וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע ירי בשומרון: פלסטינים ירו לעבר אוטובוס ומונית ישראלית סמוך לאיתמר, אדם נפצע קל

עודכן לאחרונה: 2.10.2022 / 10:22

תושב השומרון כבן 40 נפגע ככל הנראה באורח קל מירי פלסטיני שפגע במונית ליד ההתנחלות הסמוכה לשכם. אמש נורה ונהרג על ידי שוטרי מג"ב צעיר פלסטיני ליד מזרח ירושלים. על פי מג"ב, הוא ניסה ליידות בקבוקי תבערה לעבר הכוחות

בווידאו: צעיר פלסטיני נהרג מירי כוחות מג"ב במזרח ירושלים/שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

נהג מונית ישראלי כבן 40 נפצע הבוקר (ראשון) קל בפיגוע ירי סמוך לאלון מורה שבשומרון. המחבלים שביצעו את הפיגוע ירו גם לעבר אוטובוס תלמידים.

נהג המונית, אב לשישה ילדים, שחזר את האירוע: "יצאתי מאלון מורה בבוקר, כמו שאני יוצא בכל יום, בדרכי לאסוף תלמידים בתפוח, פתאום שמעתי רעש בכביש. הייתי בטוח שיש לי פאנצ'ר, אבל אחרי דקה הבנתי שיורים עליי. הרגשתי שריטה בכתף מהכדור, לא ידעתי אם זה חדר או לא חדר את הגוף שלי. המשכתי לנסוע ונתתי גז", מספר נהג המונית.

עוד סיפר הנהג כי נהג האוטובוס הממוגן שחלף במקום זיהה את הירי, נתן לו לעקוף אותו למעשה הגן עליו מהירי.

ירי לעבר אוטובוס ורכב פרטי בין אלון מורה לבית פוריק., 2 באוקטובר 2022. מועצה אזורית שומרון, אתר רשמי
ירי לעבר אוטובוס ורכב פרטי בין אלון מורה לבית פוריק., 2 באוקטובר 2022/אתר רשמי, מועצה אזורית שומרון

אמש נורה ונהרג על ידי שוטרי מג"ב צעיר פלסטיני שניסה ליידות בקבוק תבערה לעבר הכוחות בעיירה אל-עיזריה שממזרח לירושלים. במשמר הגבול אמרו כי הצעיר, בן 18, הוא "מפגע שהיה עם בקבוק תבערה בידו וניסה לזרוק אותו". לפי משרד הבריאות הפלסטיני, ההרוג הוא פאיז חאלד דמדום.

במהלך הלילה נפתחה אש לעבר כוח צה"ל שפעל בכפר בורקא שבשטח החטיבה המרחבית שומרון, ובוצע פיגוע ירי לעבר היישוב בית אל שבבנימין. לא דווח על נפגעים. בסריקות שבוצעו באזור אותרו תרמילי הנשק שממנו בוצע הירי.

אירועים אלו מתווספים להיקף התרעות על כוונות לבצע פיגועים נגד חיילי צה"ל ואזרחים ישראלים ביו"ש ובהתאם הוחלט להעלות את רמת הכוננות ולתגבר את השטח ביחידות מובחרות, בהן סיירת גולני שפעלה בעיר שכם בשבוע האחרון ופגעה בחמושים. עיקר הדריכות של צה"ל ומג"ב תהיה סביב קו התפר, צירים מרכזיים, צמתים והגנה על היישובים כולל אבטחת מאחזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully