וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטה של סטורמי דניאלס: 3 נשים נוספות קיבלו דמי שתיקה מטראמפ

מייקל אוונטי, פרקליטה של שחקנית הפורנו שתובעת את הנשיא האמריקני הצהיר כי הוא מייצג שלוש נשים נוספות ש"שולמו להן דמי שתיקה" בזמן קמפיין הבחירות לנשיאות. לטענתו, אחת הנשים הייתה בהריון בזמן העסקה

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

פרקליטה של שחקנית הפורנו לשעבר סטורמי דניאלס, מייקל אוונטי, הצהיר אתמול (חמישי) כי הוא מייצג שלוש נשים נוספות מלבדה שטוענות שקיבלו "דמי שתיקה". אוונטי, שהשתתף בפאנל שנערך במערב-הוליווד שבקליפורניה, אמר כי נשים אלה טוענות שקיבלו תשלום על מנת למנוע מהן לפרסם לציבור את פרטי החשבונות שלהן - ובכך גם מידע על זהות לקוחותיהן.

יחד עם זאת, לפי רשת ABC המקומית, לא חשפו הנשים במה האירועים בהן היו מעורבות היו כרוכים. אוונטי אמר שאחת מהנשים טענה שבזמן קבלת התשלום היא הייתה בהריון, אך הוסיף שהוא נמצא עדיין בתהליך של קבלת מידע על טענותיהן של הנשים.

סטורמי דניאלס, שאותה מייצג אוונטי, טוענת כי בשנת 2006 קיימה רומן עם טראמפ וכי קיבלה מאנשיו תשלום השתקה על סך 130 אלף דולר. בעבור הכסף חתמה דניאלס על חוזה שכעת מבקשת לבטלו ולהגיש באמצעות אוונטי תביעת לשון הרע נגד טראמפ ופרקליטו לשעבר מייקל כהן.

"ללקוחותיי שולמו דמיי השתקה". מייקל אוונטי מתראיין לעיתונאים מחוץ לפאנל

מייקל אוונטי. רויטרס
עורך הדין מייקל אוונטי, בהפגנה מחוץ לבית הלבן/רויטרס

כהן הודה שהוא אכן שילם לדניאלס סכום על סך 130 אלף דולר מכיסו הפרטי, אך עד כה הוא מכחיש את מעורבותם של טראמפ או של מי מאנשי הקמפיין שלו בעסקה. נטען כי התשלום בוצע כחודש לפני הבחירות לנשיאות בשנת 2016, עובדה שמעלה את החשד כי אלה אכן היו כספי השתקה.

הספקולציות הקיימות לאפשרות שטראמפ היה מעורב באופן ישיר בעסקה הגיעו השבוע לשיאים חדשים. וזאת, לאחר הפרסום כי עורך דינו של מייקל כהן, לני דייוויס, הפיץ הקלטה קולית של שיחה בין טראמפ וכהן. בהקלטה נשמעים השניים דנים כיצד כדאי לשלם לדוגמנית הפלייבוי לשעבר קארן מקדוגל, שטוענת גם היא שקיימה בעבר רומן עם טראמפ.

סטורמי דניאלס, שחקנית הפורנו שניהלה רומן עם דונאלד טראמפ: "איימו עליי שלא אספר". רויטרס
שחקנית הפורנו לשעבר סטורמי דניאלס. תגיש נגד הנשיא תביעת לשון הרע/רויטרס

בהמשך לטענה של מקדוגל, הצהובון National Enquirer, הנמצא בבעולתה של החברת "אמריקן מדיה", דיווח כי שילם 150 מיליון דולר למקדוגל עבור הזכויות לסיפור שלה על הרומן לכאורה. אולם, מעולם לא פרסמו בעיתון את הסיפור, ולפי חלק מהטענות, מנכ"ל החברה הינו מקורב לטראמפ אשר הודה בעבר כי קבר כמה סיפורים בעלי פוטנציאל סיקור שלילי עבור הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully