וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווחים ברוסיה: אלינה קבייבה, המאהבת הסודית של ולדימיר פוטין, בהריון חמישי

עודכן לאחרונה: 11.5.2022 / 10:32

לפי ערוץ חדשות מחתרתי ברוסיה נשיא המדינה נראה בדיכאון וזאת בשל הריונה הלא מתכונן של המתעמלת האולימפית לשעבר אלינה קבייבה, שעל פי הדיווחים היא המאהבת הסודית שלו ואם ארבעת ילדיו

אלינה קבייבה בתרגיל אולימפי/POLARIS/EYEVINE

המתעמלת האומנותית זוכת מדליית זהב אולימפית אלינה קבייבה, שעל פי הדיווחים היא כבר שנים המאהבת הסודית של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין - שוב בהריון.

על פי הדיווחים ברוסיה, קבייבה בת ה-38 ופוטין בן ה-69 נמצאים במערכת יחסים מאז 2008, ועל פי ההערכות כבר יש להם ארבעה ילדים. כעת מדווח ערוץ החדשות המחתרתי General SVR Telegram שהחמישי בדרך: "כבר דיווחנו שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין, נראה לפי עדי ראייה מדוכא ומעט מרוחק", נכתב בפוסט שפירסמו באינסטגרם. "ניתן להבין אותו, כי אתמול נודע לפוטין שבת זוגו הסודית ואם ילדיו, אלינה קבייבה, בהיריון כבר תקופה ארוכה".

בניו יורק פוסט דווח שאת הדיווח הסנסציוני הזה, שפורסם ביום שני, לא ניתן היה לאשר, אבל הערוץ שחשף אותו מנוהל לכאורה על ידי סגן גנרל לשעבר של שירות הביון החוץ הרוסי הידוע בכינויו "ויקטור מיכאילוביץ'".

הערוץ דיווח בעבר כי פוטין עבר ניתוח בשל מחלת הסרטן ונאלץ להעביר את השלטון באופן זמני למפקד המשטרה הפדרלית לשעבר.

עוד בוואלה!

האישה שמפחידה את ארצות הברית יותר מפוטין

לכתבה המלאה

על פי מקורות ברוסיה, קבייבה מסתתרת בימים אלה עם ילדיה בשוויץ, אולם היא ערכה הופעה נדירה לא מזמן שם נראה כאילו פנייה השתנו - בשל ניתוחים פלסטיים או טיפולים קוסמטים. השניים מעולם לא אישרו רשמית שהם בקשר זוגי או שיש להם משפחה, למרות שמקורות אמרו שהם חולקים בנות תאומות בנות 7 ושני בנים, "לכולם יש דרכונים שוויצרים".

קבייבה, שכונתה "האישה הגמישה ביותר ברוסיה" והופיעה על שער ווג רוסיה בשנת 2011, היא אחת הספורטאיות המעוטרות ביותר בתולדות ההתעמלות האמנותית - עם שתי מדליות אולימפיות, 14 מדליות באליפות העולם ו-21 מדליות באליפות אירופה

האישה הגמישה ביותר ברוסיה

אחרי שפרשה, קבייבה פצחה בקריירה פוליטית ובשנים 2007-2014 כיהנה כחברת פרלמנט בדומה, הבית התחתון בפרלמנט הרוסי, מטעם מפלגת השלטון של פוטין. קבאייבה אמרה ב-2014 כנשאלה על חייה האישיים: "לכל אחד צריך להיות סודות קטנים משלו", לפני שהוסיפה: "אני מקווה שמתישהו הרכלנים יירגעו". היא מונתה על ידי הקרמלין ב-2014 לנהל את קבוצת התקשורת הלאומית בבעלות המדינה, שם היא הרוויחה על פי הדיווחים שכר של 10 מיליון דולר בשנה.

פוטין מתעב כל חדירה וכל פרסום על חייו הפרטיים, העטופים במסתורין. הוא אינו מדבר על ענייניו האישיים וגם שתי בנותיו המוכרות לציבור נמנעות מאור הזרקורים וממעטים לדבר עליהן. פוטין תקף בעבר את "אלה שעם אפם הארוך והפנטזיות האירוטיות שלהם חודרים לחייהם של אחרים. יש לי חיים פרטיים שבהם אני לא מאפשר התערבות. יש לכבד את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully