וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה תיעוד מצולם של חייזר מרוזוול מובל על אלונקה?

15.10.2017 / 9:18

חובבי תיאוריות הקונספירציה בטוחים שנמצא תיעוד מצולם מהתקרית ברוזוול, בו נראית לכאורה גופה של חייזר מובלת על אלונקה כשסביבה מתקבצים המונים

צילום מסך

אפשר לקפל את הציוד חברים. מצאנו הוכחה מצולמת לקיומם של חייזרים וכל מה שנותר לנו לעשות זה לשנות את ספרי ההיסטוריה ולהתכונן לפלישה ולהשמדת המין האנושי. טוב, אולי קצת הגזמנו. סרטון שמציג לכאורה גופה של חייזר מהתקרית ברוזוול מובל על אלונקה מסעיר את חובבי הקונספירציות באשר הם, אבל מפה ועד להוכיח שעב"מ אכן התרסק בכדור הארץ ב-1947 מפרידה גלקסיה שלמה.

נטען כי הסרטון שפורסם השבוע ביוטיוב צולם לכאורה מיד לאחר התרסקות עב"מ ליד העיירה רוזוול ב-8 ביולי 1947, ובו נראים רופאים מתקבצים סביב גופת חייזר שמובלת על אלונקה מאתר ההתרסקות. צבא ארה"ב הכחיש לא פעם את השמועות על התרסקות העב"מ וטען שמדובר בשרידים של כדור פורח ניסיוני, אולם עד היום צצות מדי פעם ראיות חדשות שתומכות במה שהצבא לכאורה מנסה להסתיר.

תיעוד של חייזר מרוזוול. צילום מסך
האם זה תיעוד מתקרית רוזוול המפורסמת?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

האם הממשלה מסתירה מהציבור שרידים של חייזרים שנמצאו בקבר?

לכתבה המלאה

חובבי הקונספירציות טוענים שבסרטון ניתן לראות בבירור גופת חייזר מוטלת על האלונקה, אולם מאחר שהיא נראית מאוד אנושית, צופים רבים סבורים שמדובר בכלל בגופת אדם. מלבד זה, לא ברור אם הסרטון אכן צולם לפני 70 שנה או שמא בשלב מאוחר יותר או אפילו לאחרונה ועבר עריכה כדי שלא נדע לזהות את מקורו. מה אתם אומרים, אמיתי או לא?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully