וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמכים רפואיים שדלפו: לולדימיר פוטין יש פרקינסון וסרטן והוא "מלא בסטרואידים ותרופות פסיכאטריות"

2.11.2022 / 23:52

על פי מסמכי ריגול שהודלפו, המנהיג של רוסיה נוטל תרופות כדי לסייע לו בניהול חייו בזמן שהוא מתמודד עם מחלות הפרקינסון והסרטן והוא נמצא על "מנת יתר של קוקטייל סודי של תרופות פסיכוטרופיות" שגרמו לו לאבד את שפיותו

פוטין מזהיר בנאום במוסקבה מפני "העשור המסוכן ביותר מאז מלחמת העולם"/רויטרס

הנשיא ולדימיר פוטין "מלא באופן קבוע בכל מיני סטרואידים כבדים" במטרה להקל על המאבק שלו בבריאותו המתדרדרת, כך נחשף במסמכי ריגול שהודלפו, בהן נטען שלמנהיג הרוסי בן ה-70 סובל ממחלת פרקינסון בשלב מוקדם וסרטן הלבלב. עוד נטען שם כי פוטין "איבד את שפיותו" והוא לוקח קוקטייל סודי של תרופות פסיכוטרופיות.

החשיפה הזו מגיעה כשהשמועות סביב בריאותו ממשיכות להסתובב וגורמים מודיעינים במדינות המערב רומזים שהנשיא הרוסי נאבק על חייו. בעבר דווח כי פוטין מלווה באופן קבוע בצוות רפואי שעוקב אחרי מצבו ומטפל בו במידת הצורך. בכירי הקרמלין תמיד הכחישו את הטענות שמשהו לא בסדר בבריאותו. אבל זה לא מנע מגורמים במערב לנתח את מצבו, כאשר ראש ה-MI6 לשעבר, סר ריצ'רד דירליב, אף אמר שלהערכתו פוטין יישלח בסופו של דבר לאישפוז במוסד רפואי וייעלם מהבמה העולמית עד 2023.

שמועות על כך שפוטין סובל מסרטן צצו שוב לאחרונה לאחר שהוא תועד עם סימנים על גב ידו - שהיו דומים לאלה שנגרמים כתוצאה מטיפול באינפוזיה.

סימן על גב ידו של פוטין. officejjsmart, צילום מסך
סימן על גב ידו של פוטין/צילום מסך, officejjsmart

כעת ה-Sun הבריטי חשף מיילים ממקור מודיעיני רוסי, שנראה שמאשרים שפוטין חולה בפרקינסון ובסרטן הלבלב. המקור, שתואר כמקורב לקרמלין, טען במייל: "אני יכול לאשר שהוא אובחן עם מחלת פרקינסון בשלב מוקדם, אבל זה כבר התקדם מאז. פוטין ממולא באופן קבוע בכל מיני סטרואידים כבדים וזריקות חדשניות לשיכוך כאבים כדי לעצור את התפשטות סרטן הלבלב שבו אובחן לאחרונה.

"זה לא רק גורם לו לכאבים רבים, לפוטין יש גם מצב של נפיחות בפנים ותופעות לוואי אחרות - כולל פגמים בזיכרון" כתב המקור, "בנוסף, במעגל הקרוב שלו יש שמועות שמלבד סרטן הלבלב, שמתפשט בגופו בהדרגה, לפוטין יש גם סרטן הערמונית".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

החשש: פוטין השתגע וישתמש בנשק גרעיני לפני מותו

גיף פיצוץ גרעיני. Giphy
גיף פיצוץ גרעיני/Giphy

בנוסף, המסמכים שהודלפו חושפים שפוטין מקבל "תרופות סודיות ביותר" שהומצאו עבורו באופן אישי. התרופות ה"פסיכוטרופיות" עוזרות לפוטין לקבל "דחיפה אנרגית בכדי לנסות ולהסתיר עד כמה הוא באמת חולה" במהלך פגישות מפתח והופעות פומביות, אמר המקורב הרוסי.

"הוא ממש מטורף - הוא באמת איבד את שפיותו", טען הגורם המקורב לשירותי הביטחון הרוסים. "הוא נמצא במצב הזייתי תחת השפעה של מנות יתר של התרופות הפסיכוטרופיות שמזרימים לתוכו".

תרופות פסיכוטרופיות משנות את תפקודי מערכת העצבים ומביאות לשינויים בתפיסה, במצב הרוח, בהכרה או בהתנהגות. על פי הדיווח, הגלולה המיוחדת שנרקחה עבור פוטין דומה למלדוניום - תרופה שהומצאה בשנות ה-80 עבור קציני ק.ג.ב באפגניסטן. "זה עובד על העיקרון של הגברת זרימת הדם בגוף ושיפור הסיבולת של הלוחם", אמר המקורב במיילים שנחשפו.

"עבור פוטין נוסף לתרופה רכיב שמדכא את מצב חוסר היציבות הפסיכולוגית וכל אלמנט של תחושת פחד או סכנה". פוטין חושש מהרעלה ולכן גם הגביר את מינון התרופות שימנעו זאת, אמר המקור. "בפגישות נדירות עם הציבור או עם עיתונאים, פוטין מנסה שלא לגעת בכלום בידיים כי הוא לא סומך על אף אחד. הוא מפחד שיורעל על ידי נגיעה בחפצים - אם הוא שותה נוזל כלשהו, ​​כל הבקבוקים והכוסות מוחרמים מיד על ידי שומרי הראש שלו ונבדקים".

פוטין גם הזמין אספקה ​​חדשה של תרופות נגד קרינה לעצמו ולמעגל הפנימי שלו על רקע החשש ממלחמה גרעינית כוללת, נטען באימיילים שהודלפו. המקורב כתב: "אנחנו מדברים על חומרים כמו אינדרלין, שהוא חומר רדיותרפוטי, כמו גם Ferrocin, קומפופרון, פרפנזין (אטאפרזין) ולנטרן".

אטאפרזין היא תרופה אנטי פסיכוטית - בעוד שקומפופרון היא תרופה מהדור החדש שיכולה לטפל בהרעלת מתכות כבדות וקרינה רדיואקטיבית.

פוטין מחייך בתנוחת הצריח. Giphy
"הוא ממש מטורף - הוא באמת איבד את שפיותו",/Giphy

'מטורף לגמרי'

מקור אחר אמר ל-Sun Online כי האבחנה האחרונה של פוטין כנראה עוררה את הפרנויה שלו. "הוא מטורף לגמרי - נראה שהוא סובל מפרנויה מייסרת והזיות מתמשכות. אולי זה מחמיר על ידי הפרקינסון שלו, או הסרטן הסופני שבו אובחן".החשש למצבו הבריאותי של פוטין נובע בין היתר גם בשל הערכות שהדבר ישפיע על קבלת ההחלטות שלו, בייחוד במסגרת המלחמה מול אוקראינה. ב"סאן" דווח שהאנליסט הפוליטי ולרי סולובי טוען שפוטין סובל ממספר מחלות קשות - כולל סרטן, מחלת פרקינסון והפרעה סכיזואפקטיבית. סולובי אמר כי בריאותו "מתדרדרת במהירות דרמטית" - וגרס שמצבו הרפואי של פוטין משפיע על שיקול דעתו במלחמה.

המומחה לתורת המשחקים ג'ורג'י אגורוב הזהיר כי תקיפה גרעינית נראית "הגיונית" עבור פוטין אם יש לו רק כמה חודשים לחיות. הוא אמר לעיתון הרוסי נובאיה גזטה: "זה הגיוני עבור פוטין להשתמש בנשק גרעיני רק במצב אחד - אם השמועות על בעיותיו הבריאותיות נכונות. אם נשארו לו רק כמה חודשים לחיות - הוא לא רוצה להיכנס להיסטוריה בתור מפסידן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully