וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי לא: נוסע בזמן משנת 5,000 חזר עם תמונה שמבשרת רעות לכולנו

25.2.2018 / 0:19

נוסע בזמן שלכאורה עשה גיחה בשנת 5,000 וחזר אלינו - חושף תמונה של העיר לוס אנג'לס העתידית - ונראה שגורלה צפוי להיות אכזר במיוחד

APEX TV

עוד ועוד "נוסעים בזמן" חושפים עצמכם ואת סיפורם המוטל בספק לאחרונה. ממש השבוע סיפרנו לכם על אדם מבוגר שטען כי ביקר בשנת 2118 וחזר משם עם תמונה של עיר מתפתחת במיוחד - והנה כמה ימים לאחר מכן נחשף נוסע אחר שחזר משנה רחוקה הרבה יותר בעתיד ועם תמונה קצת פחות אופטימית - של עיר מרכזית שקועה מתחת למים.

בחור בשם אדוארד טוען שהוא נסע בזמן לשנת 5,000 במסגרת ניסוי שנערך ב-2004 - וחזר אלינו עם הוכחה מצולמת - תמונה של לוס אנג'לס מוצפת מים. בראיון ל-ApexTV סיפר אדוארד - שפניו וקולו שונו - שנסע לשנת 5,000 ונפגש עם בחור שסיפר לו על ההצפות הפוסט-אפוקליפטיות. אדוארד טוען שכשנסע לעתיד, לכאורה, הוא הבחין שהכל עשוי מעץ אבל לא זיהה ישר שמדובר בעיר המחודשת של לוס אנג'לס. "זה היה לא ייאומן. עמדתי על משטח עץ ענק. לא רק אני - בתים, בניינים וכלי רכב, וכולם היו עשויים מעץ", הוא משחזר בראיון שנערך במקום סודי בארמניה, מולדתו, "רק אחר כך הבנתי שזו למעשה לוס אנג'לס, רק שהעיר המקורית נמצאת מתחת למים. העיר הוצפה לגמרי ואנשים חיו על המים".

נוסע בזמן מציג תמונה של לוס אנג'לס בשנת 5,000. אתר רשמי
לוס אנג'לס מוצפת או תמונה ערוכה בפוטושופ?/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

נוסע בזמן משנת 2118 חושף הוכחה: תמונה מטרידה "מהעתיד"

לכתבה המלאה

בניגוד לחבריו "הנוסעים", אדוארד מספק תמונה ברורה של מה שנראה כמו עיר מוצפת במים. הוא טוען שלא זייף את התמונה ושבמסעו הצטייד מבעוד מועד במצלמה כי ידע שייאלץ להביא עמו הוכחה. אדוארד טוען שההצפה היא תוצאה ישירה של התחממות כדור הארץ, "חתיכות של קרח בשני הקטבים נמסו והעולם שקע מתחת למים", הוא אמר בסרטון, "המבול קרה בגלל כמות גדולה מדי של CO2 באטמוספירה, אשר לאט לאט הובילה להרס הטבע".

צפו בראיון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully