וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ולדימיר פוטין עומד להכריז שיש חייזרים על כדור הארץ?

22.2.2018 / 0:23

מייסד ארגון אמריקאי שמאמין בקונספירציה לפיה מנהיגי העולם מטייחים נוכחות חוצנית, ביקר לאחרונה במוסקבה וניסה לשכנע את נשיא רוסיה "להסיר את האיסור על האמת". האם זה יקרה?

רויטרס

בסרטון - נשיא רוסיה וולדימיר פוטין טובל באגם קפוא לציון חג ההתגלות

האם ולדימיר פוטין עומד להכריז שיש חייזרים על כדור הארץ? כך בהחלט מאמין סטיבן באסט, מייסד ארגון אמריקאי שמאמין בקונספירציה של ראשי מדינות העולם, שמנסים לטייח את ההוכחות לנוכחות של חוצנים על הכוכב שלנו. לדבריו, קיים איסור עולמי על גילוי האמת בתחום מאז שנת 1947, אז לכאורה חללית התרסקה ברוזוול, ניו מקסיקו. ב"דיילי אקספרס" הבריטי דיווחו שבאסט שהה לאחרונה במשך שבוע במוסקבה, שם הוא ניהל קמפיין בניסיון לשכנע את נשיא רוסיה להודות באמת ולהפוך ל"נשיא הגילוי".

עוד בנושא

כוכבת הפופ מהאייטיז חיה בפחד שחייזרים יחטפו אותה
מהסמטאות האפלות של הרשת – האם זה תיעוד ראשון של חייזר?

כבר ב-2015 הוא פנה לאז מזכירת המדינה של ארה"ב, הילרי קלינטון, ודרש ממנה "לחשוף את האמת" על החייזרים

לדבריו, באסט הוא הלוביסט היחיד בארצות הברית שמנסה לחשוף את הטיוח והוא קרא לפוטין להסיר את "האיסור על האמת". המומחה לחייזרים התראיין לסרט דוקומנטרי בערוץ רוסי והפך לאדם הראשון שמעלה טיעונים מהסוג הזה בתקשורת במדינה. "פוטין חייב לנצל את ההזדמנות המדהימה להפוך לנשיא שמשחרר את האמת על יצורים מהחלל החיצון לעולם", הוא אמר", אם היו לי שתי דקות עם פוטין, השאלה היחידה שלי הייתה מדוע הוא לא מספר לאנשים על החייזרים, אני מאמין שהוא מודע לנוכחותם".

בנוסף הוא גם אמר שמי שיחשוף את האמת "יתעלה למעמד אדיר" ויהיה במרכז הפוליטיקה העולמית, וזאת הסיבה שלדעתו פוטין יעשה זאת. הוא נפגש עם קבוצות רוסיות שעוסקות בנושא ועם בכירים לשעבר בצבא של רוסיה ושל ברית המועצות. "אמרנו מספר פעמים בתקשורת האמריקאית שפוטין הוא המנהיג שהכי סביר שיכיר רשמית בנוכחות חוצנית ויספק ראיות כדי לגבות את זה", נמסר מהארגון שמנהל באסט, "אם זה יקרה יהיו לזה השלכות אדירות על ארצות הברית".

עוד באותו נושא

שר ההגנה הקנדי לשעבר: "האילומינטי מסתירה טכנולוגיה חייזרית שתציל את כדור הארץ"

לכתבה המלאה

צפו בראיון והכריעו בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully