וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני כאן משום שדונלד טראמפ אנס אותי"

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 9:54

משפט הדיבה והאונס נגד טראמפ נפתח בעדותה של התובעת, אי. ג'ין קרול: "זה יישמע מוזר, אבל הייתי מפוחדת מדי מכדי לפחד. כל הסיבה שלי לחיות באותו רגע היתה כדי לצאת מהחדר ההוא. הוא שיקר והרס את המוניטין שלי, ואני כאן כדי להשיב את החיים שלי בחזרה"

העיתונאית אי. ג'ין קרול העידה אתמול (רביעי) בתביעת הדיבה והתקיפה שלה הגד הנשיא לשעבר דונלד טראמפ. היא העידה בפירוט לגבי התקיפה המינית, לטענתה, של טראמפ בשנות ה-90, בחדר הלבשה בחנות רשת במנהטן.

"אני כאן משום שדונלד טראמפ אנס אותי, וכשכתבתי על זה, הוא אמר שזה לא קרה", היא אמרה. "הוא שיקר והרס את המוניטין שלי, ואני כאן כדי להשיב את החיים שלי בחזרה".

קרול תובעת את טראמפ בטענה שאנס אותה בחדר הלבשה של חנות ברגדורף גודמן באביב 1996 ואז הוציא את דיבתה שנים לאחר מכן כשפירסמה בפומבי את ההאשמות שלה. טראמפ מכחיש את הדברים.

אי. ג'ין קרול מעידה במשפט האונס נגד דונלד טראמפ. רויטרס
אי ג'ין קרול מגיעה לבית המשפט במנהטן/רויטרס
נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ ביציאה ממגדלי טראמפ, לקראת הגעתו לבית המשפט, מנהטן ארה"ב, 4 באפריל, 2023. רויטרס
הנשיא לשעבר דונלד טראמפ/רויטרס

על דוכן העדים, קרול נזכרה כיצד "התרגשה" לעשות קניות עם טראמפ וחשבה איזה סיפור נהדר זה יהיה לספר לחבריה. "זאת היתה סצנה ניו יורקית משעשעת", אמרה קרול. "שמחתי לייעץ, והנה דונלד טראמפ מבקש ממני עצה לגבי קניית מתנה". לדבריה, היא כלל לא חששה מטראמפ, שהיה נחמד ומאוד מצחיק. "הוקסמתי ממנו, הצלחתי לחשוב רק על הסיפור הנהדר שיהיה לי", הוסיפה קרול. גם השיחה בין השניים היתה "קלילה ומשעשעת", היא אמרה.

קרול סיפרה כי היתה כה ממוקדת בטראמפ עד כי לא שמה לב לאיש בזמן שהשניים עלו לקומה הראשונה של החנות: "לא הסתכלתי סביבי. הבטתי בו ונזהרתי לא ליפול במדרגות הנעות".

קרול נזכרה שהיא ככל הנראה פלירטטה עם טראמפ כל הזמן לפני התקיפה, ולא חשבה שזה היה רציני. כשהשניים הגיעו למחלקת הלבשה תחתונה, קרול אמרה כי "הקומדיה הסלימה" אך כי מעולם לא עלה בעדתה שטראמפ ינסה לאנוס אותה.

טראמפ בחר בגד גוף אפור שקוף ואמר לה לנסות אותו, קרול ענתה בצחוק שאולי כדאי שהוא ינסה אותו במקום זאת. לדבריה, לא היתה כל כוונה ללבוש את בגד הגוף, אך היא נכנסה לחדר הלבשה לאחר שטראמפ הורה לה וחשבה שזה רגע מצחיק כמו במערכון של "סאטרדיי נייט לייב". "לא דמיינתי לעצמי דבר. הדלת הפתוחה של התא רודפת אחרי כל השנים משום שפשוט נכנסתי פנימה".

קרול נזכרה כיצד טראמפ דחף אותה לקיר למרות שנאבקה בו ובסופו של דבר החדיר את אצבעותיו ואת אבר מינו לתוכה. היא גם סיפרה על הכאב שחשה בראשה ובגופה.

עוד בוואלה!

טראמפ "עושה טובה" לניו יורק כדי להתחמק מהופעה במשפט האונס

לכתבה המלאה
אי. ג'ין קרול מעידה במשפט האונס נגד דונלד טראמפ. רויטרס
מתנגדים לטראמפ מחוץ לבית המשפט/רויטרס
אי. ג'ין קרול מעידה במשפט האונס נגד דונלד טראמפ. רויטרס
אי ג'ין קרול על דוכן העדים/רויטרס

לאחר הפסקה קלה להתאוששות, עורך הדין של קרול שאל אותה מה עשתה לאחר מכן. בעודה דומעת ומגמגמת, היא אמרה כי "אני תמיד חושבת - אני תמיד חושבת מדוע נכנסתי לשם לסיטואציה הזאת. אבל אני גאה לומר שהצלחתי לצאת, הרמתי את הברך והדפתי אותו".

התקיפה, לדבריה, נמשכה כמה דקות. "זה יישמע מוזר, אבל הייתי מפוחדת מדי מכדי לפחד, רקעתי ברגליי. כל הסיבה שלי לחיות באותו רגע היתה כדי לצאת מהחדר ההוא. זה היה מאוד טפשי. זה שינה - אני יודעת שיש אנשים שעברו חוויות גרועות בהרבה אבל זה הותיר אותי - הותיר אותי לא מסוגלת לקיים חיים רומנטיים לאחר מכן".

קרול נזכרה בכאב המתמשך שחשה וכמה קשה היה לה להירגע בלילה, עם זאת, היא הודתה שלא הלכה לקבל טיפול רפואי לאחר מכן. "הייתי כה נסערת, לא ידעתי מי אני, לא יכולתי להאמין שזה קרה לי".

היא הוסיפה כי חברתה ליסה בירנבאך אמרה לה שמה שקרה לא מצחיק וכי היא נאנסה ועליה לדווח על כך למשטרה. השתיים הסכימו בסופו של דבר לא לדבר על כך לעולם משום שקרול, לדבריה, חשה בושה כי "פלרטטתי איתו ונהניתי, ובאמת היה מצחיק, אבל אז זה השתנה".

אי. ג'ין קרול מעידה במשפט האונס נגד דונלד טראמפ. רויטרס
אי ג'ין קרול מגיעה לבית המשפט במנהטן/רויטרס
אי. ג'ין קרול מעידה במשפט האונס נגד דונלד טראמפ. רויטרס
מתנגדי טראמפ מחוץ לבית המשפט/רויטרס

למחרת קרול הלכה לעבודה, שם סיפרה לחברה נוספת בשם קרול מרטין מה קרה לה. מרטין הזהירה אותה לא לדווח לעולם על התקרית ולא לדבר על זה כי טראמפ "יקבור" אותה באמצעות הצוות המשפטי שלו. קרול הסכימה משום שפחדה. "חשבתי שזאת היתה אשמתי", היא אמרה.

קרול, שהעידה כי היא דמוקרטית וכי לדעתה טראמפ היה נשיא נוראי, אמרה כי דעותיה הפוליטיות לא קשורות לתביעה. היא הסבירה כי לא חשפה את ההאשמות שלה מיד כשטראמפ הודיע על התמודדותו לקראת 2016. "שמתי לב שעוד ועוד נשים האשימו אותו בפומבי, ככל שמצבו השתפר בסקרים".

לפני שקרול העידה, מנהלת החנות לשעבר, צ'ריל ביל, העידה כשעה כעדת הראייה הראשונה של קרול. ביל עבדה בחנות היוקרה במשך עשור עד 1998, היה לה משרד בקומה השישית סמוך למחלקת הלבשה תחתונה. היא סיפרה לחבר המושבעים שדלת חדר ההלבשה ננעלת אוטומטית עם סגירתה וכי בדרך כלל התאים היו סגורים, אך לעתים נותרו הדלתות פתוחות ולא מאוישות, בעיקר בערב חלש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully