וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולדימיר פוטין "החולני" משתמש בכפיל עם אוזניים שונות טוען קצין אוקראיני בכיר

עודכן לאחרונה: 7.8.2022 / 10:34

בכירים בשירותי המודיעין באוקראינה טוענים כי ייתכן שלדימיר פוטין משתמש בכפיל בהופעות פומביות. האלוף קירילו בודאנוב העלה חשד לגבי התנהגותו של נשיא רוסיה וטען שבחינה מדוקדקת של אוזניו מראה שהן השתנו ושלכפילים שלו יש גם "הרגלים, הליכה וגובה שונים"

ולדימיר פוטין נרדם בפגישת תדריך עם שר ההגנה?/הטלוויזיה הרוסית

גורמים רשמיים באוקראינה החייו מחדש את תיאוריית קונספירציה לפיה רוסיה משתמשת בכפיל שמחליף מדי פעם בתפקיד את ולדימיר פוטין, וכיוונו את כולם להוכחה - אוזניו המשתנות.

שמועות מסתובבות במשך החודשים האחרונים על מצב בריאותו הלקוי של נשיא רוסיה בן ה-69, כאשר על פי הדיווחים בן בריתו הקרוב ניקולאי פטרושב מחליף אותו בתפקיד במהלך הטיפולים הרפואיים שלו.

בסוף השבוע, ראש המודיעין הצבאי החדש של אוקראינה, האלוף קירילו בודאנוב, אמר לטלוויזיה האוקראינית שנראה כי גובהו ואפילו אוזניו של פוטין השתנו בהופעות האחרונות. "התמונה, נניח, של האוזניים שלו, שונה", אמר במהלך הופעה בערוץ 'גרושי'. "זה כמו טביעת אצבע, האוזן של כל אדם היא ייחודית. אי אפשר לחקות אותה", הוא הסביר.

צפו באוזניים המשתנות

בודאנוב צוטט גם על ידי כלי החדשות האוקראיני TSN כמי שאומר שהוא מאמין שהנשיא הרוסי חולה במחלה קשה ומשתמש בכפילים כדי להימנע מהופעות פומביות. הוא טען שלמרות שהם מאוד דומים, לכפילי הגוף של פוטין "יש הרגלים שונים, גינונים שונים, צורת הליכה שונה ולפעמים אפילו גובה שונה אם מסתכלים היטב".

ב-SUN הבריטי דווח שבודאנוב טען מוקדם יותר כי פוטין הוחלף בכפיל במהלך ביקורו האחרון באיראן. הוא אמר לערוץ החדשות האוקראיני 1+1 שהנשיא הרוסי נראה "נמרץ מהרגיל" כשנחת בטהרן. "בבקשה תסתכל על רגע היציאה של פוטין מהמטוס", אמר, "האם זה בכלל פוטין?".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
בווידאו: פוטין נחת באיראן לפגישה עם ראיסי וארדואן/צילום: רויטרס

זו לא הפעם הראשונה שהאוזניים המשתנות, לכאורה, של פוטין שימשו כראיה לכך שהוא משתמש בכפילי גוף. עוד ב-2018, IB Times דיווח על תיאוריית הקונספירציה לפיה פוטין הוא למעשה שלושה אנשים שונים. פוטין עצמו אף הודה בעבר כי ישקול להשתמש בכפילים.

משתמש טוויטר המכונה English Russia, שבנתיים כבר הושעה, שיתף אז שלוש תמונות שונות של הנשיא הרוסי, שבכל אחת מהן יש לו אוזניים מעט שונות. נראה שהתמונות, שצולמו בהפרש של שנים, אכן מראות שינוי בפניו של פוטין. בתמונות המוקדמות יותר, אוזניו קטנות ומחודדות יותר, כששתי פיסות הסחוס מעל תנוך האוזן - הטראגוס והאנטי טראגוס - צמודות זו לזו. בתמונות המאוחרות יותר נראה פער רחב יותר בין הטראגוס שלו לאנטיטראגוס, בעוד שתנוך האוזן שלו גדול בהרבה.

כמובן, יש הסבר סביר יותר לאוזניו המשתנות לכאורה של פוטין. האוזניים והאף שלנו ממשיכים להתארך ככל שאנו מתבגרים, עקב התפרקות הסחוס והצניחה, וכתוצאה מכך הן נפולות יותר ככל שמזדקנים.

האם ולדימיר פוטין משתמש בכפיל? שימו לב להבדלים באוזניים. gettyimages/Ruters, עיבוד תמונה
האם ולדימיר פוטין משתמש בכפיל? שימו לב להבדלים באוזניים/עיבוד תמונה, gettyimages/Ruters

לחילופין, כבר זמן רב מסתובבות שמועות לפיהן הנשיא הרוסי עבר ניתוח פלסטי או הזרקת בוטוקס, מה שיכול גם להסביר את צורת האוזניים המעט שונה מהשנים הקודמות, כמו גם את המראה הנפוח יותר שלו. הגובה המשתנה של פוטין יכול לנבוע בגלל חיבתו לכאורה לנעול נעליים בעלי עקב גבוה. רשמית, גובהו של פוטין הוא 1.70 מ' - נמוך בשלושה סנטימטרים בלבד מהגובה הממוצע של הגברים ברוסיה. אולם על פי השמועות הוא נמוך יותר וגובהו הוא בין מטר וחצי למטר ו-65 ס"מ.

במקביל, בריאותו של פוטין נותרת אפופה במסתורין. בשיחה עם "הטלגרף" ביום שני שעבר, אמר קצין המודיעין האוקראיני הבכיר, מייג'ור ג'נרל ואדי סקיביצקי, כי המנהיג הרוסי "אינו במצב בריאותי טוב, פיזית או נפשית". הוא הוסיף כי חברי המעגל הפנימי של פוטין החלו "להיבהל ממצבו הבריאותי". סקיביצקי המשיך: "הוא משתמש בהרבה כפילים ולפעמים קשה לזהות אם זה פוטין האמיתי או מישהו שמחליף אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully