וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעין הסערה: סטורמי דניאלס - שחקנית הפורנו שעשתה היסטוריה בארצות הברית

סטפני קליפורד בת ה-44 היתה כוכבת בתעשיית סרטי הפורנו לפני עשרים שנה. ב-2006 היא פגשה את איש העסקים טראמפ בתחרות גולף לסלבריטאים, והמשיכה עמו לחדרו במלון. כמעט עשרים שנה לאחר מכן, מה שקרה בחדר הוביל לכך שלראשונה בהיסטוריה האמריקנית נשיא מואשם בעבירה פלילית

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

נגד נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ הוגש ביום חמישי בניו יורק כתב אישום פלילי בגין תשלום דמי שתיקה לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס כדי למנוע שערורייה לפני הבחירות לנשיאות ב-2016.

דניאלס אמרה כי היה לה מפגש מיני עם טראמפ ב-2006, שנה לאחר שהתחתן עם אשתו השלישית מלאניה. טראמפ באותה תקופה היה איש עסקים ומנחה תוכנית ריאליטי פופולארית - כעשור לאחר מכן, הוא ייבחר לנשיא ארצות הברית.

טראמפ הכחיש את מערכת היחסים ואמר כי התשלום ניתן לה כדי שתפסיק להשמיע "האשמות שקריות". מיהי סטורמי דניאלס שהובילה לכך שלראשונה בהיסטוריה האמריקנית נשיא יואשם בעבירה פלילית?

סטורמי דניאלס, כוכבת הפורנו שקיבלה דמי שתיקה מנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ. 31 במרץ 2023. רויטרס
סטורמי דניאלס/רויטרס

המפגש

דניאלס, בת ה-44, ששמה האמיתי הוא סטפני קליפורד, נולדה בבאטון רוז', לואיזיאנה. היא היתה מפורסמת לפני כשני עשורים בתעשיית סרטי הפורנו, כיכבה וביימה כמה סרטונים.

דניאלס טוענת כי הוצגה בפני טראמפ ביולי 2006 בתחרות גולף של סלבריטאים באגם טאהו. לדבריה, טראמפ הזמין אותה לארוחת ערב בסוויטה שלו במלון, שם הראה לה עותק של מגזין גולף עם תמונתו עם השער.

"אז אמרתי. 'מישהו צריך לקחת את המגזין הזה ולהכות אותך איתו'", אמרה דניאלס בראיון לתוכנית "60 דקות" ב-CBS ב-2018. "הוא הסתובב והוריד מעט את מכנסיו - היו לו תחתונים - ואני נתתי לו שתי מכות קטנות", היא הוסיפה.

דניאלס גם סיפרה שטראמפ ביקש ממנה שתספר לו על עצמה ושאל אותה אם תרצה להופיע בתוכנית הריאליטי שלו "המתמחה סלבריטאים"."הוא אמר, 'ואו, את - את מיוחדת. את מזכירה לי את הבת שלי'. הוא המשיך, 'את חכמה ויפה ואישה חזקה, ואני מחבב אותך. אני מחבב אותך'", היא אמרה.

דניאלס בשלב מסוים הלכה לשירותים, לדבריה, וכשחזרה לחדר, טראמפ ישב בקצה המיטה. "הבנתי למה הכנסתי את עצמי. וחשבתי לעצמי, 'אוי, הנה אנחנו מתחילים", היא סיפרה בראיון. "פשוט הרגשתי...שמגיע לי כי קיבלתי החלטה גרועה ללכת לחדר של גבר לבד". לדבריה, הם קיימו יחסי מין בהסכמה.

עוד בוואלה!

לאחר הפוסט על מעצר: טראמפ זוכה להגנה נרחבת מהרפובליקנים

לכתבה המלאה
סטורמי דניאלס, כוכבת הפורנו שקיבלה דמי שתיקה מנשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ. 31 במרץ 2023. רויטרס
בדרך לבית המשפט/רויטרס

הסכם הסודיות

דניאלס סיפרה כי טראמפ התקשר אליה שנה לאחר מכן והיא נפגשה איתו שוב לבקשתו ביולי 2007, במלון בברלי הילס בלוס אנג'לס, כדי לדון בהופעתה ב"מתמחה סלבריטאים". לדבריה, טראמפ רצה לעשות שוב סקס במלון אך היא סרבה. טראמפ התקשר אליה שוב חודש לאחר מכן והודיע לה שלא הצליח להכניס אותה לתוכנית שלו.

ב-28 באוקטובר 2016, בימים לקראת הבחירות לנשיאות שבהן ניצח טראמפ, דניאלס חתמה על הסכם סודיות, שבו התחייבה לא לדבר בפומבי על יחסיה עם טראמפ, בתמורה לתשלום בסך 130 אלף דולר. על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט הפדרלי בלוס אנג'לס, קית דווידסון, עורך דינה דאז , חתם על ההסכם, כמו גם מייקל כהן, עורך דינו דאז של טראמפ. ההסכם כלל מקום לחתימה של טראמפ, שמעולם לא חתם עליו.

שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס בראיון ל"פנטהאוז". פנטהאוז, אתר רשמי
על שער פנטהאוז/אתר רשמי, פנטהאוז
סטורמי דניאלס במופע חשפנות, מרץ 2018. Joe Raedle, GettyImages
בהופעה/GettyImages, Joe Raedle

החשיפה

ב-2018, לאחר ש"וול סטריט ג'ורנל" דיווח על התשלום לדניאלס, כהן הצהיר כי שילם לה בכספו שלו, ולא קיבל הוראה מטראמפ לעשות כך. דניאלס תבעה את טראמפ ואת כהן בדרישה לבטל את הסכם הסודיות.

עורכי דינו של טראמפ הודו שהוא לא חתם על הסכם הסודיות ולא יבקש לאכוף אותו. שופט דחה את התביעה של דניאלס בטענה שהסוגייה נפתרה.

דניאלס הגישה תביעת דיבה ב-2018 נגד טראמפ בבית משפט פדרלי בשל ציוץ בטוויטר שבו הוא האשים אותה ב"הונאה", לאחר שאמרה כי איימו עליה לאחר שפירסמה בחשבון שלה את מערכת היחסים איתו. שופט פדרלי בלוס אנג'לס החליט באותה שנה כי האמירות של טראמפ לא היו דיבה ומוגנות על ידי התיקון הראשון לחוקה שמבטיח חופש ביטוי. החלטת השופט נותרה על כנה גם בערעור, ובית המשפט העליון סרב ב-2021 לדון במקרה.

היא טענה כי אדם לא ידוע ניגש אליה ואל בתה התינוקת ב-2011 בחניון בלאס וגאס ואיים עליה, לאחר שהסכימה לדבר על מערכת היחסים עם טראמפ בראיון לתקשורת. ב-2018, דניאלס פירסמה איור של אותו אדם. טראמפ צייץ כי "איום, שנים לאחר מכן, של אדם לא קיים. הונאה מוחלטת. אלה פייק ניוז לתקשורת שיודעת את זה!"

הציוץ של טראמפ על סטורמי דניאלס. טוויטר, צילום מסך
הציוץ של טראמפ על דניאלס/צילום מסך, טוויטר
מפגינים בעד דונלד טראמפ בניו יורק, 21 במרץ 2023. רויטרס
מפגינים בעד טראמפ בניו יורק/רויטרס

"לא מפחדת"

בראיון השבוע ל"טיימס", אמרה דניאלס כי ההאשמות בפניהן עומד כעת טראמפ מוכיחות כי הוא לא "מחוץ לטווח השגה" וכי "אפשר להוריד אותו". כנשאלה אם היא חוששת או מפחדת לקראת המשפט, ענתה כי "ראיתי אותו ערום, הוא לא יכול להיות מפחיד יותר עם הבגדים".

בראיון ל"טיימס", שיתפה דניאלס בתחושותיה לקראת השימוע הפלילי הקרוב של הנשיא לשעבר. דניאלס מסרה כי עם הגשת כתב האישום, ראשון מסוגו בארצות הברית, היא התמלאה גאווה. השחקנית הוסיפה כי מדובר בכתב אישום "מונומנטלי ואפי" וכי הנשיא לשעבר "עשה דברים גרועים יותר בהרבה, והיה צריך לעמוד למשפט כבר קודם לכן".

עוד הוסיפה השחקנית וסיפרה על האיומים והאלימות שהחלה לספוג לאחר הגשת כתב האישום. "זה מפחיד ", מסרה דניאלס, "במיוחד כי טראמפ עצמו מסית לאלימות ומעודד אותה". ואולם הוסיפה כי למרות האיומים הרבים, היא אינה חוששת להתמודד עם טראמפ בבית משפט. "ראיתי אותו עירום. אין סיכוי שהוא יכול להיות מפחיד יותר עם בגדים", אמרה.

דניאלס עדיין לא התבקשה רשמית למסור עדות נגד טראמפ, אך הבהירה כי היא "לא מפחדת לעשות זאת. אין לי מה להסתיר, ואני מצפה לספר לכולם את מה שאני יודעת", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully