וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא אוקראינה זלנסקי אומר שייתכן שוולדימיר פוטין כבר מת

עודכן לאחרונה: 19.1.2023 / 21:39

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי אמר למנהיגי העולם בכנס הכלכלי בדאבוס כי הוא "לא בטוח אם נשיא רוסיה עדיין בחיים" , זאת לאור גל השמועות על בריאותו של ולדימיר פוטין והעובדה שלא השתתף בטקס בו הוא משתתף מדי שנה

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי מדבר בפני משתתפי כנס דאבוס בשוויץ/רויטרס

נשיא אוקראינה, וולודימיר זלנסקי, אמר היום (חמישי) כי ייתכן שנשיא רוסיה ולדימיר פוטין כבר מת - זאת בעקבות גל שמועות חדשות על מצבו הבריאותי המתדרדר של השליט הרוסי.

לפי מספר דיווחים בחודשים האחרונים פוטין סובל מסרטן, מחלת פרקינסון או שניהם. השמועות הללו צצו שוב היום כשנחשף שפוטין לא יצולם חשוף חזה בטבילה המסורתית שלו באגם קפוא לרגל חג ההתגלות, המציין את טבילתו של ישו ונחשב למאורע משמעותי בנצרות האורתודוקסית - כפי שהוא עושה עד כה מדי שנה. זה קרה ימים ספורים לאחר שדווח שבכיר בקרמלין טען שפוטין סובל מ"חולשה, סחרחורת וחוסר תיאבון" שנגרמו מטיפול תרופתי.

זלנסקי, שדיבר בפני מנהיגי העולם בפורום הכלכלי העולמי שנערך בימים אלה בדאבוס, שוויץ, לקח את השמועות צעד אחד קדימה והציע שייתכן שפוטין כבר מת. הוא אמר: "כרגע אני לא מבין עם מי אני אמור לדבר. אני לא בטוח אם נשיא רוסיה שנואם מול מסך ירוק עדיין בחיים. אני לא יודע אם הוא עדיין בחיים או אם הוא זה שמקבל החלטות, או מי בכלל מקבל את ההחלטות ברוסיה".

נשיא רוסיה פוטין יוצא מאגם קפוא שבו טבל כחלק מטקס דתי, 18 בינואר 2018. רויטרס
השנה לא פורסמו תמונות של פוטין טובל במים קפואים/רויטרס

בקרמלין הגיבו לדבריו של הנשיא האוקראיני על פוטין - ומסרו שהוא "קיים וימשיך להיות קיים". דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב אמר: "ברור שגם רוסיה וגם פוטין הן בעיה גדולה עבור אוקראינה ועבור זלנסקי. וברור שמבחינה פסיכולוגית גרידא, מר זלנסקי יעדיף שלא רוסיה ולא פוטין יהיו קיימים". הוא הוסיף ואמר שאוקראינה צריכה "להבין שרוסיה ופוטין קיימות ויתקיימו".

עוד על מצבו של פוטין
פוטין הקיף את עצמו בשחקנים שהתחזו לחיילים - והם מלווים אותו לכל האירועים

"פוטין נשמר בחיים בעזרת תרופות ישראליות נגד סרטן - כדי להמשיך במלחמה באוקראינה"

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

צפו בנאום של זלנסקי

פסקוב התייחס גם לספקולציות לגבי היעדרותו של פוטין מהטקס המסורתי השנתי של צלילה למים קפואים לציון חג ההתגלות האורתודוקסי. "היום הוא חג ההתגלות והנשיא השתתף ברחצת ההתגלות באזור מוסקבה. הפעם אין תמונות או וידאו, אבל אנחנו מודיעים לכם שהוא פעל לפי המסורת שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully