וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקטוק חסמה את החיפוש אחר חוליית הטרור "גוב האריות"

עודכן לאחרונה: 15.10.2022 / 12:16

חשבונה של חוליית הטרור נחסם בטענה כי התוכן המוצג בו "מפר את הנחיות הרשת החברתית". הארגון, שלקח אחריות על פיגועים רבים באזור יו"ש, בהם גם פיגוע הירי בשבי שומרון בו נהרג לוחם גבעתי, משתמש ברשתות החברתיות להפצות דעותיו והשגת תמיכה בקרב הצעירים הפלסטינים

בווידאו: זירת פיגוע ירי, שבי שומרון, 11 באוקטובר 2022/נתנאל מלכותיה TPS, מצלמות אבטחה

הרשת החברתית טיקטוק חסמה אתמול (שישי) את החיפוש אחר חוליית הטרור "גוב האריות". בחיפוש, עולה מודעה כי תוכן החשבון "הפר את הנחיות הרשת החברתית" ועל כן נחסם.

החולייה, לקחה אחריות על מספר פיגועים קטלניים באזור שכם, בהם גם פיגוע הירי בו נהרג לוחם גבעתי עידו ברוך בן 21, סמוך לשבי שומרון. החולייה מתבססת על הרשתות החברתיות להפצת עמדותיה, והרבתה להעלות סרטונים של מחבלים.

בין הבולטים בניהם היה איברהים אל נאבולסי בן ה-18. נאבולסי הצליח לגרור אחריו צעירים נוספים ויצא עמם לבצע פיגועי ירי לעבר כלי רכב ישראליים וחיילי צה"ל באזור. זאת, בעזרת כלי נשק במימון חמאס ואיראן. בחודש אוגוסט חוסל נאבולסי, וסרטונים של מותו מאש כוחות צה"ל פורסמו בתגובה ברשתות החברתיות של חוליית "גוב האריות".

ארגון הטרור גוב האריות. --, אתר רשמי
לקחו אחריות על פיגועים רבים ביו"ש, ארגון גוב האריות/אתר רשמי, --

על פי השמועות, החולייה מורכבת מפעילי טרור לשעבר ועבריינים מקומיים שמסתתרים מרבית שעות היום בקסבה של שכם. בין היתר, החוליה זוכה לתמיכת אביו של המחבל שביצע את הפיגוע בתל אביב. "אל תהרגו את אריות ארצכם פן יאכלו אתכם כלבי אויבכם", כתב האב בפייסבוק.

"מדובר בעשרות צעירים חמושים באקדחים ורובים, המסתתרים בקסבה ובמחנה הפליטים בשכם", מסר גורם צבא, "בעבר חלקם היו מזוהים עם הג'יהאד האסלאמי, חמאס והחזית העממית עד שהחליטו יום אחד לקחת אחריות על שכם. זו עוד דוגמה לבעיות המשילות של מנגנוני הביטחון הפלסטינים שאיבדו שם שליטה".

עוד הוסיף הגורם כי בעקבות העובדה שמדובר בארגון לא מסודר, ללא מפקדה ברורה, לכידתם של המחבלים מהווה אתגר לא מבוטל. "הם עבריינים לכל דבר. יורים במי שהם רוצים גם בתוך האוכלוסייה הפלסטינית. הם פורצים, גונבים ושודדים בנקים, ובין היתר מבצעים פיגועי ירי", אמר הגורם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ארגון הטרור גוב האריות. --, אתר רשמי
"עבריינים לכל דבר. יורים במי שהם רוצים", גוב האריות/אתר רשמי, --

מוקדם יותר החודש, במהלך יום הכיפורים, עצרו כוחות צה"ל ושב"כ את המבוקש סלמאן עמראן, חבר בחולייה שביצע את פיגוע הירי לעבר אוטובוס ומונית ישראליים סמוך לשכם. עמראן, בן 35, תושב הכפר דיר אל-חטב הסמוך לשכם, קיבל אחריות על שורת פיגועי ירי נוספים בגדה.

טיקטוק חסמה גם את האפשרות לחיפוש אחר הרופא הפלסטיני עבדאללה אבו תין שנהרג אמש בחילופי האש בג'נין. מזכיר תנועת הפתח בג'נין, עטא אבו ארמילה אמר עליו כי היה "איש תנועה שנהרג בעת שנלחם כתף אל כתף עם לוחמי ההתנגדות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully