וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטורמי דניאלס: "פשעי טראמפ נגדי לא מצדיקים מאסר"

עודכן לאחרונה: 10.4.2023 / 15:04

בראיון ראשון מאז השימוע של הנשיא לשעבר בנוגע לכתב האישום שהוגש נגדו, שחקנית הפורנו אמרה כי צריך לאסור את טראמפ - אך לא בגין המקרה שלה: "האלימות ב-6 בינואר היתה דבר גדול יותר"

שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס אמרה כי צריך לאסור את נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ - אך לא בגין דברים שקשורים אליה. היא אמרה את הדברים בראיון חדש עם השדרן הבריטי פירס מורגן.

"באופן ספציפי, במקרה שלי, איני חושבת שהפשעים שלו נגדי מצדיקים מאסר", אמרה דניאלס בראיון, ששודר ביום חמישי. "דברים אחרים שעשה, אם הוא ייצא אשם - אז מגיע לו", היא הוסיפה.

טראמפ הואשם ב-30 במרץ על ידי חבר מושבעים גדול במנהטן ברישומים כוזבים בדוחות עסקיים של דמי שתיקה ששילם לדניאלס בשל רצונו להסתיר את הרומן שניהל עמה בעבר, בתקופה שלקראת הבחירות לנשיאות ב-2016. הוא הואשם בניסיון להשפיע על תוצאות הבחירות - פשע שגורר מאסר של עד ארבע שנים. טראמפ הוא הנשיא לשעבר הראשון בהיסטוריה האמריקנית שנגדו הוגש כתב אישום.

סטורמי דניאלס, כוכבת הפורנו שקיבלה דמי שתיקה מנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ. 31 במרץ 2023. רויטרס
סטורמי דניאלס/רויטרס

בראיון ראשון מאז השימוע של טראמפ במנהטן בשבוע שעבר, דניאלס אמרה כי חשבה שתרגיש "נרגשת" וכי "נעשה איתי צדק" לאחר כתב האישום, אך בפועל היא הרגישה "מאוכזבת". עם זאת, היא הוסיפה כי טראמפ "הופל מכס המלכות שלו" וכבר "אינו חסין".

השופט חואן מרשן שמנהל את התיק של טראמפ, קבע כי השימוע הבא שאליו צריך להגיע הנשיא לשעבר ייערך ב-4 בדצמבר. דניאלס אמרה כי תעיד אם תתבקש לעשות כך. "זה מפחיד, אבל אני מצפה לכך. אין לי שום דבר להסתיר".

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בבית המשפט, מנהטן ארה"ב, 4 באפריל, 2023. רויטרס
הנשיא לשעבר דונלד טראמפ בשימוע/רויטרס
נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ בבית המשפט, מנהטן ארה"ב, 4 באפריל, 2023. רויטרס
דונלד טראמפ בבית המשפט במנהטן/רויטרס

נגד טראמפ נערכת חקירה פלילית גם בגין מאמציו להפוך את תוצאות הבחירות ב-2020 במדינה ג'ורג'יה, וחקירה פלילית בגין הסתה למתקפה על גבעת הקפיטול ב-6 בינואר 2021, כמו גם חקירה בנוגע ללקיחת מסמכים חסויים מהבית הלבן לאחוזתו בפלורידה עם תום הנשיאות.

"מבחינתי, אלה הם פשעים חמורים בהרבה, אתה מבין? המקרה שלי כולל רק אדם אחד. זה הדבר הכי חשוב מבחינתי משום שמדובר בי", אמרה דניאלס והוסיפה כי האלימות ב-6 בינואר "גדולה יותר ממני".

טראמפ אמר בשימוע לגבי החקירות האלה, כי הפשע היחיד שלו היה לנסות "להגן על האומה שלנו מאלה שמבקשים להרוס אותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully