וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של טראמפ מודה: הנשיא ידע על דמי השתיקה לשחקנית הפורנו

3.5.2018 / 14:05

רודי ג'וליאני, המייצג את נשיא ארה"ב אמר בריאיון לרשת פוקס כי הנשיא החזיר לעורך הדין הקודם כהן את 130 אלף הדולרים ששולמו לסטורמי דניאלס. "הוא הכיר את הפרטים הכללים של ההסכם", אמר ראש עיריית ניו יורק לשעבר. טראמפ: כסף מהקמפיין לא הועבר לשחקנית

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

רודי ג'וליאני, עורך דינו החדש של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר הלילה (חמישי) בריאיון לרשת פוקס כי הנשיא החזיר לעורך דינו הקודם מייקל כהן את 130 אלף הדולרים ששולמו לשחקנית הפורנו סטפני קליפורד, המוכרת גם כ"סטורמי דניאלס", שעמה ניהל רומן כדמי שתיקה. דברים של ג'וליאני סותרים את טענתו של טראמפ כי לא היה מודע לדמי השתיקה.

כשנשאל ג'וליאני אם ידע טראמפ על הסכם דמי השתיקה אמר כי "הוא לא ידע על הפרטים הספציפיים, אך הוא הכיר את הפרטים הכללים, לפיהם מייקל כהן ידאג לדברים. כשאני עוזר ללקוחותי, אני לא מלאה אותם בכל פרט קטן שצץ, הם אנשים עסוקים", אמר ג'וליאני.

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ רומז: שלושה אסירים אמריקנים בצפון קוריאה ישוחררו בקרוב
חיסול מהנדס חמאס בתוניסיה: אזרח בוסני נעצר בקרואטיה
טילים, מערכות הגנה אוויריות וסייבר: שיא בהיקף הייצוא הביטחוני

סטורמי דניאלס לצד דונלד טראמפ. צילום מסך
השחקנית טענה כי הרומן התנהל בשנת 2006. דניאלס וטראמפ/צילום מסך

טראמפ הכחיש היום כי כסף ממטה הבחירות שלו הועבר לקליפורד כדמי שתיקה, במסגרת הסכם שנחתם בינה לבין עורכי דינו. בדברים שכתב בחשבון הטוויטר שלו הוסיף טראמפ כי מדובר בתשלום שבוצע במסגרת הסכם פרטי מהסוג הנפוץ בעניינם של ידוענים.

עוד באותו נושא

טראמפ: "לא הייתי מודע ששולמו 130 אלף דולר לסטורמי דניאלס"

לכתבה המלאה

דניאלס הציעה להחזיר את הסכום כדי שתוכל להיחשף

בתחילת החודש שעבר התייחס טראמפ לראשונה לדברים. עורך הדין של טראמפ טוען אף הוא כי שילם לדניאלס מכיסו לפני הבחירות בשנת 2016 בתמורה לשתיקתה לאחר שטענה כי קיימה יחסים עם הנשיא. טראמפ הוסיף כי לא ידוע לו כיצד והיכן גייס עורך דינו כהן את הכסף. הנשיא התעלם מהשאלה אם פתח קרן ייעודית שבה הפקיד את הכסף בכדי שכהן ישלם לדניאלס. תגובתו הגיעה לאחר חודשים רבים של התעלמות מהנושא. דניאלס טענה כי ניהלה רומן עם טראמפ בשנת 2006, וגם את טענה זו הכחיש בתוקף.

בחודש מרץ הגיש עורך דינה של דניאלס תביעה לביטול אותו הסדר חשאי, שלפיו "היחסים האינטימיים" בין השניים החלו בקיץ 2006 ונמשכו גם ב-2007. כהן, מצדו, טוען כי דניאלס חייבת לפחות 20 מיליון דולר בשל הפרת ההסכם, מיליון דולר על כל פעם שעשה זאת. הבית הלבן הכחיש כי היו יחסי מין בין טראמפ לדניאלס, שהציעה להחזיר את הסכום שקיבלה מעורך דינו של הנשיא כך שהיא תוכל לדבר בחופשיות על יחסיה עם הנשיא ועל "הניסיונות להשתיקה".

רודי ג'וליאני 28 ביוני 2017. ראובן קסטרו
ג'וליאני/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully