וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחובות שכם בוערים, ישיבת חירום בעזה: בגדה לא נרגעים ממעצר בכיר חמאס על ידי הרשות

יפעת רוזנברג

עודכן לאחרונה: 20.9.2022 / 15:00

הפלגים ברצועת עזה קראו לרשות לשחרר את בכיר חמאס שנעצר בשכם, ולהכיר בצעיר שנהרג במהומות בעיר כשהיד. הרשות קראה לרגיעה, בעוד שחפצים הושלכו על רכבי כוחות הביטחון הפלסטיניים. "על בני עמנו להתאחד ולאחד שורות בשלב הזה"

בווידאו: הרשות הפלסטינית עצרה בכיר בחמאס בשכם; עימותים אלימים פרצו בגדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפלגים הפלסטיניים ברצועת עזה התכנסו היום (שלישי) לישיבת חירום, בעקבות מעצרו הלילה של בכיר חמאס בשכם, מסעב שתייה, על ידי הרשות הפלסטינית. הפלגים קראו לרשות לשחרר את פעיל הטרור, ולהכיר בצעיר שנהרג במהומות בשכם כשהיד. במקביל, הרשות קראה לרגיעה בעוד שחפצים הושלכו לעבר רכבי כוחות הביטחון הפלסטיניים.

"על בני עמנו להתאחד ולאחד שורות בשלב הזה, שבו נמצאת הסוגיה הלאומית", נמסר מהרשות. "יש לשמור על קדושת הדם הפלסטיני והצורך לשמור על סדר וביטחון ברחוב, ולהתאזר באחריות שכן המערכה המקורית היא נגד הכיבוש ושחרור ירושלים והמקומות המקודשים לאסלאם והקמת מדינה פלסטינית עצמאית".

ישיבת חירום של הפלגים בעזה. 20 בפסטמבר 2022. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
ישיבת החירום של הפלגים הפלסטיניים בעזה. היום/תמונות גולשים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים
ג'יפ של הרשות הפלסטינית בשכם.  20 בפסטמבר 2022. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תמונות גולשים
רכב כוחות הביטחון הפלסטיני. היום/תמונות גולשים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

הלילה עצרו מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית את בכיר החמאס, חמושים יצאו לרחובות וחילופי אש התפתחו במקום. בעקבות המעצר, פעילי טרור בג'נין קראו לרשות להפסיק את "המרדף אחרי ההתנגדות", ואיימו לחטוף את אנשי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים.

"אנחנו לא רוצים שתילחמו בנו, אלא שתסירו את ידיכם מאיתנו ותשחררו את מוסעב", מסרו הפעילים. "אם אתם חוטפים אנשים, גם אנחנו נעשה זאת. איך אנחנו יכולים לזוז בזמן שאתם מתואמים עם הכיבוש? אתם לא נותנים הזדמנות ומגבילים את הלוחמים".

בשבוע שעבר הפציר ראש הממשלה יאיר לפיד ברשות הפלסטינית לרסן את פעילי הטרור בשטחה. "מדינת ישראל תמשיך לעצור ולסכל את פעילות הטרור והמחבלים בשטח. אנחנו מצפים שהרשות תיקח אחריות ותילחם בטרור", אמר לפיד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully