וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר פוטין זועם שאהובתו המתעמלת לשעבר, אלינה קבייבה, בהריון עם בת נוספת

10.7.2022 / 23:36

על פי הדיווחים ברוסיה הנשיא בן ה-69 ולדימיר פוטין ממש לא מרוצה שמכך שהוא צפוי להביא בת עם אהובתו הסודית, שצעירה ממנו ב-30 שנה, והוא מתלונן שיש לו כבר מספיק ילדים

אלינה קבייבה בתרגיל אולימפי/POLARIS/EYEVINE

בזמן שהוא מנהל מלחמה באוקראינה, ובמקביל מתרבים הדיווחים על מצבו הבריאותי המתדרדר, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צפוי להפוך שוב לאבא לתינוקת עם אהובתו המתעמלת לשעבר אלינה קבייבה - ועל פי הדיווחים ברוסיה הוא זועם כיוון ש"יש לו כבר מספיק בנות".

בניו יורק פוסט דווח שלפי השמועות יש לפוטין בן ה-69 כבר ארבעה ילדים עם קבייבה, בת ה-38, מתעמלת אומנותית שזכתה במדליית ארד במשחקים האולימפיים ב-2000 בסידני ובזהב במשחקי אתונה ב-2004. החדשות על ההריון דווחו על ידי ערוץ הטלגרם General SVR, שלפי הדיווחים מנוהל על ידי מקורות בכירים תוך הקרמלין, ככל הנראה על ידי סגן גנרל לשעבר של שירות הביון החוץ הרוסי הידוע בכינויו "ויקטור מיכאילוביץ'".

על פי הדיווחים, פוטין לא מתרגש במיוחד מההריון: "החדשות כלל לא שימחו את האב לעתיד, שחושב שיש לו כבר מספיק ילדים, ועוד יותר מכך, בנות - מה שהרגיז מאוד את קבייבה", נכתב בפוסט האנונימי.

וולדימיר פוטין ואלינה קבייבה. POLARIS/EYEVINE, צילום מסך
וולדימיר פוטין ואלינה קבייבה/צילום מסך, POLARIS/EYEVINE

על פי הדיווחים ברוסיה, קבייבה ופוטין (שמעולם לא אישרו רשמית שהם בקשר זוגי או שיש להם משפחה) חולקים בנות תאומות בנות 7 ושני בנים, שכולם נולדו בשוויץ, ומאז תחילת המלחמה כולם מסתתרים בשווייץ במטרה לשמור על ביטחונם. על פי הדיווח של pagesix של הניו יורק פוסט, קבייבה וילדיה נמצאים בבקתה אלפינית אי שם בהרי שוויץ.

בחודש מאי, אותו חשבון טלגרם דיווח שקבייבה שוב בהריון, ופרסם: "פוטין גילה שהאהובה שלו שוב בהריון - ונראה שזה לא היה מתוכנן", כך על פי ה"סאן" הבריטי.

באופן רשמי לפוטין יש שתי בנות בוגרות, מריה וקתרינה, מאשתו לשעבר לודמילה פוטינה והוא גם ככל הנראה אביה של לואיזה רוזובה, סטודנטית בת 18 מסנט פטרסבורג, שנולדה לו לאחר שניהל רומן עם אימה המנקה שהפכה למולטי-מיליונרית סבטלנה קריבונוגיק, בת 46, כיום בעלים של חלקים של בנק רוסי גדול ושל מועדון לילה ארוטי.

פוטין מתעב כל חדירה וכל פרסום על חייו הפרטיים, העטופים במסתורין. הוא אינו מדבר על ענייניו האישיים וגם שתי בנותיו המוכרות לציבור נמנעות מאור הזרקורים וממעטים לדבר עליהן. פוטין תקף בעבר את "אלה שעם אפם הארוך והפנטזיות האירוטיות שלהם חודרים לחייהם של אחרים. יש לי חיים פרטיים שבהם אני לא מאפשר התערבות. יש לכבד את זה".

אלינה קבייבה. Ryan Pierse / Staff, GettyImages
"האישה הכי גמישה ברוסיה". אלינה קבייבה/GettyImages, Ryan Pierse / Staff

פוטין וקבייבה, שנולדה באוזבקיסטן, נפגשו לראשונה לאחר שקטפה מדליית זהב באולימפיאדת אתונה ב-2004, מה ששם אותה באור הזרקורים הלאומי והיא זכתה לכינוי "האישה הכי גמישה ברוסיה". עד 2008 היא הפכה על פי השמועות ל"גברת הראשונה הסודית", היא קיבלה את עיטור ההצטיינות למען המולדת של רוסיה ובשיא תהילתה הספורטיבית, קבייבה הציתה סערה כשהצטלמה בעירום למגזין הרוסי מקסים. הצלם מיכאיל קורולוב, אמר אז: "אפילו לא הייתי צריך לשכנע אותה. היא התנהגה בצורה מאוד טבעית. היא מלאה בסקס אפיל".

אחרי שפרשה, קבייבה פצחה בקריירה פוליטית ובשנים 2007-2014 כיהנה כחברת פרלמנט בדומה, הבית התחתון בפרלמנט הרוסי, מטעם מפלגת השלטון של פוטין. קבאייבה אמרה ב-2014 כנשאלה על חייה האישיים: "לכל אחד צריך להיות סודות קטנים משלו", לפני שהוסיפה: "אני מקווה שמתישהו הרכלנים יירגעו".

כשהחלו הדיווחים הראשוניים על ההריון החדש של קבייבה, דוברו של פוטין אמר שההאשמות לפיהן לנשיא רוסיה יש ילדים סודיים "לא ממש משכנעות" ו"מופרכות מהיסוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully