וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ולדימיר פוטין חולה הסרטן ממהר לקבע את מקומו בהיסטוריה למרות שהוא סובל מכאב כרוני"

עודכן לאחרונה: 3.10.2022 / 10:28

דיווח חדש שמגיע מרוסיה טוען כי בריאותו של ולדימיר פוטין מתדרדרת והנשיא מתלונן על כאבים לפני פגישות מכריעות. על פי הדיווח הדבר משפיע על קבלת ההחלטות שלו שכן הוא "מנסה לבסס את מקומו בהיסטוריה ולשנות את מהלך ההיסטוריה של האומה הרוסית"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין במהלך הכרזתו על סיפוח חלקים מאקוראינה/רויטרס

בריאותו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוב עלתה לכותרות, כאשר דיווח חדש טוען כי היא משפיעה על ההחלטות החשובות שהוא מקבל. למרות שנשא נאום לוהט, לוחמני וארוך רק בשבוע שעבר, התחדשו הספקולציות לגבי מצבו הבריאותי של המנהיג הרוסי בעקבות דיווחים של ערוץ הטלגרם "גנרל SVR".

בסקיי ניוז דווח שפוטין התלונן לאחרונה פעמים רבות על כאבים לפני פגישות קריטיות שנערכו בחדר המלחמה. הדיווחים הללו כמובן לא אושרו על ידי הקרמלין. "(פוטין) התלונן על כאבים בחלל הבטן, שלא ניתן היה לטפל בהם במהירות, ובמשך כל הפגישה הוא נשען קדימה, כשהוא מנסה לשמור על יציבה טבעית", נכתב באתר.

הנשיא בן ה-69 קיים גם פגישות עם מנהיג בלארוס אלכסנדר לוקשנקו ועל פי הדיווחים סבל במהלכן מכאבים, כשבתמונות נראה פוטין נשען קדימה ומזיז ללא הפסקה את ידיו.

רבים מהצופים בנאום טענו כי פוטין נראה "אכול סרטן" וסובל מכאב משתק בזמן שהודיע על סיפוח ארבעה אזורים באוקראינה.

נשיא רוסיה אף השתתף בתחילת השבוע שעבר במצעד בכיכר האדומה במוסקבה, והצופים לא יכלו שלא לשים לב שהוא נראה חסר נוחות כל הזמן. על פי הטענות המנהיג הרוסי מנסה לבסס את מקומו בהיסטוריה ולשנות את מהלך ההיסטוריה של האומה הרוסית לפני שגופו יפגע מבריאותו הלקויה.

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מכריז על סיפוח ארבעת המחוזות באוקראינה. 30 בספטמבר 2022. רויטרס
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מכריז על סיפוח ארבעת המחוזות באוקראינה. 30 בספטמבר 2022/רויטרס

"פוטין לא רוצה לשנות את ההיסטוריה - הוא רוצה לסיים אותה"

מי שאחראי לדיווחים הללו הוא חשבון הטלגרם SVR, שנראה שהוא מנוהל על ידי מקורות בכירים בתוך הקרמלין, ככל הנראה על ידי סגן גנרל לשעבר בשירות הביון החוץ הרוסי הידוע בכינויו "ויקטור מיכאילוביץ'". הערוץ עוקב באופן קבוע אחרי בריאותו של הנשיא וטוען שיש לו בעיות רפואיות חמורות שלא נחשפו רשמית. בערוץ טענו כי מצב בריאותו של פוטין הוא גורם מכריע בהחלטות מרכזיות שהוא מקבל לגבי הסכסוך המתמשך באוקראינה.

"המצב האונקולוגי של פוטין מתקדם, ולמרות טיפול הולם שהוא קיבל לאחרונה, הכאבים מדי פעם מטרידים אותו מאוד", נכתב שם, "יש להבין כי מצבה העגום של בריאותו הגופנית והנפשית של הנשיא משפיעה על קבלת החלטות מפתח. פוטין לא רוצה לשנות את ההיסטוריה - הוא רוצה לסיים אותה".
זו לא הפעם הראשונה שבריאותו של פוטין מוטלת בספק, כשבתמונות שצצו השנה המנהיג הרוסי נראה רועד במצעד יום הניצחון של רוסיה כששמיכה כבדה מכסה את רגליו. מוקדם יותר במהלך אותו יום, הנשיא נראה צולע כשהוא צועד להניח זר בקבר החייל האלמוני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

בסרטון שצולם מחדש ב-18 בפברואר, פוטין נראה גם כשידיו רועדות ללא שליטה לפני שהוא מקבל את פניו של לוקשנקו בקרמלין. מאוחר יותר הוא תועד כשהוא יושב על כיסא, אך לא היה מסוגל להישאר דומם וכל הזמן הזיז וטפח על רגליו.

בדיילי סטאר דווח שוולרי סולובי, חוקר מומחה למדעי המדינה, טען שמצבו של פוטין "מתדרדר באופן דרמטי". סולבי טוען שיש לו מקורות בכירים במעגל המקורבים של פוטין, ולדבריו "כל ההחלטות שהתקבלו על ידי פוטין ב-24 בפברואר (תחילת הפלישה הרוסית לאוקראינה]) וה-21 בספטמבר (תחילת הגיוס) הן תוצאה ישירה של מצבו הפיזיולוגי - במובן של בריאות פיזיולוגית ובריאות נפשית."

כלי התקשורת הרוסי העצמאי Proekt טוען שפוטין מוקף באופן קבוע ברופאים ומומחים לסרטן שפוקחים עליו עין מקרוב, במיוחד בהופעות פומביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully