וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצחון לנשיא": שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס תפצה את טראמפ

12.12.2018 / 5:41

לאחר שנדחתה תביעתה על הוצאת דיבה של נשיא ארה"ב, בית משפט בקליפורניה פסק שהיא תחוייב לשלם לעורכי דינו את הוצאות המשפט בסך 293 אלף דולר. השופט: "הציוץ רק מהווה הגזמה רטורית"

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בית משפט פדרלי בקליפורניה פסק הלילה (רביעי) כי שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס תצטרך לפצות את עורכי הדין של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בהוצאות משפט בסך 293 אלף דולר. זאת, לאחר שתביעת הדיבה שהגישה נגדו מוקדם יותר השנה נדחתה. עורך הדין המייצג את טראמפ דרש תחילה לקבל 780 אלף דולר - מחצית מהסכום כהוצאות משפט ומחצית מהסכום כפיצוי. לאחר פסיקת בית המשפט הלילה, הוא אמר כי "מדובר בניצחון מוחלט לנשיא".

השחקנית, ששמה הוא סטפני קליפורד, טענה שניהלה רומן עם טראמפ בשנת 2006, לאחר שהיה נשוי לרעייתו הנוכחית, מלניה. לדבריה, בשנה שעבר איים עליה גבר לא מוכר בחניון שלא תספר על דבר הרומן לכאורה. טראמפ לגלג בטוויטר על טענתה של קליפורד כי אויימה וכתב שמדובר ב"קשקוש מוחלט". בגלל הציוץ הזה, החליטו קליפורד ועורך דינה מייקל אוונאטי להגיש תביעת דיבה נגד הנשיא. "זהו שקר כיוון שהציוץ הזה מאשים אותה בביצוע פשע חמור", טען אוונאטי.

עוד בנושא בוואלה! NEWS
פרקליטה של סטורמי דניאלס: 3 נשים נוספות קיבלו דמי שתיקה מטראמפ
שחקנית הפורנו שתובעת את טראמפ נעצרה במועדון חשפנות באוהיו
טראמפ סותר את ג'וליאני: לא שילמתי דמי שתיקה לשחקנית הפורנו

סטורמי דניאלס לצד דונלד טראמפ. צילום מסך
הנשיא רשם ניצחון משפטי. דניאלס לצד טראמפ/צילום מסך

ואולם, השופט שדן במקרה, ג'יימס אוטרו, לא השתכנע, ופסק באוקטובר כי "בית המשפט מסכים עם הנשיא טראמפ כיוון שהציוץ מהווה הגזמה רטורית אשר מקושרת בדרך כלל לפוליטיקה ולחיים הציבוריים בארצות הברית, והתיקון הראשון לחוקה מגן על הצהרה שכזו".

בריאיון שנתן לרויטרס, התייחס טראמפ לעורך דינו לשעבר, מייקל כהן, שמשתף פעולה עם החקירה בנוגע לדמי השתיקה שהועברו לשחקני הפורנו סטורמי דניאלס, ועלולים להיחשב כעבירה על חוקי מימון הקמפיין אם יוכח שמשם הגיע הכסף. "מייקל כהן הוא עורך דין. הנחתי שהוא יודע מה הוא עושה. אתה מסתמך על מישהו. זו לא הייתה תרומה מכספי הקמפיין. אין עבירה על החוק במה שעשינו", סיכם הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully