וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהסמטאות האפלות של הרשת – האם זה תיעוד ראשון של חייזר?

12.11.2017 / 10:13

סרטון מה"דארק ווב" שמסעיר את הרשת חושף לכאורה גופת חייזר שנמצאה בתחילת שנות ה-90 בשווייץ, אולם המראה הטיפוסי של החייזר בסרטון גורם לרבים לפקפק באמינותו

UFO TODAY

התיעוד הבא נותן מספיק סיבות טובות לפקפק בו. הראשון - הוא צולם כבר ב-1992 באייגר, שוויץ, ורק עכשיו צץ לו ברשת משום מקום. השני - גופת החייזר שמוצגת בו דומה באופן מחשיד לאי.טי ובכלל דומה יותר מדי לתדמית הסטריאוטיפית המשויכת לחייזרים. השלישי - קל מדי לפברק את זה. בואו. זה נראה לגמרי כמו בובה. ועדיין - חובבי הקונספירציות בהיסטריה ובטוחים שזה התיעוד האמיתי הראשון של חייזרים. עכשיו זו מילה שלנו נגד מילה שלהם.

בסרטון שהופיע לראשון ב"דארק ווב", רשת אינטרנט מוסתרת שאינה נגישה דרך מנועי החיפוש, נראה לכאורה גוף של חייזר מת עם ראש גדול, עיניים גדולות וזרועות דקיקות וארוכות. באחד הקטעים הוא נראה נשען על חוט חשמל, מה שמצביע על כך שאם הסרטון אמיתי - הוא כנראה חושמל למוות.

האם זה תיעוד של חייזר?. צילום מסך
תיעוד ראשון של חייזר? נגיד/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"חייתי על מאדים": ילד גאון טוען שחי על הכוכב האדום וזוכר פרטים מדהימים משם

לכתבה המלאה

ערוץ היוטיוב UFO Today היו הראשונים שפרסמו את הסרטון הזה וציינו בביטחון מופרז כי מדובר בישות ביולוגית חוץ ארצית ושהקטע צולם במהירות בנסיבות חשאיות. אלפים כבר צפו בסרטון מאז פורסם ב-6 בנובמבר ובעוד רבים טענו שזה זיוף, היו גם לא מעט שהאמינו. "זה נראה אותנטי לגמרי. לא להאמין", כתב אחד ואחר הוסיף: "זה נראה כמו חייזר אמיתי. תגלית מדהימה".

  • עוד באותו נושא:
  • חייזרים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully