וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוחות הביטחון עצרו את המחבל שירה על אוטובוס ומונית בשכם, פלסטיני אחר נהרג בחילופי אש

עודכן לאחרונה: 5.10.2022 / 21:09

סלמאן עמראן, מארגון "גוב האריות" שביצע את הפיגוע בראשון, נעצר בכיפור אחרי שהכוחות כיתרו את ביתו בדיר אל-חטב. אחיו נפצע אחרי שלטענת צה"ל נפגע על ידי סלמאן. בתקרית אחרת בכפר נהרג פלסטיני שלטענת הצבא ירה על חיילים. דיווח על 2 עיתונאים פצועים, צה"ל: בודקים

חילופי אש בין כוחות צה"ל לבין חמושים פלסטינים בדיר אל-חטב/רשתות חברתיות

כוחות צה"ל ושב"כ עצרו היום (רביעי) מבוקש פלסטיני בחשד שביצע את פיגוע הירי לעבר אוטובוס ומונית ישראליים סמוך לשכם ביום ראשון. המבוקש, סלמאן עמראן, בן 35, תושב הכפר דיר אל-חטב הסמוך לשכם, משתייך לארגון "גוב האריות" שבחודשים האחרונים קיבל אחריות על שורת פיגועי ירי בגדה. בתקרית אחרת בכניסה לכפר נהרג פלסטיני בן 21, שלטענת הצבא פתח באש לעבר חיילים. הפלסטינים אף דיווחו על שני עיתונאים פצועים, ובצה"ל אמרו כי הדיווח בבדיקה.

מוקד חילופי האש בין כוחות צה"ל לבין חמושים פלסטינים בדיר אל-חטב שבאזור שכם, 5 באוקטובר 2022. רויטרס
ההסלמה בגדה נמשכת. עימותים בכניסה לכפר, היום/רויטרס

המבצע התנהל במהלך יום הכיפורים. לפי הודעת צה"ל, בעקבות מידע מודיעיני של שב"כ, לוחמים מסיירת גבעתי, מגדוד 202 ומיחידת אגוז כיתרו את ביתו של עמראן. הוא הסתגר בביתו וירה לעבר הכוחות שמחוץ לבית, והכוחות ירו לעבר הבית והפעילו אמצעים מיוחדים שכללו רימוני רסס ודחפור. לפי צה"ל, מהירי של המבוקש נפצע אחיו ששהה מחוץ לבית. לאחר חילופי האש, המבוקש נכנע והסגיר את עצמו לידי לוחמי צה"ל במקום. המבוקש ונשק מסוג M-16 ששימש אותו, הועברו להמשך חקירת שירות הביטחון הכללי.

לפי צה"ל, במהלך הפעילות בכפר בוצע ירי לעבר כוחות צה"ל מכמה מוקדים. הכוחות הגיבו בירי לעברם, וזוהו פגיעות בחמושים שאחד מהם נהרג.

ירי לעבר אוטובוס ורכב פרטי בין אלון מורה לבית פוריק., 2 באוקטובר 2022. מועצה אזורית שומרון, אתר רשמי
המונית הישראלית שנפגעה מהירי באזור שכם, ראשון/אתר רשמי, מועצה אזורית שומרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully