וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע מהעתיד חושף מי באמת עומד מאחורי אסון התאומים ומתי תפרוץ מלחמת עולם שלישית

27.2.2018 / 8:50

בחור שטוען שנולד בשנת 2043 וחזר בזמן כדי להתריע מפני מלחמת העולם השלישית - חושף מידע מפתיע לא פחות על אירוע ה-11 בספטמבר, לדבריו הפיגועים היו מעשי ידיו של נוסע אחר בזמן שתכנן אירוע המוני שיאחד את תושבי ארה"ב כדי למנוע מלחמת אזרחים קשה ב-2008

מערכת וואלה

בסרטון - פיגועי ה-11/9 במגדלי התאומים בניו יורק

עוד יום, עוד בחור שהגיע מהעתיד כדי להזהיר אותנו ממה שעתיד לקרות. הפעם הגיע לראיון ל-Apex TV, ערוץ היוטיוב שחושף עוד ועוד עדויות של "נוסעים בזמן", בחור בשם מייקל פיליפס שחשף פרטים מעניינים אך מפוקפקים על הפיגוע במגדלי התאומים בניו יורק - ועל מלחמת העולם השלישית שתפרוץ בקרוב בעקבות הסלמה במשבר של ארה"ב עם צפון קוריאה.

הנוסע בזמן, שטוען כי נולד בשנת 2043 וחזר לשנת 2018 כדי להזהיר אותנו, טוען שפיגועי ה-11 בספטמבר הן תוצר של נוסע אחר בזמן שתכנן אירוע המוני שיאחד את האמריקאים כדי למנוע מלחמת אזרחים שהייתה אמורה להתרחש ב-2008. לדבריו, פיגועי ההתאבדות ההמוניים אינם מעשה ידם של אנשי ארגון הטרור אל-קאעידה, אלא של קולגה שלו שנסע לעבר משנת 2038 והקריב כמעט 3,000 איש באסון הנוראי כדי למנוע מלחמת אזרחים שתגבה כמות גדולה יותר של נפשות.

הפיגוע במגדלי התאומים ספק וואלה. מערכת וואלה
האם נחשף האדם האמיתי שעומד מאחורי אסון התאומים?/מערכת וואלה

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אוי לא: נוסע בזמן משנת 5,000 חזר עם תמונה שמבשרת רעות לכולנו

לכתבה המלאה

מול המצלמה (כשפניו וקולו עוותו), סיפר פיליפס שהתגייס לצבא בגיל 18 ומשם המשיך לאס אס, שם הפך לנוסע בזמן במשרה מלאה. הוא טוען שנוסע אחר הנדס את פיגועי ה-11 בספטמבר כי למנוע מלחמת אזרחים שנייה, "זה היה נוסע אחר משנת 2038, אני חושב. שמו היה טיטור. הוא חזר לשנת 2000, אני חושב, והוא הצליח למנוע מלחמת אזרחים באמריקה שהייתה אמורה לצאת לדרך ב-2008. הוחלט אז שאמריקה צריכה אירוע מאחד כדי לאחד את כולם ולמנוע מלחמת אזרחים - והאירוע הזה היה ה-11 בספטמבר. זה שינה את ציר הזמן כך שמלחמת האזרחים ב-2008 לא יצאה לפועל".

נשיא ארה"ב טראמפ בכנס שמרני, 23 בפברואר 2018. רויטרס
מלחמת עולם שלישית במהלך תקופת כהונתו של דונלד טראמפ?/רויטרס

זו לא הייתה המטרה לשמה פיליפס חזר בזמן, לכאורה. הוא הגיע כדי להזהיר אותנו מפני שני אירועים עתידיים - מלחמה גרעינית עם צפון קוריאה ומלחמת עולם שלישית מהירה אך הרסנית שתגיע מיד לאחר מכן. הוא אמר: "יהיו חילופי אש ב-2019, מרץ 2019. זה כולל את צפון קוריאה. הם ינסו לשגר טיל גרעיני להונולולו שבהוואי, ואז ארה"ב תגיב עם שני טילי שיוט, טילים גרעיניים לקים ג'ונג-און, ותחסל אותם". פיליפס חוזה שקים ג'ונג-און "לא יהיה קיים עוד" ושחילופי הירי יובילו למלחמת עולם שלישית שנה לאחר מכן. הוא אמר: "מהמהומה הזאת תפרוץ מלחמת עולם שלישית ב-2020, אם כי זו תהיה מלחמה קצרה. למרבה המזל היא תמשך רק 3 שנים. סין ורוסיה יהיו נגד בריטניה, אמריקה וכמה מדינות נוספות. זו תהיה מלחמה מהירה אך אכזרית. מיליונים יהרגו בה".

צפו בראיון המלא עם מייקל פיליפס:

  • עוד באותו נושא:
  • מסע בזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully