, לפחות מאז נביאי התנ"ך. החל מ-1547, בהתבססו על מפות הכוכבים, כתב נוסטרדמוס מאות נבואות בצורת שירים, שאת ניסוחיהם המעורפלים ניתן כנראה לפרש בכל צורה. בין היתר, הצליחו לאורך השנים לפרש אותן (תמיד בדיעבד אגב) כניבוי של המהפכה הצרפתית, עליית היטלר, שתי מלחמות העולם, פיגועי ה-11 בספטמבר ועוד.

כעת, לפחות על פי הפרסומים באתרים שונים, נטען שהנביא מהמאה ה-16 הצליח לראות את מה ששום פרשן או סוקר בן זמננו לא ראה – וחזה את תוצאות הבחירות בארצות הברית, ואף הוסיף וחזה שהן יובילו לסוף העולם במלחמה קטסטרופלית.

הנביא בן המאה ה-16 נוסטרדמוס. GettyImages
תמיד חזה את כל האסונות - בדיעבד. נוסטרדמוס/GettyImages

מאמיניו של חוזה העתידות מסתמכים על שתי נבואות שלו בהן הוא התייחס ל"אדם קולני, חסר בושה ונועז" שישתלט על הצבא ויפרוץ ב"לוחמה גרעינית". באחת מנבואותיו הוא כתב על אותו אדם חסר בושה שהוא "יהיה המושל הנבחר של הצבא החזק בעולם: בגלל התעוזה של מעשיו והוויכוחים שלו הגשר יישבר, העיר תתעלף מפחד". לפי המאמינים בנבואות – אותו אדם הוא הנשיא הנבחר דונלד טראמפ. נוסטרדמוס כתב בנוסף ש"רעש החצוצרה יסתיר את השיגעון ויגרום לאימפריה הביזנטית לשנות את חוקיה. ממצרים יגיע אדם שירצה לבטל את הפקודות, לשנות את הכסף ואת הסטנדרטים הבסיסיים". ב"סאן" דווח שנוסטרדמוס גם כתב על "הרפובליקה עם העיר הגדולה" שתפתח במבצעים צבאיים יקרים בפיקודו של אותו אדם רעשן. למרות שנוסטרדמוס כותב במפורש על מצרים והאימפריה הביזנטית (טורקיה של ימינו) , זה לא מפריע למאמיניו לטען שהוא מתכוון בעצם לארצות הברית.

בהמשך כתב נוסטרדמוס ש"הפה המדמם ישחה בדם. הפרצוף שנמשח בחלב ודבש ישכב על הקרקע". במאמר שניסה להציע פרשנות לנבואה זו כתב ארתור אוונס ש"מישהו יבגוד באותו מנהיג ולכן הוא יכעס. בשם הדת הוא יגרום לרחובות להיות מלאים בדם. מיהי אותה ארץ של חלב ודבש? כמובן שזו ישראל". זאת אומרת שנוסטרדמוס חוזה גם לנו עתיד אפל מאוד.

עוד באותו נושא

טראמפ צריך לחשוש? הנבואה של המכשפה העיוורת המתה

לכתבה המלאה
דונלד טראמפ בנאום ניצחון בעצרת בחירות במנהטן, ניו יורק, ארה"ב. נובמבר 2016. רויטרס
"רעש החצוצרה יסתיר את השיגעון" - הכוונה אליו?/רויטרס

בנבואה נוספת נוסטרדמוס רמז למלחמת עולם נוספת וכתב: "הרגע של האלימות הגדולה תשתלב עם הופעתו של שביט בשמיים. לוחמה גרעינית ואסונות טבע יכו בארץ שלנו כשכוכב ענק יתקרב אל כדור הארץ". לפי הניתוח של מאמיניו של נוסטרדמוס, מלחמת העולם השלישית תפרוץ בין שני כוחות מרכזיים בעולם ותימשך לא פחות מ -27 שנים. היא תתרחש במקביל להופעת כוכב שביט בשמיים, גילויי אלימות גדולים, אסונות טבע רבים ומלחמה גרעינית.

כפי שציינו, רבות מנבואותיו של נוסטרדמוס מתפרשות על ידי מאמיניו רק בדיעבד ולאחר שהדברים קורים וחלקן ניתנות לפירוש בדרכים רבות – כך למשל חלק ממאמיניו טענו שהוא בכלל חזה את ניצחונה של הילארי קלינטון. בסרט דוקומנטרי ששודר בערוץ ההיסטוריה נטען שהוא תיאר בפסקה אחת "אישה גברית שתתחיל לשלוט בצפון". בפסקות אחרות הוא כתב דברים מהן ניתן להבין שטראמפ יותקף על ידי נשים – ויש מי שטוען שבכך חזה את התלונות על הטרדה מינית שצצו במהלך הקמפיין לנשיאות. נוסטרדמוס אף דיבר על קרב בין המינים וחזה דו קרב בין "הבלונדינית" לבין "האדם עם האף המחודד" ורמז שטראמפ יעלה את חמתן של בנות המין הנשי.

עוד בנושא
עבור רוב יהודי ארה"ב, בחירתו של טראמפ היא חורבן הבית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully