וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FBI פשט על משרדי עורך דינו של טראמפ: "ציד מכשפות נגדי"

10.4.2018 / 2:27

החוקרים ערכו חיפוש במשרדו של מייקל כהן, ולפי דיווח החרימו מסמכים רבים, בהם כאלו הקשורים לתשלום לכוכבת הפורנו שניהלה רומן עם טארמפ. הנשיא זעם ותקף: "זה ביזיון, רמה חדשה של חוסר הוגנות כלפי"

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

הבולשת הפדרלית פשטה אמש (שני) על משרדיו של מייקל כהן, עורך הדין האישי של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ - כך דווח לראשונה בניו יורק טיימס. לפי הדיווח, ממשרדו של כהן הוחרמו מסמכים רבים, לרבות כאלה הקשורים לתשלום של 130 אלף דולר שכהן העביר לכוכבת הפורנו סטפני קליפורד (סטורמי דניאלס) כדי שלא תחשוף את דבר הרומן שניהלה לכאורה עם הנשיא לפני כ-12 שנים.

החיפוש במשרדיו של כהן התאפשר אחרי שתובעים פליליים במנהטן קיבלו מבית המשפט צו חיפוש לאחר שקיבלו פניה מצידו של החוקר המיוחד, רוברט מולר. עורך הדין של כהן אמר לעיתון כי החיפוש היה "לחלוטין בלתי ראוי ולא הכרחי". בין היתר, הוחרמו גם תכתובות של כהן עם לקוחותיו, לרבות הנשיא.

עוד בוואלה! NEWS:
רוסיה מזהירה: אם ארה"ב תתקוף בסוריה - יהיו השלכות חמורות
לראשונה: קים אישר את קיומם של מגעים לקראת מפגש פסגה עם טראמפ
בלב מפלטן של הגורילות הנדירות: חמושים הרגו חמישה פקחים

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בישיבת קבינט ב-9 באפריל 2018. רויטרס
טראמפ, אתמול/רויטרס

לפי הדיווח, הפשיטה יכולה ללמד כי הבולשת הפדרלית מנסה להתחקות אחר מקור הכסף שהועבר לדניאלס, כדי לקבוע האם התשלום בוצע על ידי כספי קמפיין הבחירות - דבר המנוגד לחוק. כהן טען כי ביצע את התשלום מחשבונו הפרטי ולא עדכן בכך את הנשיא.

מקור ב-FBI מסר לעיתון כי התשלומים לדניאלס הם רק נושא אחד שנחקר. בנוסף, הוחרמו תכתובות מייל, החזרי מס ותדפיסי חשבון עסקיים. כיוון שהמסמכים המוחרמים כוללים תכתובות בין טראמפ וכהן שאמורים להיות חסויים במסגרת יחסי עורך דין - לקוח, ככל הנראה יצטרך לעסוק בהם צוות חוקרים מיוחד. במקביל, דווח הלילה בוושינגטון פוסט כי כהן נמצא תחת חקירה פדרלית בחשד להונאת בנקים ועבירה על חוק מימון קמפיין הבחירות. עוד דווח, כי בפשיטה הוחרמו גם המכשיר הסלולרי שלו ומחשבו האישי.

"אני חושב שמה שקורה הוא ביזיון", אמר הלילה טראמפ לכתבים. הנשיא קרא לצוות החקירה של מולר "הקבוצה המוטית ביותר של אנשים", ואמר כי על שר המשפטים סשנז אסור היה להימנע מלפקח על בחקירה שמנהל מולר בנושא המעורבות הרוסית בבחירות. הנשיא הוסיף כי "זה מגיע לרמה חדשה של חוסר הוגנות, ציד המכשפות נגדי נמשך כבר יותר משנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
סטורמי דניאלס, שחקנית הפורנו שניהלה רומן עם דונאלד טראמפ: "איימו עליי שלא אספר". רויטרס
חיפוש אחר תיעוד כספים שקיבלה. דניאלס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully