וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ: "לא הייתי מודע ששולמו 130 אלף דולר לסטורמי דניאלס"

6.4.2018 / 2:13

בהתייחסות ראשונה לפרשה אמר נשיא ארה"ב כי לא יודע כיצד גייס עורך דינו את הסכום ששולם לשחקנית הפורנו בתמורה לשתיקתה על הרומן שלכאורנה ניהלה עם טראמפ ב-2006. הוא בחר להתעלם מהשאלה האם פתח קרן ממנה הועבר הכסף

צילום:אבי כהן, ניב אהרונסון, שי מכלוף, רוני כנפו, מאיר ועקנין,יוני ריקנר, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

(בוידאו: ראיון שחקנית הפורנו סטורמי דניאלס ברשת CBS, 26 במרץ 2018)

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר אמש (חמישי) כי לא היה מודע לדמי השתיקה על סך 130 אלף דולר ששילם לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס עורך הדין הפרטי שלו מייקל כהן.

מדובר בהתייחסות ראשונה לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס שטוענת כי שכבה עם טראמפ. עורך הדין של טראמפ טוען אף הוא כי שילם לדניאלס מכיסו לפני הבחירות בשנת 2016 בתמורה לשתיקתה לאחר שטענה כי קיימה יחסים עם הנשיא.

טראמפ הוסיף כי לא ידוע לו כיצד והיכן גייס עורך דינו מייקל כהן את הכסף. הנשיא התעלם מהשאלה האם פתח קרן ייעודית בה הפקיד את הכסף בכדי שכהן ישלם לשחקנית הפורנו סטורמי דניאלס.

תגובתו מגיעה לאחר חודשים רבים של התעלמות מהנושא, סטורמי דניאלס טוענת כי ניהלה רומן עם טראמפ בשנת 2006, גם את טענה זו הכחיש בתוקף.

עוד בוואלה!NEWS:
רוסיה מזהירה את בריטניה בשל הרעלת המרגל: אתם משחקים באש
טראמפ מאותת על נסיגה מסוריה, ומותיר את ישראל וסעודיה מול איראן
80 אזרחים מ-18 מדינות: מבצעי החטיפות החשאיים של טורקיה

דונלד טראמפ על נסיגת חיילים מסוריה: "אני רוצה להחזיר את החיילים הבייתה". רויטרס
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ, השבוע/רויטרס

בחודש שעבר הגיש עורך דינה תביעה לביטול אותו הסדר חשאי, שלפיו "היחסים האינטימיים" בין השניים החלו בקיץ 2006 ונמשכו גם ב-2007. כהן, מצדו, טוען כי דניאלס חייבת לפחות 20 מיליון דולר בשל הפרת ההסכם, מיליון דולר על כל פעם שעשה זאת.

שחקנית הפורנו האמריקנית סטפני קליפורד, הידועה בשם הבמה סטורמי דניאלס, סיפרה על האיומים שספגה בעבר כדי שלא תחשוף את הרומן בראיון בתכנית "60 דקות" ברשתCBS .

היא הוסיפה כי חתמה על הסכם שתיקה עם עורכי דינו משום שחששה. לדבריה, היא חשבה שהיא עושה את הדבר הנכון כאשר קיבלה 130 אלף דולר מעורך דינו של טראמפ מייקל כהן כדי לשתוק, משום שזה יאפשר לה להגן על משפחתה.

הבית הלבן הכחיש כי היו יחסי מין בין טראמפ לדניאלס, שהציעה להחזיר את הסכום שקיבלה מעורך דינו של הנשיא כך שהיא תוכל לדבר בחופשיות על יחסיה עם הנשיא ועל "הניסיונות להשתיקה".

סטורמי דניאלס, שחקנית הפורנו שניהלה רומן עם דונאלד טראמפ: "איימו עליי שלא אספר". רויטרס
מתוך הראיון של סטורמי דניאלס לרשת CBS/רויטרס
סטורמי דניאלס לצד דונלד טראמפ. צילום מסך
סטורמי דניאלס ודונלד טראמפ/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully