וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלניה טראמפ נשאלה אם היא אוהבת דונלד: "כן, אנחנו בסדר"

הגברת הראשונה של ארה"ב התראיינה לרשת ABC במהלך ביקורה בקניה, והתייחסה לשמועות כי בעלה הנשיא בגד בה: "יש לי דברים הרבה יותר חשובים לחשוב עליהם ולעשות"

צילום: רויטרס ן-CNN, עריכה: יאיר דניאל

הגברת הראשונה של ארצות הברית מלניה טראמפ הכחישה את השמועות על הידרדרות היחסים שלה עם בעלה, הנשיא דונלד טראמפ, ואמרה כי ההאשמות שבעלה הנשיא בגד בה לא מעסיקות אותה.

טראמפ נשאלה בריאיון לרשת ABC אם ההאשמות שבעלה בגד בה פגעו בנישואיהם. מלניה השיבה כי "אני אמא והגברת הראשונה, ויש לי דברים הרבה יותר חשובים לחשוב עליהם ולעשות". לדבריה, היא "יודעת מה נכון ומה לא נכון". כשנשאלה האם היא אוהבת את בעלה הנשיא דונלד טראמפ, השיבה "כן, אנחנו בסדר".

שחקנית הפורנו סטפני קליפורד, המופיעה בשם "סטורמי דניאלס" סיפרה בעבר כי ניהלה קשר עם הנשיא טראמפ שהחל בטורניר גולף של ידוענים בשנת 2006 - כשהיה נשוי למלניה וזמן קצר לאחר שנולד בנם המשותף בארון. בינואר השנה פרסם האתר "דיילי ביסט" כי שחקנית נוספת טענה שקיבלה מאנשיו של טראמפ דמי שתיקה לאחר מפגש מיני בשנת 2006.

לקריאה נוספת:
טראמפ: לא הוסרו הסנקציות על טורקיה בתמורה לשחרור הכומר האמריקני
ארה"ב: ישראל, סוריה והאו"ם סיכמו על פתיחת מעבר קוניטרה ביום שני

דונלד טראמפ מנשק את מלניה טראמפ באירוע לציון פיגועי 11 בספטמבר, 2018. אי-פי, AP
טראמפ נושק על לחיה של מלניה, בחודש שעבר/AP, אי-פי

בריאיון, שאותו העניקה בעת מסעה באפריקה מוקדם יותר החודש, טראמפ גם הביעה ביקורת כלפי תנועת #MeToo כשאמרה שעל נשים לגבות את טענותיהן להטרדות מיניות. לדבריה, "צריך שיהיו לנו הוכחות מבוססות כדי להאשים מישהו". "אני עומדת לצדן של נשים, אבל אנחנו צריכים להראות הוכחות. אתה לא יכול להאשים מישהו בכך שהוא תקף אותך מינית, מאחר שלפעמים התקשורת הולכת רחוק מדי", ציינה הגברת הראשונה.

מלניה גם חשפה כיצד הקיטוב הפוליטי בארצות הברית משפיע על המאמצים שלה לקדם את מטרות הצדקה שלה. לדבריה, כמה ארגונים דחו את הזמנותיה לעבוד יחד, בשל התנגדותם למדיניות הממשל של בעלה. "אני חשה שהם בוחרים בפוליטיקה במקום לעזור לאחרים", אמרה הגברת טראמפ. "אני לא אדבר על זה, הם יודעים מי הם, אני לא רוצה לחשוף אותם מול העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully