וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחור הזה טוען: נסעתי בזמן, ויש לי חדשות מרעישות לגבי 2028

20.11.2017 / 11:06

אדם בשם נואה טוען שחזר מהשנה 2028 - השנה בה מסע בזמן יהיה זמין גם לציבור הרחב, ולא רק לארגונים סודיים (שהחלו להשתמש בו ב-2003, לטענתו). הוא מספר על פלאי העתיד אבל גם מזהיר ממה שעומד לקרות

יח"צ - חד פעמי

בסרטון – ככה נראה מסע בזמן בסרטים

אתם מאמינים במסע בזמן? אולי אחרי שתראו את הסרטון הבא תשתכנעו שזה אכן אפשרי. בווידאו שפורסם בעמוד היוטיוב Paranormal Elite, טוען אדם בשם נואה שהוא חזר מהעתיד - למעשה, מהשנה 2028. לטענתו של נואה, הוא סיכן את חייו כדי לשוב ולהזהיר אותנו ממה שהולך להתרחש בעוד מספר שנים.

"אני לא מנסה לרמות אף אחד", אמר. "המטרה היחידה שלי היא להוכיח לכם שמסע בזמן אכן קיים ושאני, בעצמי, נוסע בזמן".

מוכנים לשמוע את ההסבר שלו?

"קודם כל, מסע בזמן הפך אפשרי כבר בשנת 2003. מאז רק ארגונים סודיים מאוד השתמשו בו. היכולת לנסוע בזמן תיפתח לציבור רק ב-2028. כל הארגונים יודו שהוא אמיתי". רגע, זה נהיה מוזר יותר.


עוד ב"אסור לפספס":

האם זה כוכב? אובייקט עצום ומסתורי התגלה בלב הגלקסיה
אל תתקרבו ל"איזור השקט", בו קורים דברים מאוד, מאוד מוזרים
מהסמטאות האפלות של הרשת – האם זה תיעוד ראשון של חייזר?
פיות, קסמים ויצורים על טבעיים: לא תאמינו מה מתרחש באגם המכושף

צפו בסרטון המלא של ה"נוסע בזמן"

אז מה צפוי לנו בעתיד? נואה מספר שב-2021 יהיה מכשיר מאוד פופולרי, כמו גוגל גלאס, שייראה כמו זוג משקפיים, ויהיו לו את כוחות העיבוד של מחשבים שולחניים כיום. הוא גם טען שמכוניות חשמליות יגיעו בעתיד הקרוב ליכולת לגמוע 1,000 ק"מ אחרי הטענה אחת, הבינה המלאכותית תתפתח מאוד ואם אתם מחפשים תחום להשקיע בו - לכו על אנרגיה בת קיימא. נשמע נפלא, לא? אז ממה הוא בכל זאת מזהיר אותנו?

"הבעיה היא שנשיא ארצות הברית אחרי הבחירות של 2020 יהיה דונלד טראמפ. אני יכול להגיד את זה ב-100 אחוז. אני יודע שרובכם לא תאמינו לי, אבל זו האמת".

אגב, נואה טוען שהוא בן ה-50 אבל הוא לוקח סמים סודיים שגורמים לו להיראות צעיר יותר. הוא גם סיפר שהמסע בזמן גרם לו לדיכאון ואנורקסיה. האנשים ב-Paranormal Elite נתנו לו 700 דולר בכדי לעזור לו להסתגל לחיים ב-2017. את הוידאו שבו הוא מספר על עצמו הוא סיים במילים "תודה שהקשבתם לי. אני מאחל לכם עתיד טוב. תודה ובהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • מסע בזמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully