וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגליו של ולדימיר פוטין נראו רועדות ללא שליטה על רקע השמועות על בריאותו המדרדרת

עודכן לאחרונה: 6.9.2022 / 9:57

רגליו של פוטין התעוותו בפומבי בפעם השנייה בתוך שבוע כשהוא יושב במבוכה במהלך נאום בו הסביר לבני נוער ש"צריך לחיות בשביל משהו למות בשבילו" - מה שהעלה מחדש את גל השמועות על מצבו הבריאותי

רגליו של ולדימיר פוטין רועדות בזמן שהוא מדבר עם בני נער/Twiter

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נראה לא רגוע במהלך ביקור שערך במחוז קמצ'טקה שבמזרח רוסיה ותועד כשרגליו רועדות בזמן שהוא יושב - זאת על רקע הספקולציות והשמועות לגבי מצבו הבריאותי המדרדר.

הנשיא הרוסי נע בעצבנות בכסאו בזמן שדיבר עם בני נוער בפורום הלאומי לאיכות הסביבה בקמצ'טקה, ונראה זז בכסאו בצורה מחשידה בעודו מדבר עם הסטודנטים הרוסים. הוא דפק שוב ושוב עם שתי רגליו על הרצפה בחוסר שליטה ואחז במשענת היד של הכסא לתמיכה בעודו אמר לילדים: 'אתם צריכים לחיות בשביל משהו ששווה למות למענו" - בזמן שעל פי ההערכות בלחימה באוקראינה נהרגו כבר בין 15,000 ל-45,000 חיילים רוסיים.

בניו יורק פוסט דווח שהיו שראו בכך עדות נוספת למצוקה הבריאותית לכאורה בה נמצא פוטין, וציינו שזו דוגמא נוספת מני רבות להתנהגות מוזרה שלפי מומחי קרמלין ובכירים בסוכנויות ביון מערביות כאחד, מחזקת את הדיווחים שהאיש החזק ברוסיה דועך במהירות, ככל הנראה מסרטן.

והרגליים זזות מעצמן

השמועות בנוגע לבריאותו של פוטין מסתובבות כבר זמן מה ברוסיה, וחלקן רומזות שהוא חולה בסרטן או פרקינסון. על פי דיווחים הוא נעלם באופן קבוע למשך ימים בכל פעם על רקע טענות שהוא עובר ניתוח או טיפולים נגד סרטן. אבל השמועות התחזקו מאז שהחל בפלישה לאוקראינה, כאשר המנהיג נראה לעתים קרובות כלא שולט באיבריו. על פי דיווחים בשל החשש למצבו הבריאותי, פוטין הורה לכל אחד מילדו לשהות בבידוד במשך שבועיים בשל חשש מקורונה לפני פגישה בקלינינגרד.

בחודשים האחרונים הוא נראה יורד ממטוס באיראן עם זרוע רפויה ומסובב את רגלו בפגישה עם הדיקטטור הבלרוסי אלכסנדר לוקשנקו במאי. ביום שישי האחרון הוא נראה מתפתל בכיסאו בחוסר נוחות כשהוא אוחז במשענת יד ביד אחת באגרוף קפוץ בחוזקה, בעוד היד השנייה אוחזת בחוזקה המיקרופון. במקרים אחרים הוא תועד רועד בידיו ורגליו - בצורה שהזכירה את מצבה של קנצלית גרמניה לשעבר אנגלה מרקל.

הספקולציות הרבות על מצבו הבריאותי הקשה ממשיכות, למרות הצהרות הפוכות הן של ראש ה-CIA ויליאם ברנס והן של ראש ה-MI6 הבריטי ריצ'רד מור. ברנס, שדיבר בפורום הביטחון באספן ביולי, אמר כי פוטין "בריא מדי". מור — שדיבר אף הוא באותה ועידה — היה ישיר יותר ואמר ש"אין שום עדות לכך שפוטין סובל מבריאות לקויה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully