וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: החוקרים ניטרו את יומן השיחות של עורך הדין של טראמפ

4.5.2018 / 8:10

אנשי ה-FBI ניהלו רישום של האנשים איתם שוחח מייקל כהן, שעל פי החשד שילם דמי שתיקה לשחקנית פורנו עמה ניהל נשיא ארה"ב רומן. לפי הדיווח, מקורבו של הנשיא, ג'וליאני, אמר לטראמפ שלא יתקשר לכהן, מחשש שהקו נתון להאזנה

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

חוקרים פדרליים בארצות הברית ניטרו את רשימת השיחות הנכנסות והיוצאות של מייקל כהן, עורך הדין של דונלד טראמפ, וניהלו רישום של האנשים איתם הוא משוחח - כך דווח הלילה (שישי) ברשת NBC. כהן נמצא בחקירה בנוגע לפרשת תשלום דמי השתיקה לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס, הטוענת כי ניהלה רומן עם טראמפ בשנת 2006 - בעוד הנשיא מכחיש זאת.

תחילה דיווחה הרשת כי החוקרים האזינו למכשיר הטלפון שלו, אולם בהמשך תיקנה את הדיווח לרישום השיחות הנכנסות והיוצאות. לא ברור מתי ניטור השיחות החל, אולם הוא נערך בשבועות שקדמו לפשיטה על משרדיו וכללו את כל המקומות בהם התאכסן לרבות דירתו ובתי מלון בהם שהה.

עוד בנושא:
שחקנית הפורנו שניהלה רומן עם טראמפ: "איימו עליי שלא אספר"
שחקנית פורנו שניהלה קשר עם טראמפ תובעת ביטול הסכם השתיקה עמה
ה-FBI פשט על משרדי עורך דינו של טראמפ: "ציד מכשפות נגדי"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ במהלך מסיבת עיתונאים עם נשיא ניגריה מוחמדו בוהארי, 30 באפריל 2018. רויטרס
הנשיא מכחיש את הרומן עם דניאלס. טראמפ/רויטרס

לפי הדיווח, מקורבו של הנשיא רודי ג'וליאני, החבר בצוות היועצים המשפטיים שלו, גילה כי כמה ימים אחרי שהחוקרים פשטו על ביתו של כהן, הנשיא התקשר אליו. ג'וליאני אמר לטראמפ שלא יעשה זאת יותר, מחשש שהקו של כהן נתון להאזנה. אתמול אמר ג'וליאני בראיון לרשת פוקס כי הנשיא טראמפ החזיר למייקל כהן את הסכום שהוא העביר לדניאלס, 130 אלף דולר, כדמי שתיקה כדי שלא תתראיין על הרומן שלטענתה ניהלה עם טראמפ.

הדבר עמד בניגוד למה שהיה ידוע עד כה, כשהנשיא טראמפ נשאל על כך ישירות לפני כמה שבועות ואמר שלא ידע על התשלום. מאז נודע דבר קיומו של ההסכם בין הצדדים, עלתה השאלה מי מימן את ההסכם, והאם אותם 130 אלף דולר שעורך הדין של טראמפ שילם הגיעו מכספי קמפיין הבחירות, דבר המנוגד לחוק.

עוד באותו נושא

עורך דינו של טראמפ מודה: הנשיא ידע על דמי השתיקה לשחקנית הפורנו

לכתבה המלאה
סטורמי דניאלס, שחקנית הפורנו שניהלה רומן עם דונאלד טראמפ: "איימו עליי שלא אספר". רויטרס
כהן העביר לשחקנית 130 אלף דולר כדמי שתיקה. דניאלס/רויטרס

הנשיא טראמפ הגיב על כך בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "עורך הדין כהן קיבל, ללא קשר לכספי הקמפיין, החזר על חוזה פרטי בין שני צדדים הידוע בכינוי הסכם סודיות". לדברי טראמפ, "הסכמים אלה הם נפוצים מאוד בין סלבריטאים ואנשים עשירים. במקרה הזה, ההסכם נעשה כדי לעצור את טענותיה השקריות של גברת דניאלס על רומן, למרות שהיא כבר חתמה על מסמך מפורט המכיר בכך שלא היה שום רומן". עוד הוסיף הנשיא, "זה היה הסכם פרטי. כסף מהקמפיין או כספי תרומות לא מילאו בכך שום חלק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully