וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית הפורנו שניהלה רומן עם טראמפ: "איימו עליי שלא אספר"

סטורמי דניאלס לא חשפה פרטים חדשים על יחסיה עם הנשיא בריאיון ל-CBS, שעמו ניהלה רומן כעשור לפני הבחירות, אך סיפרה על איומים שספגה. "ניגש אליי גבר בחנייה ואמר: 'הניחי לטראמפ, תשכחי מהסיפור'"

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

שחקנית הפורנו האמריקנית סטפני קליפורד, הידועה בשם הבמה סטורמי דניאלס, סיפרה הלילה (שני) על האיומים שספגה בעבר כדי שלא תחשוף את הרומן שניהלה לטענתה עם דונלד טראמפ כעשור לפני שנבחר לנשיא. בתכנית "60 דקות" ברשת CBS, שבניגוד לנוהג המקובל שלה, לא שחררה קטעים מהריאיון, סיפרה קליפורד על מקרה שאירע ב-2011 במגרש חנייה בלאס וגאס, זמן קצר לאחר שניסתה למכור את הסיפור לצהובון.

"ניגש אליי גבר ואמר לי 'הניחי לטראמפ. תשכחי מהסיפור'", אמרה. "ואז הוא הביט בבת שלי ואמר: 'איזו ילדה קטנה ויפה, יהיה חבל אם יקרה משהו לאימא שלה', ונעלם מהמקום".

קליפורד לא סיפרה פרטים חדשים על הרומן שניהלה לכאורה עם טראמפ. היא הוסיפה כי חתמה על הסכם שתיקה עם עורכי דינו משום שחששה. לדבריה, היא חשבה שהיא עושה את הדבר הנכון כאשר קיבלה 130 אלף דולר מעורך דינו של טראמפ מייקל כהן כדי לשתוק, משום שזה יאפשר לה להגן על משפחתה.

לקריאה נוספת בנושא
שחקנית פורנו שניהלה קשר עם טראמפ תובעת ביטול הסכם השתיקה עמה
"עורך דינו של טראמפ שילם דמי שתיקה לכוכבת פורנו לפני הבחירות"

סטורמי דניאלס לצד דונלד טראמפ. צילום מסך
הרומן שמסבך את הבית הלבן. דניאלס וטראמפ/צילום מסך

דניאלס סיפרה בעבר על יחסיה עם טראמפ, כולל בהודעה שכתבה לאחרונה בטוויטר. "מבחינה טכנית, לא שכבתי עם הנשיא לפני 12 שנה. לא שכבנו והוא היה רק כוכב ריאליטי טיפשי". השחקנית קיבלה כסף מכהן כחלק מהסכם שתיקה שעליו חתמה זמן קצר לפני הבחירות ב-2016. ההסכם הוביל לטענות שמדובר בתרומה לא חוקית לקמפיין של טראמפ.

מוקדם יותר החודש הגיש עורך דינה תביעה לביטול אותו הסדר חשאי, שלפיו "היחסים האינטימיים" בין השניים החלו בקיץ 2006 ונמשכו גם ב-2007. כהן, מצדו, טוען כי דניאלס חייבת לפחות 20 מיליון דולר בשל הפרת ההסכם, מיליון דולר על כל פעם שעשה זאת.

הבית הלבן הכחיש כי היו יחסי מין בין טראמפ לדניאלס, שהציעה להחזיר את הסכום שקיבלה מעורך דינו של הנשיא כך שהיא תוכל לדבר בחופשיות על יחסיה עם הנשיא ועל "הניסיונות להשתיקה".

הריאיון של דניאלס פורסם אחרי שביום שישי סיפרה קארן מקדואל, דוגמנית פלייבוי לשעבר, כי טראמפ רצה לשלם אחרי שהם קיימו יחסי מין.

(עדכון ראשון: 16:16)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

מתוך הריאיון עם סטורמי דניאלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully