וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: אעצר בשבוע הבא בשל טענות ששילמתי דמי שתיקה לכוכבת פורנו

עודכן לאחרונה: 18.3.2023 / 15:23

הנשיא לשעבר טען בפני תומכיו ברשת החברתית שלו כי הוא עתיד להיעצר בשלישי, וכי החקירה נגדו היא "מושחתת ופוליטית ביותר". אם הדבר נכון, טראמפ יהפוך לנשיא ארה"ב לשעבר הראשון אי פעם שיעמוד לדין פלילי

דונלד טראמפ הכריז על התמודדות בבחירות 2024/רויטרס

נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ פרסם ברשת החברתית שלו "Truth Social" כי הוא עתיד להיעצר ביום שלישי הקרוב בשל טענות כי שילם דמי שתיקה לכוכבת הפורנו סטורמי דניאלס - כך פורסם היום (שבת) באתר דיילי מייל. לפי הפרסום, טראמפ טען כי בית המשפט בניו יורק הגיש נגדו כתב אישום בגין תשלום דמי שתיקה לדניאלס כדי שתסתיר את הרומן ביניהם במהלך הבחירות לנשיאות.

הפרסום מגיע יותר משש שנים לאחר שעורכי הדין של טראמפ שילמו לדניאלס לכאורה תשלום בסך 130 אלף דולר כדי שלא תדבר על הרומן בינה לבין הנשיא לשעבר.

בחשבון ה-Truth Social טראמפ כתב לתומכיו כי התובע בניו יורק מתכוון לעצור אותו ביום שלישי, וכי החקירה נגדו "מושחתת ופוליטית ביותר". הוא כינה את הטענות על דמי השתיקה ששילם "אגדה ישנה ומופרכת לחלוטין". אם הפרסום על מעצרו נכון, הדבר יהפוך את טראמפ לנשיא לשעבר הראשון אי פעם שיעמוד לדין פלילי.

נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ יוצא מביתו בניו יורק, 10 באוגוסט 2022. רויטרס
טראמפ/רויטרס

בשבוע שעבר זומן טראמפ להעיד בפני חבר השופטים במנהטן, זאת לאחר שעורך דינו לשעבר מייקל כהן העיד ביום שני. כהן ריצה מאסר לאחר שהודה במסגרת הסדר טיעון כי שילם כסף לדניאלס ולאישה נוספת כדי לשכנען שלא לחשוף את הקשרים שהיו להן הנשיא לשעבר.

דניאלס עצמה נפגשה עם התובעים ביום רביעי כדי לענות על שאלות נוספות בתיק, ועורך הדין שלה, קלארק ברוסטר, אמר כי היא תעמוד לרשותם כעדה בעתיד, אם תידרש לכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully