וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגליות המדהימות של האדם שנסע בזמן לשנת 8973

21.2.2018 / 8:52

וויליאם טיילור, עובד ממשלת בריטניה לשעבר (לטענתו), סיפר כי חזר ממשימה סודית בעתיד. מסתבר שב-8973 לא יהיו בני אנוש, והעולם יהיה סוג של אוטופיה. אבל זה ממש, ממש לא כל מה שיש לו לספר

ApexTV

אדם בשם וויליאס טיילור, שטוען כי עבד עבור הממשלה הבריטית לפני למעלה מעשור, סיפר לאחרונה כי חזר מהשנה 8973, ויש לו דברים מעניינים למדי לספר על מה מחכה לנו בעתיד הלא כל כך קרוב.

מוכנים לזה? ובכן, לפי טיילור, שלטענתו נשלח בזמן כבר ב-2005 כדי לברר עוד מידע על העתיד, בשנת 8973 כבר לא יהיו בני אנוש, אלא אך ורק רובוטים. כדור הארץ עדיין יהיה קיים, אם כי הוא לא יהיה הפלנטה היחידה בה מתקיימים חיים. "הסתכלתי ממכונת הזמן. זה היה נראה כמו פארק עם הרבה עצים. שאלתי קבוצת אנשים איזו שנה זו, ואישה אמרה לי - 8973. כולם נראו לגמרי נורמליים, כאילו זה נורמלי שהם פוגשים נוסע בזמן. אין שם מחלות, אין עימותים, הכל היה מושלם. הייתי באוטופיה".

כמו כן, עובד הממשלה בדימוס טוען כי מכונת הזמן הסודית בה נסע תהיה חשופה לציבור בעוד עשר שנים בדיוק. "הגיע הזה להתוודות", אמר בסרטון שפורסם ב-Apex TV, "הגיע הזמן לספר לציבור את האמת. עבדתי עבור הממשלה הבריטית. אני מלא חרטה על כך שלא סיפרתי למשפחה מה עשיתי. חייתי בשקר למשך תקופה לא קצרה. יש כל כך הרבה טכנולוגיות סודיות שמסתירים מכם".

עוד בנושא:

נוסע בזמן משנת 2118 חושף הוכחה: תמונה מטרידה "מהעתיד"
תרופה לסרטן וצורת חיים חדשה: האיש שחזר בזמן משנת 6,000 חושף כיצד יראה העתיד
אוקיי, זה די מלחיץ: נוסע בזמן חושף איך ייראו החיים שלנו ב-2055
הבחור הזה טוען: נסעתי בזמן, ויש לי חדשות מרעישות לגבי 2028

צפו בסרטון המלא שלו ושפטו בעצמכם

טיילור, שטען כי האפשרות לנסוע בזמן קיימת החל מ-1981, הוסיף ואמר: "בבקשה תבינו שהולכים לרדוף אחרי על כך שצילמתי את הווידאו הזה. אני מסכן את עצמי כדי להגיד לכם את האמת". ומה עוד? "פיתחנו מכונה שמאפשרת לא רק מסע בזמן, אלא גם לעבור בין יקומים מקבילים. שמו אותי במכונה קטנה, עם מקום לאדם אחד. זה היה בתחילת שנות האלפיים, ונשלחתי לשנת 3000. לא ידענו האם עדיין תהיה ציווילזציה אנושית, אבל לקחנו סיכון".

כמו כן, סיפר שפעם אחת איבד הכרה למשך זמן רב. כשהתעורר, הביט מחלון מכונת הזמן שלו וראה שמים אדומים. כשיצא החוצה, ראה עיר גדולה אפופה ערפל. "התסכלתי למעלה וראיתי כלי תעופה, מאות מטרים מעלי".

ההצהרה הדרמטית ביותר של טיילור היא ש"היו נסיונות להעביר את כל העולם למימד זמן אחר, ולשנות כמה דברים". מלחיץ משהו.

עוד באותו נושא

נוסע בזמן משנת 2118 חושף הוכחה: תמונה מטרידה "מהעתיד"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • מסע בזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully