וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין נראה נפוח וחולה ומתקשה להשאר ער בסרטון שנקטע במפתיע

עודכן לאחרונה: 6.7.2022 / 11:31

ולדימיר פוטין - שלפי השמועות עובר טיפול בסרטן בלוטת התריס - נפגש אתמול עם שר ההגנה כדי לברך את החיילים על מה שמכונה "שחרור" לוהנסק במזרח אוקראינה - אולם הסרטון מהפגישה חיזק את השמועות על מצבו הבריאותי המתדרדר

ולדימיר פוטין נרדם בפגישת תדריך עם שר ההגנה?/הטלוויזיה הרוסית

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נראה לכאורה מותש לגמרי כשהוא נאבק לפקוח את עיניו במהלך פגישה עם שר ההגנה שלו, סרגיי שויגו. על פי הדיווח של ה"סאן" הבריטי, פוטין, שעל פי השמועות עובר טיפולים מתישים נגד סרטן, נראה בסרטון כשפניו נפוחות ועינייו מעורפלות עד שהצילום של רשת החדשות הרוסית RT נקטע באופן מסתורי כשנראה שהוא נרדם.

פוטין בן ה-69, נראה בפגישה שנערכה בקרמלין כשהוא רכון על שולחנו ומברך בחוסר התלהבות את חייליו על "שחרור" אזור לוהנסק שבמזרח אוקראינה. כשהוא יושב בפגישה שבויימה עבור הטלוויזיה, פוטין נראה שחוק כשהוא אומר לכוחות שלחמו במערכה לכבוש את האזור החשוב מבחינה אסטרטגית "לנוח ולפתח את יכולות הלחימה שלהם".

המנהיג הרוסי - שעל פי השמועות חולה בפרקינסון או סרטן סופני - גימגם במהלך דבריו ונראה כאילו הוא כמעט מנמנם. בקול צרוד אומר פוטין: "יחידות צבאיות אחרות חייבות לבצע את משימותיהן על פי התוכניות שאושרו בעבר".

זה קרה לאחר ששויגו דיווח על "השחרור המוחלט" של מה שמכונה הרפובליקה העממית לוהנסק לאחר שנכבש מעוז ההתנגדות האוקראיני האחרון במחוז לוהנסק שבחבל דונבאס.

ולדימיר פוטין נרדם בפגישת תדריך עם שר ההגנה?. הטלוויזיה הרוסית, צילום מסך
ישן או סתם ממצמץ?/צילום מסך, הטלוויזיה הרוסית

הדיווחים על ההתדרדרות במצבו הבריאותי של פוטין ממשיכים להצטבר לאחר שהמנהיג נראה במצב רפואי לא טוב במספר מפגשים ציבוריים ובמהלך חודש אפריל אפילו צולם לא פעם בחברת רופאים מומחים לסרטן בלוטת התריס.

במקביל, בכירים במערכת הריגול האמריקנית טוענים שפוטין מקבל טיפול מתקדם לסרטן. הגורמים הבכירים אמרו כי עוזרים בתוך הקרמלין "חשים שהסוף קרוב" עבור הרודן הרוסי. בין ההערכת שעלו נטען שייתכן שפוטין כבר משתמש בתחבולות כדי להסתיר את מצבו הרפואי כמו הופעות שהוקלטו מראש ואפילו שימוש בכפילים.

שלושה מראשי מערכת הריגול בארה"ב, שקראו את הדו"ח המודיעיני האחרון על בריאותו של פוטין בסוף מאי, אמרו כי יש חשש אמיתי שפוטין הולך ונהיה יותר ויותר פרנואידי לגבי אחיזתו בשלטון. אחד המקורות אמר לניוזוויק: "האחיזה של פוטין בשלטון חזקה אבל כבר לא מוחלטת. המצב בתוך הקרמלין מעולם לא הייתה אינטנסיבי יותר בתקופת שלטונו, כולם כנראה חשים שהסוף קרוב".

כל שלושת הבכירים - ממנהל המודיעין הלאומי, חיל האוויר האמריקני וסוכנות ביון ההגנה (DIA) - הזהירו שהבידוד בו נמצא פוטין מקשה על המודיעין האמריקני להעריך את מעמדו ומצבו הבריאותי.

במקביל זורמים דיווחים על כך שמקורבים לפוטין ובכירים בקרמלין כבר זוממים להדיח אותו מהשלטון ועשויים להשתמש בבריאותו הירודה כתירוץ למהלך. ראש תחנת ה-CIA לשעבר במוסקבה, דניאל הופמן, טען שמקורביו של פוטין ינסו להפיל את הנשיא בחשאי אם פלישתו לאוקראינה תתחיל להסתבך יותר מדי. "החבר'ה האלה שהולכים לעשות את זה עומדים להיות מאוד סודיים לגבי זה, כדי שפוטין לא יגלה אותם ויהרוג אותם קודם", אמר הופמן. "זה יקרה פתאום. והוא ימות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully