וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ סותר את ג'וליאני: לא שילמתי דמי שתיקה לשחקנית הפורנו

4.5.2018 / 22:18

אחרי שעורך דינו החדש אמר כי הנשיא פיצה את עורך דינו האחר על התשלום שהועבר לסטורמי דניאלס לפני הבחירות, טראמפ המשיך בשלו. "הוא חדש בתפקיד, הוא יכיר את העובדות", אמר. ג'וליאני מיהר לפרסם הבהרה: לא הבעתי את עמדת טראמפ

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ סתר הערב (שישי) את דבריו של עורך דינו החדש רודי ג'וליאני על הסכם השתיקה עם שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס. זאת אחרי שג'וליאני אמר מוקדם יותר השבוע כי טראמפ אכן היה מעורב באותו הסדר חשאי, בניגוד לדברי הנשיא.

לפי שהמריא מהבית הלבן, אמר טראמפ כי ג'וליאני "חדש בתפקיד" וכי הוא "לא מכיר כל דבר" ביחס לפרשה. הוא לא פירט במה טעה ראש עיריית ניו יורק לשעבר, שהצטרף לצוות המשפטי של טראמפ לאחרונה.

"הוא התחיל אתמול, הוא יקבל את העובדות שלו ישירות", אמר טראמפ לכתבים והוסיף על ג'וליאני: "הוא אדם מיוחד". כשנשאל על שינוי הגרסאות, טען טראמפ: "אנחנו לא משנים שום דבר".

לקריאה נוספת על הנושא
עורך דינו של טראמפ מודה: הנשיא ידע על דמי השתיקה לשחקנית הפורנו
דיווח: החוקרים ניטרו את יומן השיחות של עורך הדין של טראמפ

נשיא ארה"ב טראמפ בשיחה עם כתבים עם המראתו מהבית הלבן, 4 במאי 2018. רויטרס
עוד כאב ראש משפטי. טראמפ/רויטרס

אחרי דברי הנשיא, שחרר ג'וליאני הצהרה שנועדה "להבהיר" את דבריו בתחילת השבוע. "התשלום נעשה כדי לפתור טענות אישיות וכוזבות במטרה להגן על משפחתו של הנשיא", אמר התובע הפדרלי לשעבר. "זה היה נעשה בכל מקרה, בין אם הוא היה מועמד או לא".

ג'וליאני הדגיש: "דבריי באותו זמן לא תיארו את ההבנה שלי לגבי מה שידע הנשיא, אלא את ההבנה שלי לגבי הנושאים האלו".

במהלך ריאיונות שהעניק השבוע לשורת כלי תקשורת, נשאל ג'וליאני על 130 אלף הדולר שקיבלה דניאלס תחת הסכם השתיקה. הוא אמר כי טראמפ פיצה את עורך דינו הנוסף, מייקל כהן, על התשלום שהעביר לשחקנית הפורנו. זאת בניגוד לדבריו של טראמפ מתחילת החודש, שטוען כי לא היה מודע לאותו תשלום וכי הוא אינו יודע מהו מקור הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully