וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנית פורנו שניהלה קשר עם טראמפ תובעת ביטול הסכם השתיקה עמה

7.3.2018 / 5:30

סטפני קליפורד, המוכרת כסטורמי דניאלס, טענה בכתב התביעה כי הנשיא מעולם לא אישר בחתימתו את ההסכם שבמסגרתו קיבלה 130 אלף דולר מידי עורך דינו. קליפורד אישרה בעבר כי הייתה בקשר עם טראמפ ב-2006

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

שחקנית הפורנו סטפני קליפורד, המופיעה בשם "סטורמי דניאלס", הגישה הלילה (רביעי) תביעה בבית משפט בקליפורניה בבקשה לבטל את ההסכם שחתמה עם עורך דינו של הנשיא דונלד טראמפ לפני הבחירות לנשיאות ב-2016 - שבו התחייבה לא לספר על הקשר ביניהם. לטענתה, מכיוון שטראמפ עצמו לא חתם על ההסכם הוא בטל ומבוטל.

בעבר אישרה קליפורד כי קיימה יחסי מין עם טראמפ וכי המשיכה במערכת יחסים אפלטונית עמו והכחישה כי ניהלה עמו רומן. פרקליטו של טראמפ מייקל כהן הודה כי שילם לה 130 אלף דולר מכיסו הפרטי ובתביעה נטען כי הוא "הפעיל עליה לחץ כדי שתשמור על שתיקה".

סטפני קליפורד, כוכבת סרטים פורנוגרפיים לשעבר שדווח כי קיבלה דמי שתיקה מעורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. AP
טענה כי טראמפ מעולם לא חתם על ההסכם עמה. קליפורד/AP

בהצהרה שמסר בחודש שעבר אמר כהן כי לא קיבל פיצוי על התשלום לקליפורד מצד מטה הבחירות של טראמפ או מצד תאגיד העסקים של משפחתו וכי אלה לא היו כלל חלק מהעסקה שנחתמה עמה. הוא הוסיף כי דיווח על התשלום לוועדת הבחירות הפדרלית וכי מדובר בתשלום חוקי ולא בתרומה לקמפיין.

קליפורד סיפרה בעבר כי הקשר בינה לבין טראמפ החל בטורניר גולף של ידוענים בשנת 2006 - כשהוא היה נשוי למלניה וזמן קצר לאחר שנולד בנם המשותף בארון. בינואר השנה פרסם האתר "דיילי ביסט" כי שחקנית נוספת טענה שקיבלה מאנשיו של טראמפ דמי שתיקה לאחר מפגש מיני בשנת 2006. באוקטובר 2016, כחודש לפני הבחירות לנשיאות חשפה השחקנית ג'סיקה דרייק כי טראמפ הציע לה עשרת אלפים דולר ושימוש במטוסו הפרטי תמורת בילוי משותף, לאחר שנפגשו בטורניר גולף, גם כן בשנת 2006.

עוד באותו נושא

עורך דינו של טראמפ: שילמתי מכיסי את דמי השתיקה לשחקנית הפורנו

לכתבה המלאה
מייקל כהן עורך דינו הפרטי של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ. 2016. AP
אישר כי שילם לקליפורד מכיסו הפרטי. כהן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully