וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של טראמפ: שילמתי מכיסי את דמי השתיקה לשחקנית הפורנו

מייקל כהן טוען כי לפני הבחירות ב-2016 העביר על דעת עצמו 130 אלף דולר למי שסיפרה בעבר כי קיימה רומן עם הנשיא. ואולם, כהן שהכחיש את קיום הרומן, סירב לומר למה שימש התשלום ורק טען כי עשה זאת מיוזמתו

צילום: CNN, עריכה: שניר דבוש

עורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר היום (רביעי) כי הוא שילם 130 אלף דולר לשחקנית פורנו, שאמרה בעבר כי ניהלה רומן בעבר עם הנשיא. מייקל כהן אישר את הדיווח בניו יורק טיימס כי התשלומים ניתנו לשחקנית סטורמי דניאלס חודש לפני הבחירות ב-2016, אך לא פירט מדוע עשה זאת.

"לא ארגונו של טראמפ ולא הקמפיין של טראמפ היו חלק בעסקה עם קליפורד והם גם לא פיצו אותי על התשלום, בין אם בדרך ישירה או בין אם דרך עקיפה", אמר כהן בהצהרה שפורסמה ברשת NBC. כהן אמר כי הוא סיפר לוועדת הבחירות הפדרלית על התשלום, אחרי תלונה שהוגשה על ידי ארגון שקיפות שטען כי הייתה זו תרומה פוליטית אסורה. "התשלום לקליפורד היה חוקי וזאת לא הייתה תרומת קמפיין".

לקריאה נוספת בנושא
"עורך דינו של טראמפ שילם דמי שתיקה לכוכבת פורנו לפני הבחירות"

סטפני קליפורד, כוכבת סרטים פורנוגרפיים לשעבר שדווח כי קיבלה דמי שתיקה מעורך דינו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. AP
סיפרה על הרומן ואז הכחישה. קליפורד/AP

עם זאת, כהן לא אמר מדוע הוא החליט להעביר סכום כסף כה גדול מיוזמתו, מבלי שהובטח לו החזרים על כך. בנוסף לכך, עורך דינו של טראמפ לא פירט עבור מה היה התשלום.

על אף שהוא הכחיש נחרצות כי טראמפ ודניאלס ניהלו רומן ב-2006, הוא סירב לומר אם התשלום נועד להשתיקה בשבועות שלפני הבחירות, כפי שדווח בוול סטריט ג'ורנל בחודש שעבר. דניאלס, ששמה האמיתי הוא סטפני קליפורד, סיפרה בעבר כי השניים נפגשו בתחרות גולף ביולי 2006.

מאז הדיווח בוול סטריט ג'ורנל, היא הכחישה כי אכן ניהלה רומן עם טראמפ, כפי שסיפרה בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully