וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תשלם את הוצאות הנשיא: נדחתה תביעת דיבה של סטורמי דניאלס נגד טראמפ

16.10.2018 / 6:20

שחקנית הפורנו הגישה את התביעה לאחר שהנשיא לגלג על טענותיה שלפיהן אוימה שלא לחשוף את הרומן שניהלה לכאורה עמו. היא תחוייב לשלם הוצאות משפט, אך עורך דינה אמר כי יערער. פרקליטו של טראמפ: "ניצחון לנשיא"

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בית משפט פדרלי בארצות הברית דחה הלילה (שלישי) את תביעת הדיבה שהגישה שחקנית הפורנו סטפני קליפורד, הידועה בכינויה "סטורמי דניאלס", נגד הנשיא דונלד טראמפ וחייב אותה לשלם לנשיא הוצאות משפט.

דניאלס הגישה את התביעה לאחר שטראמפ לגלג על טענותיה של דניאלס ולפיהן גבר זר איים עליה במגרש חניה שלא לחשוף את דבר הרומן שניהלה לכאורה עם הנשיא. טראמפ כינה זאת בציוץ שפרסם בחודש אפריל "עבודה בעיניים". דניאלס אמרה כי הציוץ של טראמפ תקף את האמינות שלה וכי הוא היה "שקרי ודיבתי". בית המשפט דחה את התביעה.

עם זאת, השופט ג'יימס אוטרו כתב בהחלטתו: "בית המשפט מסכים עם מר טראמפ, כיוון שהציוץ האמור מהווה הפרזה מילולית אשר בדרך כלל מקושרת עם פוליטיקה בארצות הברית. התיקון הראשון לחוקה (המעגן את חופש הביטוי, ע"נ) מגן על הצהרות מעין אלו".

לקריאה נוספת:
מלניה טראמפ נשאלה אם היא אוהבת דונלד: "כן, אנחנו בסדר"
טראמפ: "לא הייתי מודע ששולמו 130 אלף דולר לסטורמי דניאלס"

סטורמי דניאלס לצד דונלד טראמפ. צילום מסך
ניצחון משפטי לנשיא. דניאלס וטראמפ/צילום מסך

עורך דינו של טראמפ, צ'ארלס הארדר, מסר בהצהרה: "שום ספין או פרשנות של דניאלס או עורך דינה לא יכולים לצייר את הפסיקה היום בצורה אחרת מאשר ניצחון לנשיא טראמפ ותבוסה מוחלטת לדניאלס".

מייקל אוונאטי, עורך דינה של השחקנית, אמר כי "טענותיה האחרות של דניאלס הנבחנות בימים אלה בבית המשפט עומדות בעינן. טענותיו של טראמפ שקריות בדיוק כמו הטענות שלו לגבי מספר הנוכחים בטקס ההשבעה שלו". אוונאטי הודיע כי בכוונתו לערער.

דניאלס טוענת כי ניהלה רומן עם טראמפ בשנים 2007-2006, לאחר שבנו הצעיר, בארון, נולד. טראמפ מכחיש את קיומו של הרומן. השחקנית גם תובעת את טראמפ ועורך דינו לשעבר מייקל כהן בגין דמי ההשתקה ששולמו לה לפני הבחירות לנשיאות כדי לשמור את דבר הרומן לכאורה בסוד. הפסיקה מהלילה לא צפויה להשפיע על התיק השני שמתנהל במקביל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully