וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין החולני תועד מתנשם ומתנשף בכבדות בפגישה עם שחקניות שהתחזו לאמהות של חיילים מתים

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 11:02

שמועות מסתובבות כבר חודשים על מצבו הבריאותי של הדיקטטור הרוסי ולדימיר פוטין, וכעת הוא צולם מתנשף בכבדות במהלך פגישה עם מי שהוגדרו כ"אמהות של חיילים שנהרגו במלחמה" אך נחשפו כמשהו אחר לגמרי

ולדימיר פוטין מדבר עם אמהות שאיבדו את בניהן במלחמה באוקראינה/ruhyrx

החשש למצבו הבריאותי של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין, עלה מחדש לאחר שהוא תועד כשהוא מצפצף ומשתעל ללא הפסקה בפגישה דרמטית.

השמועות על כך שהוא חולה במחלה קשה מסתובבות כבר חודשים והן צצו שוב במהלך פגישה שערך עם מה שהוגדר רשמית כ"אמהות של חיילים שנהרגו במלחמה עם אוקראינה" (ומיד תבינו מדוע זה במרכאות).

פוטין ישב מול שולחן עמוס בפירות יער טריים ועוגות עם 'המשפחות המתאבלות', אבל נראה שהוא מתקשה לשהות שם ונמצא בנמצב לא נוח. ברויטרס דווח שהמשתתפים בפגישה נבחרו בקפידה, והם הוזמנו למעונו הרשמי כדי שישמעו כמה הוא מצטער על האובדן של החיילים ששלח להילחם באוקראינה.

הוא אמר להן: "הייתי רוצה שתדעו את זה, שאני אישית וכל הנהגת המדינה - אנחנו שותפים לכאב שלכן. אנחנו מבינים ששום דבר לא יכול להחליף בן שאבד - במיוחד עבור אמא... אנחנו שותפים לכאב הזה".

אבל האם אלה באמת אמהות של חיילים מתים - או שחקניות?

הפגישה הזו הגיעה לאחר שפוטין ספג ביקורת מהורים נסערים שטענו שהוא משתמש בילדיהם כבשר תותחים ומאז נמנע מלפגוש אותם. לאור זאת, הוטל ספק כבד האם לנשים איתן הוא שוחח באמת יש ילדים שנהרגו או נפצעו במלחמה. חלקן זוהו כשחקניות או כנאמנות לפוטין על ידי עיתונאים רוסים.

הצייצן סיומה בוברמן, שמסקר בהרחבה את המלחמה באוקראינה וכותב על גיאופוליטיקה עולמית, הפנה את תשומת הלב לכך שהיו כאלה שניתחו את הסרטון של פוטין נפגש עם אימהות לחיילים רוסים המשרתים באוקראינה - ומצאו למשל שחלק מהנשים זוהו בתור שחקניות מוכרות מסרטוני עבר, והן למעשה ניצבות בסרט מבויים שנועד להשפיע על דעת הקהל הפנימית. אחת מהמשתתפות בפגישה זוהתה כאימא שבכלל איבדה את בנה החייל ב-2019.

תופעת זיופי התעמולה הרוסית הם לא חדשים. יש מגוון הוכחות לשימוש באותם שחקנים שוב ושוב..

ומה הקטע של הידיים הסגולות?

ביום שלישי בשבוע שעבר נראה פוטין חולני במיוחד במהלך פגישה עם מנהיג קובה, מיגל דיאס-קאנל, כשהוא נאחז בחוזקה בכיסא עליו הוא יושב בחוסר יציבות וידיו נראות בצבע מוזר של סגול.

הנשיא הרוסי צולם כשהוא מדשדש ברגליו ונראה רועד ולא יציב במהלך הפגישה. ידו השמאלית נראתה כרוכה בחוזקה סביב זרוע הכיסא שלו, בעוד ידו הימנית מתעסקת ללא מטרה עם משהו על ברכיו. על שתי הידיים נראו כתמים סגולים והפנים שלו נראו נפוחות במיוחד בקליפ.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש עם נשיא קובה מיגל דיאס-קאנל במוסקבה. Sputnik/Mikhail Klimentyev/Kremlin, רויטרס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש עם נשיא קובה מיגל דיאס-קאנל במוסקבה/רויטרס, Sputnik/Mikhail Klimentyev/Kremlin
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש עם נשיא קובה מיגל דיאס-קאנל במוסקבה. Sputnik/Mikhail Klimentyev/Kremlin, רויטרס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש עם נשיא קובה מיגל דיאס-קאנל במוסקבה/רויטרס, Sputnik/Mikhail Klimentyev/Kremlin
ידו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כשהוא נפגש עם נשיא קובה מיגל דיאס-קאנל במוסקבה. Sputnik/Mikhail Klimentyev/Kremlin, רויטרס
ידו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין כשהוא נפגש עם נשיא קובה מיגל דיאס-קאנל במוסקבה/רויטרס, Sputnik/Mikhail Klimentyev/Kremlin

בתחילת החודש דווח שלפי מסמכי ריגול שהודלפו, המנהיג הרוסי בן ה-70 סובל ממחלת פרקינסון בשלב מוקדם וסרטן הלבלב. עוד נטען שם כי פוטין "איבד את שפיותו" והוא לוקח קוקטייל סודי של תרופות פסיכוטרופיות.

החשיפה הזו מגיעה כשהשמועות סביב בריאותו ממשיכות להסתובב וגורמים מודיעינים במדינות המערב רומזים שהנשיא הרוסי נאבק על חייו. בעבר דווח כי פוטין מלווה באופן קבוע בצוות רפואי שעוקב אחרי מצבו ומטפל בו במידת הצורך. בכירי הקרמלין תמיד הכחישו את הטענות שמשהו לא בסדר בבריאותו. אבל זה לא מנע מגורמים במערב לנתח את מצבו, כאשר ראש ה-MI6 לשעבר, סר ריצ'רד דירליב, אף אמר שלהערכתו פוטין יישלח בסופו של דבר לאישפוז במוסד רפואי וייעלם מהבמה העולמית עד 2023.

שמועות על כך שפוטין סובל מסרטן צצו שוב לאחרונה לאחר שהוא תועד עם סימנים על גב ידו - שהיו דומים לאלה שנגרמים כתוצאה מטיפול באינפוזיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully