וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסימן המסתורי על ידו של פוטין מוכיח שהוא על סף מוות?

24.10.2022 / 0:04

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נראה בסרטונים ותמונות כשהוא עם "סימני אינפוזיה על גב היד" - מה שחיזק את השמועות לפיהן הוא סובל מסרטן וכאב משתק

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במהלך הכרזתו על סיפוח חלקים מאקוראינה/רויטרס

השמועות כי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במצב בריאותי ירוד ואפילו בסכנת חיים התחזקו בסוף השבוע האחרון, לאחר שצילומים שלו הראו סימנים על גב ידו לפיהם עבר טיפול בעירוי על גב ידו - מה שהעלה מחדש את השמועות לפיהן הוא סובל מסרטן וחי עם כאבים משתקים.

ב"סאן" הבריטי דווח שפוטין ערך הופעה נדירה ביום חמישי כאשר ירה ברובה צלפים במחנה אימונים של צבא רוסיה למגויסים טריים. בסרטוני התעמולה שפורסמו על ידי הקרמלין נראה פוטין מנסה לטפוח על כתפו של חייל רוסי וחושף סימן מסתורי על גב ידו תוך כדי.

כתב של "קייב פוסט", ג'ייסון ג'יי סמארט, שיתף את הצילומים בטוויטר וטען ש"סרטונים שפורסמו על ידי רשת החדשות של ממשלת רוסיה מראים מה שיכולים להיות סימנים של אינפוזיה על ידו של פוטין".

הוא גם טען שמוסקבה פרסמה שני סרטונים: אחד עם סימנים מטשטשים רבים כדי להסוות כביכול את ידו של פוטין ואחר שאינו מציג אותם כלל. בנוסף, הוא טען שרשת החדשות הממלכתית של רוסיה מחקה במהירות את הצילומים בצעד שהוסיף לספקולציות לגבי מצבו הבריאותי של פוטין.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לעומת הקביעה שלו, ישנן טענות שהסימן המסתורי הוא בסך הכל "רק זווית מוזרה של ורידים תפוחים". טום וורנר, כתב לשעבר באוקראינה כתב לו בתגובה: "הורדתי את 5 סרטוני הווידאו של האירוע הזה שפורסמו בטלגרם וחיפשתי מקרוב תמונות של גב היד. נראה שזו רק זווית מוזרה של ורידים תפוחים. אבל היד והפנים של פוטין נראות נפוחות בכל הסרטונים - מה שמעיד על שימוש בסטרואידים לטווח ארוך". אחרים טענו שזה יכול להיות סימן נשיכה בעוד שנוירוכירורג לשעבר קבע שאלו אכן ורידים נפוחים, אבל לא סתם אלא ורידים דליתיים, שנוצרו מריבוי צנתרים של אינפוזיה.

הדיווחים הללו מגיעים על רקע השמועות שממשיכות להסתובב לפיהן המנהיג הרוסי סובל מסרטן נדיר ופרקינסון ונוסע עם פמליה של רופאים שמטפלים בו סביב השעון. בסקיי ניוז דווח שפוטין התלונן לאחרונה פעמים רבות על כאבים לפני פגישות קריטיות שנערכו בחדר המלחמה. הדיווחים הללו כמובן לא אושרו על ידי הקרמלין. "(פוטין) התלונן על כאבים בחלל הבטן, שלא ניתן היה לטפל בהם במהירות, ובמשך כל הפגישה הוא נשען קדימה, כשהוא מנסה לשמור על יציבה טבעית", נכתב באתר.

הנשיא בן ה-70 קיים גם פגישות עם מנהיג בלארוס אלכסנדר לוקשנקו ועל פי הדיווחים סבל במהלכן מכאבים, כשבתמונות נראה פוטין נשען קדימה ומזיז ללא הפסקה את ידיו. רבים מהצופים בנאום בו הודיע פוטין על סיפוח ארבעה אזורים באוקראינה טענו שהוא נראה "אכול סרטן" וסובל מכאב משתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully